2019-10-03, 10:00
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Det läste jag för en stund en idag.Via Flashback.Hon ska ha tagit ledigt från jobbet för att stalka honom och häckla honom för hans bandagerade arm. Jag har ej källa.

Men sluta att skriva saker som är dina egna eller andras spekulation som att det är "fakta" från media.
Du måste förstå att tråden skulle bli helt galet snurrig om alla skrev som du.
Citera
2019-10-03, 10:06
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Jag lägger ner detta... kan du inte bara erkänna att det inte stått i någon tidning att LW skulle stalkat SD som var vad du påstod i tråden! Som jag ser det är det inte OK.

Citat Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Troligtvis läste jag det via flashback.Hur som helst har jag läst det idag.”

Jag håller med dig- det är INTE okej att tvärsäkert påstå något och sedan hänvisa till källa som man inte kan eller vill visa upp. Att sedan backa och slingra sig ur det.

Det är en upprepning från från dennes tidigare trådpostande där hens spekulationer skrevs som rena fakta. Det är så trådsanningar uppstår. Det är inte okej.
Citera
2019-10-03, 10:15
Medlem
Citat:
Jag läste nånstans att LW tog ledigt från jobbet för att stalka SD.Hon ska ha häcklat honom för hans bandagerade arm stod det.
Jag vet inte om detta hade med hans Tummetott att göra.
Detta är ju ingen artikel i tidning eller dylikt.Utan enbart läst via flashb.

Om man läser mellan raderna träder en bild fram av det hela känner jag.
Har LW "häcklat honom för hans bandagerade arm"?
Tummetott har jag läst... vad säger att det är ett "häcklat"... kan vara ett påstående från LW (som ju är sant).

Om du "läser mellan raderna" så skriv det... inte att något publicerats i någon tidning!
!
Citera
2019-10-03, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jättebra. Då tar du bara fram sidan igen. Använd sökfunktionen eller kolla din webbläsarhistorik.

Vi är fortfarande ett flertal här som vill att visar källa , det duger inte bara att det har ”stått i NA” eller att du ”läst det på Flashback”

Fram med det tack
Jag kommer att ge källa när det finns källa.(om jag inte glömmer av det förstås)Kopiera kan jag inte via denna macdator.
I värsta vall får jag ge mig själv som källa
Citera
2019-10-03, 10:21
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Jag anklagar ingen. Läste och blandade ihop.

Mitt tips är att du läser artiklar och inlägg noggrannare. INNAN du postar och för vidare ett påstående som sen visar sig bara din egen spekulation.

Du har tidigare gjort precis samma sak, innan din ”semester”, bla om SD och LWs begravning. En veckas semester blir vid nästa resa en månad, och det är ju onödigt. Försök att lära dig nåt genom att använda sökfunktionen, klistra in källa och länk till ditt påstående (tidning eller fb-inlägg) så undviker du att det uppstår trådsanningar.

I all välmening
//Panzer
Citera
2019-10-03, 10:22
Medlem
AgatonSaxs avatar
Citat:
22/5 2018 ska detta ha stått på flachback.

Att ta ledigt någon timme från jobbet för att gå på ett event som SD höll i, det är inte att stalka.
I sådana fall gjorde ju alla de andra deltagarna på eventet det också, stalkade alltså.

Att skriva "tummetott" kan jag knappast tolka som att hånautan var väl en lite retsam kommentar (som även skrivits i flera andra loggar) om hans gipsade tumme efter skidolyckan.

Jämfört med vad SD skrivit i loggar om LW så skulle jag säga att det där är i sådana fall skala 2 på en skala till 10 gällande hån
Citera
2019-10-03, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Har LW "häcklat honom för hans bandagerade arm"?
Tummetott har jag läst... vad säger att det är ett "häcklat"... kan vara ett påstående från LW (som ju är sant).

Om du "läser mellan raderna" så skriv det... inte att något publicerats i någon tidning!
!
Jag läste att LW häcklat honom för sin bandagerade arm.Källa Flaschback troligtvis
Citera
2019-10-03, 10:24
Medlem
Citat:
Jättebra. Då tar du bara fram sidan igen. Använd sökfunktionen eller kolla din webbläsarhistorik.

Vi är fortfarande ett flertal här som vill att visar källa , det duger inte bara att det har ”stått i NA” eller att du ”läst det på Flashback”

Fram med det tack
Du kan själv söka fram info. t ex 22/5 på flaschback så står ju samma sak
Citera
2019-10-03, 10:27
Medlem
Citat:
Mitt tips är att du läser artiklar och inlägg noggrannare. INNAN du postar och för vidare ett påstående som sen visar sig bara din egen spekulation.

Du har tidigare gjort precis samma sak, innan din ”semester”, bla om SD och LWs begravning. En veckas semester blir vid nästa resa en månad, och det är ju onödigt. Försök att lära dig nåt genom att använda sökfunktionen, klistra in källa och länk till ditt påstående (tidning eller fb-inlägg) så undviker du att det uppstår trådsanningar.

I all välmening
//Panzer
Detta är inte en Polisutredning utan enbart en Flashbacktråd.Lite skillnad.
Citera
2019-10-03, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det är den här händelsen 19/3- 18 du tänker på förmodligen.
Men det är din egen slutsats och spekulation att hon stalkar honom.
Nej det är inte min egen slutsats om nån stalking.Det är nån annan skribent som skrivit som jag sen läst.
Citera
2019-10-03, 10:30
Medlem
Citat:
Vad bra - det gör det ju lättare för dig att snabbt leta reda på det du har läst och klistra in texten och en länk till inlägget här. Tackar på förhand.
Nej tyvärr är det inte alls lätt Jag vet inte hur man gör med en mac.
Citera
2019-10-03, 10:31
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Jag kommer att ge källa när det finns källa.(om jag inte glömmer av det förstås)Kopiera kan jag inte via denna macdator.
I värsta vall får jag ge mig själv som källa

1. Det finns alltid källa. Speciellt om du läst det i nån tidning eller på fb.

2. Se till så att du inte glömmer. Det finns mina uppmärksamma skribenter hör så du kommer alltid att bli konfronterad och ombedd att visa källa

3. Inte kopiera klistra på en mac. Mycket dålig ursäkt. Tar dig bara nån minut att lära.

Guide: kopiera/klistra in på mac:

Steg 1: Markera den text du vill kopiera.

Steg 2: Klicka på cmd-knappen och bokstaven c samtidigt.

Steg 3:
Ställ musmarkören där du vill klistra in texten.

Steg 4:
Klicka på cmd-knappen och bokstaven v samtidigt.
Texten klistras nu in.

Lätt som en plätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in