[quote]
Frun köpte en egen villa förra året. Sugardaddy är inte synlig där, men det är hon och barnen.
En annan skojighet är att du säger emot dig själv: Först säger du att Sugardaddys beteende i grunden inte har något att göra med vem han är otrogen med. Sedan säger du att valet av en storbystad blondin är en del av hans beteende. Hur ska du ha det?
Det är möjligt att det du skriver innehåller korn av sanning. Det vet jag inte.
Jag har hört mig för och bilden jag fått är att Sugardaddy är ungefär samma person privat som i affärssammanhang. När det gäller Bellsan blandar han dessutom in båda delarna av sitt liv.
Citat:
.Det var många frågor. Jag får väl börja med en motfråga: Varifrån får du informationen att Erik Selin skulle ha varit separerad innan han träffde Blondinbella? Jag har också hört det där skvallret, men skvaller är just vad det är. Det spelar dessutom ingen som helst roll om han verkligen var det, det enda människor som inte känner honom kan veta är att han de facto var gift när han inledde en relation med Blondinbella och fortfarande är det och det är också utifrån detta man bedömer honom som osmaklig och oseriös. När relationen sedan blir känd på mindre trevliga sätt, eftersom den manglas ut på hela internet, kan i alla fall jag inte betrakta det annorlunda än att det måste vara oerhört pinsamt och jobbigt för hans närstående, särskilt hans barn. Där har du förklaringen till att jag menar att han skiter i sina barn, han är förhoppningsvis inte så dum att han inte förstod vad som skulle hända om han var otrogen med just Blondinbella
Frun köpte en egen villa förra året. Sugardaddy är inte synlig där, men det är hon och barnen.
Citat:
Din bedömning av Sugardaddy är lite kul. Det är underhållande hur du uttalar dig så tvärsäkert och radar upp kliché efter kliché. Jag och andra ser naturligtvis samma yta som du, men vi drar nödvändigtvis inte samma slutsatser som du gör. Saker och ting är ofta inte så simpla som man tror vid första anblicken. Utan att känna parterna är det omöjligt att ha kunskap om det du påstår dig veta.
Självfallet har Erik Selins beteende i grunden ingen som helst koppling till vem han är otrogen med. Problememt med just Blondinbella handlar om att hela världen kan läsa om hans osmakliga beteende. Vilken konstig sak att säga!
Problemet när du läser vad jag skriver är att du blandar ihop Erik Selins olika roller. Han är dels affärsman, dels privatperson och människor är inte densamma i olika roller. Jag skriver om privatpersonen som i det vi diskuterar här är otroligt enkel att bedöma. Han är nämligen så klassisk som det gärna går att vara - en man som börjar bli gammal, får ångest av det och skaffar sig en storbystad blondin. Hans relation med Blondinbella handlar om ömsesidigt givande och tagande - inte om kärlek. Säkert kan de båda uppleva sig själva som förälskade, det blir ju lättare att ljuga för sig själv om man ser det så. Men i grunden handlar det om det gamla vanliga - han får känna sig ung ytterligare ett tag och hon får pengar. Den som inte ser det...tja, jag vet inte vad jag ska säga om det, faktiskt.
Problemet när du läser vad jag skriver är att du blandar ihop Erik Selins olika roller. Han är dels affärsman, dels privatperson och människor är inte densamma i olika roller. Jag skriver om privatpersonen som i det vi diskuterar här är otroligt enkel att bedöma. Han är nämligen så klassisk som det gärna går att vara - en man som börjar bli gammal, får ångest av det och skaffar sig en storbystad blondin. Hans relation med Blondinbella handlar om ömsesidigt givande och tagande - inte om kärlek. Säkert kan de båda uppleva sig själva som förälskade, det blir ju lättare att ljuga för sig själv om man ser det så. Men i grunden handlar det om det gamla vanliga - han får känna sig ung ytterligare ett tag och hon får pengar. Den som inte ser det...tja, jag vet inte vad jag ska säga om det, faktiskt.
En annan skojighet är att du säger emot dig själv: Först säger du att Sugardaddys beteende i grunden inte har något att göra med vem han är otrogen med. Sedan säger du att valet av en storbystad blondin är en del av hans beteende. Hur ska du ha det?
Det är möjligt att det du skriver innehåller korn av sanning. Det vet jag inte.
Jag har hört mig för och bilden jag fått är att Sugardaddy är ungefär samma person privat som i affärssammanhang. När det gäller Bellsan blandar han dessutom in båda delarna av sitt liv.