2019-10-03, 09:40
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Jag läste nånstans att LW tog ledigt från jobbet för att stalka SD.Hon ska ha häcklat honom för hans bandagerade arm stod det.
Jag vet inte om detta hade med hans Tummetott att göra.
Detta är ju ingen artikel i tidning eller dylikt.Utan enbart läst via flashb.

Om man läser mellan raderna träder en bild fram av det hela känner jag.

Jag minns ingenting om att Lena ska ha stalkat SD. Inte ens något löst rykte från tråden.
Citera
2019-10-03, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Den mening som du skrev, var en väldigt allvarlig anklagelse mot L*ena, som jag uppfattar helt tagen ur luften. Den skriver du att det står i NA.

Vi har inte läst något liknande, inte ens om SD.

Alla och envar förstår att ett sådant uttalande i media, skulle lägga en helt annan dimension på fokus i tråden. INGEN SKULLE MISSA ELLER GLÖMMA ETT SÅDANT PÅSTÅENDE.

Det är väldigt viktigt att du inte skriver ner saker i dina texter på ett sådant sätt så att det kan uppfattas som fakta. Det gör det om du säger att det står i NA.

Jag anklagar ingen. Läste och blandade ihop.
Citera
2019-10-03, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Den mening som du skrev, var en väldigt allvarlig anklagelse mot L*ena, som jag uppfattar helt tagen ur luften. Den skriver du att det står i NA.

Vi har inte läst något liknande, inte ens om SD.

Alla och envar förstår att ett sådant uttalande i media, skulle lägga en helt annan dimension på fokus i tråden. INGEN SKULLE MISSA ELLER GLÖMMA ETT SÅDANT PÅSTÅENDE.

Det är väldigt viktigt att du inte skriver ner saker i dina texter på ett sådant sätt så att det kan uppfattas som fakta. Det gör det om du säger att det står i NA.
Och annars blir det klagomål på att det saknas källa.
Citera
2019-10-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Fotoalbuns missförstånd av artikeln.
Hen har inte missförstått något som jag ser det... skrev rent ut att LW stalkat SD. Hur kan man missförstå något som inte står skrivet i någon av tidningarna?
Citera
2019-10-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag minns ingenting om att Lena ska ha stalkat SD. Inte ens något löst rykte från tråden.
Det läste jag för en stund en idag.Via Flashback.Hon ska ha tagit ledigt från jobbet för att stalka honom och häckla honom för hans bandagerade arm. Jag har ej källa.
Citera
2019-10-03, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Hen har inte missförstått något som jag ser det... skrev rent ut att LW stalkat SD. Hur kan man missförstå något som inte står skrivet i någon av tidningarna?
Troligtvis läste jag det via flashback.Hur som helst har jag läst det idag.
Citera
2019-10-03, 09:49
Medlem
22/5 2018 ska detta ha stått på flachback.
Citera
2019-10-03, 09:54
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Det läste jag för en stund en idag.Via Flashback.Hon ska ha tagit ledigt från jobbet för att stalka honom och häckla honom för hans bandagerade arm. Jag har ej källa.

Jättebra. Då tar du bara fram sidan igen. Använd sökfunktionen eller kolla din webbläsarhistorik.

Vi är fortfarande ett flertal här som vill att visar källa , det duger inte bara att det har ”stått i NA” eller att du ”läst det på Flashback”

Fram med det tack
Citera
2019-10-03, 09:55
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Jag hoppas självklart att de har ett starkt fall.

Vad ett foto med några höga militärer har för relevans för en objektiv åskådare gick mig förbi faktiskt. Om du menar att det ska ses som karaktärsdanande, så vete fan. Jag har gjort militärtjänstgöring...

Jag tolkar in en desperation från din sida, med din övertygelse att de har rätt GM kombinerat med en oro över att de inte ska lyckas få en fällande dom. Är det riktigt uppfattat?

Är det så självklart som många får det att låta, att det är Stefan som med berått mod har mördat Lena, så lär de nog få till en dom.

