2019-10-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Jag vill be er att inte skriva mer om mej, min tjej eller min mamma. Inte heller skriva ut vår adress eftersom vi har lägenheten uthyrd till två unga studenter. Karin är inte min gode man. Sluta skriv om henne som hon är psykiskt sjuk eller är psykopat. Hon har hjälpt mej. När alla andra myndigheter har pissat på mej och dömt mej på förhand så har hon alltid trott på mej.

Ja att hon trott på dig visar på tydliga brister i omdömet 😂
Citera
2019-10-02, 16:03
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Jag vill be er att inte skriva mer om mej, min tjej eller min mamma. Inte heller skriva ut vår adress eftersom vi har lägenheten uthyrd till två unga studenter. Karin är inte min gode man. Sluta skriv om henne som hon är psykiskt sjuk eller är psykopat. Hon har hjälpt mej. När alla andra myndigheter har pissat på mej och dömt mej på förhand så har hon alltid trott på mej.

Men om det du skriver är sant så skulle ju KL bli frikänd från misstankar om att ha anstiftat mord/mordförsök på HOL?
Citera
2019-10-02, 16:03
Medlem
Cashews avatar
Citat:

Så funkar det tyvärr inte här. Vilken väg tog du när du flydde?
Citera
2019-10-02, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Ja att hon trott på dig visar på tydliga brister i omdömet 😂
Ja verkligen. Där får man ju verkligen bevis på att KL är riktigt ute och reser. Hon är ganska körd i längden. Finns i och för sig fler som är ute och reser här, men det kan vi ta en annan gång.

Norge - bil - flera skott - omplåstring - ja jösses...
Citera
2019-10-02, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Tänkte vägval, vilket håll drog du?

Du låter fan inte trovärdig men konstigare saker har ju hänt.

Jag åkte upp från Norr Mälarstrand och svängde höger upp mot en tvärgata och hamnade på en återvändsgatan och där fick jag vända och åka ner mot Norr Mälarstrand och åkte höger och kom upp mot Fleminggatan och sedan rakt vänster och sedan till höger hem till Julia och sedan åkte vi E18 till Oslo. Men vi stannade till hos en mottagning och fick såren sydda. Vi var i Oslo 10 timmar efter skotten.
Citera
2019-10-02, 16:06
Medlem
Citat:

Bästa sättet att få bromsa skriverierna är väl att komma till Sverige för rättegången eftersom du är häktad. Sen ta ett snack med polisen om allt det här andra om de vill prata med dig om det?

Du är dömd till fängelse ett år och tre månader för brott mot JL bara för nåt år sen och nu är allt chill där i Norge er emellan?
Citera
2019-10-02, 16:07
Medlem
Citat:

Provar igen

När såg du advokathoran gå in till Henrik?
Citera
2019-10-02, 16:07
Medlem
Jag åkte lite vilse eftersom det var återvändsgator och det var gatuarbete. Vi mötte polisbilar när vi åkte iväg men ingen kontroll. Jag vet inte varför de sa att jag åkte i en SUV jag åkte i en Volvo.
Citera
2019-10-02, 16:08
Medlem
Citat:
Precis de lämnar inte ut norska medborgare.

Jag tror inte du behöver oroa dig. Du är inte anhållen i din frånvaro för att ha skjutit HOL, och kommer inte bli det, eftersom det var inget mordförsök, och ingen anstiftare, och ingen torped.

Det tar tid att fixa ett utlämnande och det gör de inte för struntsaker.

Det var ju HOL som tog fram detta vapen, och hotade dig!
Du handlade i nödvärn. Kunde du se direkt att det var ett ofarligt vapen?

Det värsta brottet, mord bidde ett eventuellt ofredande från dig när du ville tala med Mar*ia N*sell. Där HOL överreagerar med att ta fram sin egen leksakspistol och utnyttjar situationen till att plåga KL.

Fint folk du umgås med.
Citera
Medlem
Citat:

Vad har "flatlössbärarinnan" gjort mot dig? Du hittade inte henne! Fortsätter du att leta?
Bryr du dig inte om HOs och KLs barn när du rusade hem till dem?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Provar igen

När såg du advokathoran gå in till Henrik?

Kvällen innan gick hon och advokatbögen in i huset. Jag satt i Volvon utanför.
Citera
2019-10-02, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Bästa sättet att få bromsa skriverierna är väl att komma till Sverige för rättegången eftersom du är häktad. Sen ta ett snack med polisen om allt det här andra om de vill prata med dig om det?

Du är dömd till fängelse ett år och tre månader för brott mot JL bara för nåt år sen och nu är allt chill där i Norge er emellan?

Nej det stämmer inte. Domen ändrades i Hovrätten. Julia var med mej i Hovrätten och stöttade mej. De såg att hon inte var rädd för mej och att vi är väldigt kära i varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in