2019-10-01, 23:11
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovik
Enkelt för en att komma in här och berätta att han dricker och knullar med mördaren. Att hon är irriterad på ungen. Det ses genast som fakta. Om så är fallet, som han säger, så har ju han ett uruselt omdöme. Tror han ville ha en stund i strålkastarljuset. Vore han frisk drack han inte med barn hemma. Han skulle vara lite mer berörd av händelsen och rannsala sig själv em stund innan hag dök upp här och smutskastade en brud bra nog att sätta på. Han är ji helt känslokall. Hur kan man utgå från att han ger en korrekt bild, utan att veta mer. Ungen har överlevt i hennes omsorg under 4år med hennes borderline, om den diagnosen stämmer. Den gjorde henne inte till en mördare. Isåfall måste det varit en långsam död. Jag undrar vad som egetligen hänt här. Hon nekar inte. Hon har en förklaring hon tycker är rimlig. trots att inget är rimligt i mord. Jag troe att det är en olycka. Jag tror inte hon menade att skada pojken. Hon ska givetvis dömas efter handling men det misslyckande hon är rakt här köper inte jag. Någon som har facebook och ksm citera lite från hemnes sida!?
Olycka? säkert. smutskasta. Hon har ju mördat ett litet barn din dåre
Citera
2019-10-01, 23:15
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tranflatek
Har aldrig förstått de som tycker att det ska tas någon slags hänsyn till om en person var psykiskt sjuk, påverkad etc under händelse, och det är ett stort fel att juridiken ibland verkar ta hänsyn till det.Har personen gjort något så har de gjort det. Oavsett om du var psykiskt sjuk eller hade gröna kalsonger på dig. Här har vi en mamma som har begått ett av de värsta mänskliga brotten som finns - att släcka en 4-årings liv, sitt eget barn. Hon bör inte någonsin mer få komma ut i samhället om hon är skyldig - det går inte att sona ett sådant brott.

Nu är det ju så att är man inte medveten om vad man gör, så är man sjuk i hjärnan och därför får man vård istället för fängelse, det är omfattande undersökningar och det är väldigt svårt att fejka dessa tester.

I detta fall tror jag inte på det, utan hon har varit medveten om vad hon gjort, men hennes spärrar försvann? Då kan inget annat än fängelse ges, men mord är tveksamt?
Då det ser ut att vara ett dråp? Men jag kan såklart ha fel?
Senast redigerad av rubin22 2019-10-01 kl. 23:20.
Citera
2019-10-01, 23:16
Avslutad
Orkar inte läsa hela trådjäveln. Finns det NÅT slags konsensus kring vad som inträffat? Ser bara en massa skitsnack om diagnoser.
Citera
2019-10-01, 23:19
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Vafan snackar du om? Du vet ingenting om autismspektrat så håll käft.
Håller med, det är ett jädra tjat om att mördare har autism, det är ju långt mer vanligt med psykopater och sociopater utgör dessa gärningar.
I detta fall, ser det ut som hon är väldigt kall efteråt.
Låter mer som psykopati enligt mig?
Citera
2019-10-01, 23:21
Medlem
tuffkatts avatar
Så hon var en fattig missbrukare med diverse diagnoser och till råga på det en usel morsa (numera barnamördare)? En belastning för samhället helt enkelt, hade vi haft dödsstraff hade detta varit ett utmärkt tillfälle att nyttja det.
Citera
2019-10-01, 23:37
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Blir väl inlåst på rättpsyk, brukar sluta så i såna här fall.

Hade hon ensam vårdnad? Kanske skulle vara tvärtom här?

Hade ju åtminstonde inte kunna sluta värre hos fadern?

Ja hon hade ensam vårdnad och ja det kommer bli rättspsyk
Citera
2019-10-01, 23:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Orkar inte läsa hela trådjäveln. Finns det NÅT slags konsensus kring vad som inträffat? Ser bara en massa skitsnack om diagnoser.
En fyraåring har dött i hemmet. Mamman ringt in det och mamman sitter nu häktad för mord. Hon har gjort vissa medgivanden kring vad som hänt men nekar till mord.

Det är väl ungefär vad man vet.
Citera
2019-10-01, 23:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midarada
Pappan är alkis varit häktad minst en gång
fy fan att soc inte gjort ett skit två föräldrar som fan aldrig skulle haft en unge i sin ägo!!!!!!!!!!
Pappan lever ju sedan något år tillbaka tillsammans med en annan kvinna och deras gemensamma barn. Varför drar du in honom i det som hänt det här barnet?
Citera
2019-10-01, 23:48
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Pappan lever ju sedan något år tillbaka tillsammans med en annan kvinna och deras gemensamma barn. Varför drar du in honom i det som hänt det här barnet?

Man kan ju i och för sig ifrågasätta, varför han inte haft regelbundet umgänge med sitt äldsta barn, och sett till att det har det bra. Det är inte OLAGLIGT att överge sitt barn på det sättet, men när sådant här händer måste man ändå få ta upp ämnet...
Citera
2019-10-01, 23:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Man kan ju i och för sig ifrågasätta, varför han inte haft regelbundet umgänge med sitt äldsta barn, och sett till att det har det bra. Det är inte OLAGLIGT att överge sitt barn på det sättet, men när sådant här händer måste man ändå få ta upp ämnet...
Jag tror inte han övergav sin son. Tittar du på hans facebook finns gamla foton där han skriver att han saknar sin son.

Måste man? Är det inte bättre att koncentrera sig på den som misstänks ha dödat barnet istället för någon som inte fanns i närheten ens?
Citera
2019-10-01, 23:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midarada
Och? Han är ändå alkis klarade inte ta hand om
den döda ungen han fick inte varför i helvete fick han inte tänk med huvudet nu.
A där morsan har lika dålig livs erfarenhet som mamman som mördade ungen och ungens far!!!
Jag tänker med huvudet och min slutsats är att du sannolikt blivit ratad samt att du missade en stor del av din skolgång.
Citera
2019-10-02, 00:01
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovik
Enkelt för en att komma in här och berätta att han dricker och knullar med mördaren. Att hon är irriterad på ungen. Det ses genast som fakta. Om så är fallet, som han säger, så har ju han ett uruselt omdöme. Tror han ville ha en stund i strålkastarljuset. Vore han frisk drack han inte med barn hemma. Han skulle vara lite mer berörd av händelsen och rannsala sig själv em stund innan hag dök upp här och smutskastade en brud bra nog att sätta på. Han är ji helt känslokall. Hur kan man utgå från att han ger en korrekt bild, utan att veta mer. Ungen har överlevt i hennes omsorg under 4år med hennes borderline, om den diagnosen stämmer. Den gjorde henne inte till en mördare. Isåfall måste det varit en långsam död. Jag undrar vad som egetligen hänt här. Hon nekar inte. Hon har en förklaring hon tycker är rimlig. trots att inget är rimligt i mord. Jag troe att det är en olycka. Jag tror inte hon menade att skada pojken. Hon ska givetvis dömas efter handling men det misslyckande hon är rakt här köper inte jag. Någon som har facebook och ksm citera lite från hemnes sida!?

Varför är du ens på flashback i så fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in