Citat:
Okej, detta är riktigt många led och jag vill bena ut dem (som även gjorts tidigare i tråden) för att visa på on eller off topic.
Du vill se om SH-JN fallet har någon koppling till KL (huvudmisstänkt).
Bakgrund:
HOL-KL har varit gifta.
SH-KL är eventuellt (fd) partners (inga bevis).
HOL-MN är eventuellt partners nu (inga bevis).
MN-JN är mor och dotter.
SH-JN har någon oklar e-mail konflikt där SH försöker få igenom kontaktförbud.
Om det kan visas att KL och SH har varit partners samt varför SH försöker få kontaktförbud för JN så kan det vara en faktor för motiv.
Jag tror det är långsökt och kanske inte relevant (obs kanske). Men jag tycker det är intressant och skulle lätt fastna i att undersöka detta...
Om du på rikigt vill undersöka SH-JN på egen hand (eller skapa ny tråd?) så tror jag inte du ska blanda in sambandet till KL då hon kanske inte har något med detta att göra. Utgå från JNs och SHs arbete kanske?
Du vill se om SH-JN fallet har någon koppling till KL (huvudmisstänkt).
Bakgrund:
HOL-KL har varit gifta.
SH-KL är eventuellt (fd) partners (inga bevis).
HOL-MN är eventuellt partners nu (inga bevis).
MN-JN är mor och dotter.
SH-JN har någon oklar e-mail konflikt där SH försöker få igenom kontaktförbud.
Om det kan visas att KL och SH har varit partners samt varför SH försöker få kontaktförbud för JN så kan det vara en faktor för motiv.
Jag tror det är långsökt och kanske inte relevant (obs kanske). Men jag tycker det är intressant och skulle lätt fastna i att undersöka detta...
Om du på rikigt vill undersöka SH-JN på egen hand (eller skapa ny tråd?) så tror jag inte du ska blanda in sambandet till KL då hon kanske inte har något med detta att göra. Utgå från JNs och SHs arbete kanske?
MN som HOLs kona har varit aktuell i tråden sedan dag ett, tack vare vi vet vem...
Någon måste väl veta om detta och kan stämma, eller håller alla jurister i Stockholm och andra käften?
Jag försökte gräva i SH för att hitta KL. Stämmer det och kan bevisas att MN och HOL haft/har nån relation så tycker jag det stärker påståendet att KL och SH skulle ha relation genom kontaktförbud JN.
Arbete ja? Ingen aning, hon kanske var testperson för BodyKom och fick brännskador, who knows?
Kopplingen MN-HOL eller SH-KL måste fram här.
Har lagt en del energi på SH.
Får väl börja kika lite mer på MN och JN också då.