2019-10-01, 14:56
Medlem
Dagens enkät om försäkringar. Om den nu var pensionsförsäkring eller livförsäkring. Att man måste blåljuga att man har en försäkring är ju självklart, men det spelar tydligen roll VILKET bolag också... Swedbank gick inte.
Citera
2019-10-01, 19:13
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Dagens enkät om försäkringar. Om den nu var pensionsförsäkring eller livförsäkring. Att man måste blåljuga att man har en försäkring är ju självklart, men det spelar tydligen roll VILKET bolag också... Swedbank gick inte.

Pension. Åtminstone fick jag en sådan enkät idag, och jag tillhörde inte heller rätt målgrupp.
Citera
2019-10-01, 19:21
Medlem
Grisbrottarens avatar
Priserna för Comviq-köp har höjts. Jag minns inte alla priser, men det som förr var på 3200 poäng är nu på 3400. Har månne ett annat höjts från 5000 till 6000?
Men nu när jag ändå bara ska hålla liv i mitt abonnemang, och fylla på en gång om året, spelar det mindre roll för mig.

En reklamfilm idag kom från operatören Tre, som Wifog köper mobiltjänsterna av. Undrar om Tre gått in med stödköp, när nu kassan är skral och likviditeten låg för Wifog, som vill ha kvar en kund.
Filmen var i a f på bara 6 sekunder, så det rullade på bra med poäng.
Citera
2019-10-01, 22:34
Medlem
salxars avatar
Haha fick en 1p reklam på 30 sekunder nyss. NordVPN, ni kan fan montera upp något i ert anus om ni tror jag någonsin kommer skaffa er efter det här.
Citera
2019-10-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Priserna för Comviq-köp har höjts. Jag minns inte alla priser, men det som förr var på 3200 poäng är nu på 3400. Har månne ett annat höjts från 5000 till 6000?

Alla inväxlings-priser verkar ha höjts, ja. Jag har ett svagt otydligt minne av att det du pratar om var på 5500 p, men den var då definitivt inte 6000 förr.
!0 GB surf var typ 10 - 10,5 k. Nu är det 11500. Fastpris MED 10 GB var som jag minns det inte heller uppe på 11 k förut. Kollade faktiskt på det här när diskussionen kom upp i tråden förrförra veckan eller när det var.
Citera
2019-10-01, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Haha fick en 1p reklam på 30 sekunder nyss. NordVPN, ni kan fan montera upp något i ert anus om ni tror jag någonsin kommer skaffa er efter det här.

Det är ju inte annonsörens fel att Wifogs system strular...
För det är väl inte så illa att de tänker sänka till EN p per reklam nu? M a o, du FICK tre som vanligt på andra filmer, va? (Lyckades själv inte med en enda idag..., men försökte iofs inte särskilt mycket heller.)
Citera
2019-10-01, 23:17
Medlem
salxars avatar
Citat:
Det är ju inte annonsörens fel att Wifogs system strular...
För det är väl inte så illa att de tänker sänka till EN p per reklam nu? M a o, du FICK tre som vanligt på andra filmer, va? (Lyckades själv inte med en enda idag..., men försökte iofs inte särskilt mycket heller.)
De har nu gjort så man kan välja mellan 1p reklamer och 3p reklamer. Jag antar att tanken är att 5 sekunder långa reklamfilmer ska vara 1p, och de längre vara 3p.

Däremot verkar det inte vara så just nu.
Citera
2019-10-01, 23:37
Medlem
Citat:
De har nu gjort så man kan välja mellan 1p reklamer och 3p reklamer. Jag antar att tanken är att 5 sekunder långa reklamfilmer ska vara 1p, och de längre vara 3p.

Ok, det var nyheter för mig! Har de kommunicerat det till användarna nyligen? Eller är det bara till appen i mobiltelefonerna (använder nästintill bara dator till reklamen)?
Citera
2019-10-01, 23:37
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ok, det var nyheter för mig! Har de kommunicerat det till användarna nyligen? Eller är det bara till appen i mobiltelefonerna (använder nästintill bara dator till reklamen)?
Det är bara på mobiltelefonerna, och de har inte skrivit ett ord om det vad jag vet.
Citera
2019-10-01, 23:40
Medlem
Citat:
Det är bara på mobiltelefonerna, och de har inte skrivit ett ord om det vad jag vet.

Ok. Thx.
Citera
2019-10-02, 06:11
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:

Verkar endast gälla Android? Folk med Android har kunnat uppdatera Wifog och få denna möjligheten. Men jag har iOS, och kan inte uppdatera Wifog. Så jag har bara trepoängare just nu.
Citera
2019-10-02, 15:48
Medlem
fick ihop 1017 poäng idag,,men musarm på köpet,,kan inte vara värt det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här