Eller så kan det vara så att de som gapar högst om hur självklar han är som MGM i själva verket är oroliga för det inte ska räcka, och att de då i rättslig mening har haft fel. Och även i ganska grova och upprepande ordalag faktiskt lagt en betydande del av sin vakna tid på att förtala den MGM.

Spännande är det iaf, även om jag mest är intresserad av det juridiska, så är det både underhållande och skrämmande(skrämmande på så sätt att vi sitter med ett nämndemannasystem)men det är ju bara i första instansen, att läsa lite här då och till. Vilka fantastiska romaner vissa får ihop. Någon som kommer in i tråden skulle ju kunna tro att det bara är sanningar, när kanske 90% är spekulationer.
Klokt skrivet även om det (av mig) kursiverade förtjänar en kommentar, är alltså inte helt säker på att det är exakt så Draifos menar

Senast redigerad av MrBarnaby 2019-10-03 kl. 09:57.
Citera
2019-10-03, 09:55
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Det blandade jag tyvärr ihop.Förlåt!
(Nåt jag snappade upp i tråden om att LW hade stalkat honom tagit ledigt från jobbet och stalkat honom.. häcklat honom för hans bandagerade arm) Det kan va en trådsanning mao.Ingen artikel)

Det är den här händelsen 19/3- 18 du tänker på förmodligen.
Men det är din egen slutsats och spekulation att hon stalkar honom.

Citat:
Ursprungligen postat av crawly
19 mars

S originalbild

Bo's bild exakt samtidigt

S maskerad bild (den som lagts upp i loggen)

Edit: Den maskerade bilden är daterad 22 mars

Citat:
Ursprungligen postat av Bollebygden
19 mars i år var Lena och HTD på ett geocachingevent ihop. Hon har väl en ganska glättig ton mot honom? Det var väl detta event där fotot beskars? Så här skrev Lena i sin logg:

Jaha, här skulle man få träffa Armstrong, Fuglesang och Davidsson, hemma på självaste Våghustorget, så märkvärdigt! Passade väldigt illa med jobbet, men la huvudet på sned och förhandlade med chefen och fick smita iväg en liten stund. JchK erbjöd sig att hämta upp mig, så jag fick flott transport ända fram!

När eventet publicerades fattade jag ingenting, men anade mig till att HTD som vanligt satt inne med mera information än oss vanliga dödliga och förstod att det skulle hända nåt kul. Blev lite snopet när nedräkningen bara vändes till ny nedräkning! Och de där astronauterna, dem såg jag inte heller till, bara nån som flugit ganska kort och valt att landa på sin egen tumme. Konstigt val. Istället blev mötet med eventfolket som vanligt den största behållningen. Kul att kramas och klämmas och knuffas lite med vänner och ovänner (nä, det var inte så många av den senare sorten här) och byta några ord och några skratt. Extra kul att träffa på några jag inte träffat på länge. Dessvärre fanns inte mycket tid till detta mingelmys. Jag hade tänkt promenera tillbaka till jobbet, men dagens färdtjänst kände sig också klar och avvek samtidigt, så jag fick skjuts även tillbaka, vilken lyx! Klev in till mötet prick på minuten vi avtalat.

Tack Jchk för skjuts och sällskap och tack HrTummetottDavidsson för att du sammankallade denna sköna samling knäppisar att stå en stund på torget i snålblåsten!
Citera
2019-10-03, 09:58
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
22/5 2018 ska detta ha stått på flachback.

Vad bra - det gör det ju lättare för dig att snabbt leta reda på det du har läst och klistra in texten och en länk till inlägget här. Tackar på förhand.
Senast redigerad av T34Panzer 2019-10-03 kl. 10:08.
Citera
2019-10-03, 09:58
Medlem
Citat:
Troligtvis läste jag det via flashback.Hur som helst har jag läst det idag.
Jag lägger ner detta... kan du inte bara erkänna att det inte stått i någon tidning att LW skulle stalkat SD som var vad du påstod i tråden! Som jag ser det är det inte OK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in