2019-10-01, 18:51
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
...
Alla som fixerar sig på diagnoser bör nog förstå att det inte är mycket på denna jord som inte skapats av någon med en säregen diagnos.
...
Väl talat! Det finns egentligen två grupper som kan driva världen framåt: aspergare för att de är ihärdiga och fokuserar och ADHDare för att de skjuter brett och vilt med ideer. De andra är bara arbetsbin.
2019-10-01, 18:56
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, verkar inte som att hon betalar något själv, förutom möjligtvis kläder. Hon nämnde någon gång att hon ALDRIG KÖPER NYTT, bara secondhand. Har en i släkten som kör med samma grej, tigger eller köper second hand vilket har fått mig att fundera: om alla gör så så tar allt slut en dag, butiker får slå igen..
Hur gör dom då? När ingenting längre finns att få tag i? Gäller även bilar, m.m.

Om vi ska strejka så behöver inte vi bilar...
2019-10-01, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcchiaHe
Om vi ska strejka så behöver inte vi bilar...
Men Greta behöver både bil, båt, buss, tåg, kanske flyg, i vår ovetskap.
2019-10-01, 19:24
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Ska vi fatta att dina obekräftade teorier om Greta är sanning? Varför då? Hon kanske är bra på att skriva tal? Hennes lärare hävdar att hon är kapabel att skriva talen själv.

I bla Skavlan berättade hon att hon hade hjälp med dina tal som bla gås igenom av alarmistiska forskare för att rätta (och enligt många rykten skruva upp tonen till max).

Gång på gång i denna tråd vinklar du och höjer en sextonåring med 50 neo-marxister i ryggen till skyarna släpp det.

A letter to Greta
https://youtu.be/g9ZbSaL7JP0
2019-10-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
I bla Skavlan berättade hon att hon hade hjälp med dina tal som bla gås igenom av alarmistiska forskare för att rätta (och enligt många rykten skruva upp tonen till max).

Nej, det gjorde hon verkligen inte. Däremot sa att hon kontrollerade med forskare så att fakta var rätt. En helt annan sak.
2019-10-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Från en PK där hon fått instruktioner hur hon ska agera iom samtliga bakom hon ska krackelera på scen igen, Dags att fatta HON har en stab bakom sig som sköter allt från tal till annat men visst ser man inget så hör man inget heller dags öppna ögon och LÄS på saken!

Stab? Och än sen, om hon har några vuxna som hjälper henne? Vilket inte är en hemlighet, alla sextonåringar har vuxna som hjälper till, ha ha. Och här har du en som världsledare står i kö för att få träffa. Eller tycker du att man ska skicka ut henne helt ensam? Jag menar, alla hon träffar har MYCKET större stabar än hon, det kan jag garantera. Men hennes tal, de sköter hon själv. Det är det som är själva grejen.
2019-10-01, 19:41
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Ryssland har bjudit in Greta att tala i parlamentet.

https://www.expressen.se/nyheter/klimat/ryssland-bjuder-in-greta-thunberg/

Vasily Vlasov, 24, är vice ordförande för statsduman, som är det ryska parlamentets underhus, samt förste vice ordförande för dumans utskott för naturresurser.

I brevet berättar politikern att Greta Thunberg är välkommen att hålla ett tal i det ryska parlamentet på en valfri dag som passar henne.*

”Jag är medveten om ryska ungdomars oro för globala miljöfrågor och hur svårt det kan vara för vuxna politiker att fatta beslut, även i sådana avgörande frågor. Som representanter för den yngre generationen kan vi inte längre vara tysta när det gäller framtiden, och vi kan inte acceptera att vi är dömda till utrotning”, skriver Vlasov i brevet enligt*Moscow Times.*

Häftigt.
Jag är övertygad att hon kommer bli inbjuden till Kina inom kort och att hennes resa blir att segla över stilla havet. Då kan hon stanna till i ryssland när hon tar transsibiriska tåget.
2019-10-01, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Men Greta behöver både bil, båt, buss, tåg, kanske flyg, i vår ovetskap.
Visst, Greta har inga svårigheter att smita iväg på ett flyg utan att någon märker det....
2019-10-01, 19:47
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebdo
Nej, det gjorde hon verkligen inte. Däremot sa att hon kontrollerade med forskare så att fakta var rätt. En helt annan sak.

..och om dom finner ett fel rättas detta. Greta™ justerar då talet = hjälp med sitt tal.

Som jag tolkar det kan alla s.k fakta i talet vara tillrättalagd av klimatalarmistiska IPCC personer.
2019-10-01, 19:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebdo
Stab? Och än sen, om hon har några vuxna som hjälper henne? Vilket inte är en hemlighet, alla sextonåringar har vuxna som hjälper till, ha ha. Och här har du en som världsledare står i kö för att få träffa. Eller tycker du att man ska skicka ut henne helt ensam? Jag menar, alla hon träffar har MYCKET större stabar än hon, det kan jag garantera. Men hennes tal, de sköter hon själv. Det är det som är själva grejen.
Talen är fortf skrivna av någon som lägger orden i hennes mun svårt inse det???
Den dagen bubblan Greta får pyspunka då kommer din aura falla för då kommer det avslöjas saker som du inte vill se eller höra om!
2019-10-01, 19:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Gång på gång i denna tråd vinklar du och höjer en sextonåring med 50 neo-marxister i ryggen till skyarna släpp det.

A letter to Greta
https://youtu.be/g9ZbSaL7JP0
Tack för det många fattar inte det att hon har folk som skriver sina tal!
2019-10-01, 19:50
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Fack you ok, jävla hatande rasisst.
Du är säkert åsna.

Typisk exempel på inavlad vänsterbliven. Du har säkert svart hår också?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in