2019-10-01, 08:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nu har jag flera gånger förklarat varför jag anser att bordeller är en olämplig verksamhet. Varför ska jag behöva upprepa mig hela tiden här?

1) Jag har inte läst nån förklaring från dig. Bara en massa påhitt om tvång och smutsig verksamhet blah blah.

2) Förklara nu varför det är värre att två tjejer jobbar tillsammans i en lägenhet eller på en klubb än att en tjej jobbar ensam.

3) Du skulle aldrig sätta den sortens restriktion på frisörer, massörer, psykologer, och så vidare. Varför ska horor särbehandlas?
Citera
2019-10-01, 08:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja, eftersom först är de två. Sedan är de fem. Sedan kommer en hallick och ska profitera på kvinnornas verksamhet. Och sedan behöver de en större lokal, som ligger mer centralt...o.s.v.

1) Vad är det för fel på att fem tjejer säljer sex i en stor lokal som ligger centralt?

2) Om fem frisörer jobbar i en salong som ligger centralt kommer frisör-hallicken och tar dem då?
Citera
2019-10-01, 08:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
1. Nej, neurovetenskap är inte bullshit, men huruvida trolls hjärnor fungerar på samma sätt som människors det vet jag inte.

2. Personerna som bedömer lämpligheten ska ju självklart vara objektiva och ha kompetens nog att kunna göra den bedömningen. Du vet, ungefär som med körkort. Även om din mamma klipper ut ett jättefint körkort åt dig från flingpaketet så är det inte giltigt för att köra bil.

1) Det finns ingen vetenskap som säger att 18 åriga kvinnor inte ska ha sex. Tvärtom kvinnor är biologiskt redo för sex när de blir fertila.

2) Vi vet båda två att det kommer att sitta bittra feminister som kommer att göra allt för att förstöra för tjejerna.

a) Varför ska kvinnor behöva tillstånd för att sälja sex tillfälligt men inte för att sälja sex i relationer? Det ju samma sak.

b) Ska vi ha licens för krogragg/tinder-sex också då?

3) Ja för att sära på benen är exakt samma sak som att köra bil. Ska vi inte ha körkort för sex i relationer också när vi ändå är igång?
Citera
2019-10-01, 08:42
Medlem
Prostituerade kommer med mycket stor sannolikhet utveckla mentala störningar.

Av anledning att de mer och mer kommer ogilla sin situation.

Efter de slutat kommer de inte känna äkta gillande för män utan kommer känna att de är med män för att få något. Har de pengar kommer de vara singlar ,har de inte pengar kommer de leta rätt på någon de kan utnyttja. De kommer inte frivilligt vilja ha sex , de vill inte ens vara i närheten av män ,men känner sig tvingad. De kommer oftast bli förtidspensionerade.

Antagligen en mycket vanlig anledning till att kvinnor mår dåligt är att de hatar män men behöver ända vara i deras närhet. När man utbildar kvinnor till att hata män blir de mycket oftare psykfall och det är inte stress som många tror är anledningen till att kvinnor mår dåligt.
Citera
2019-10-01, 08:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Min häck har aldrig varit till salu, och varken jag, min man eller de pojkvänner jag haft har varit sexköpare, känt oss som sexköpare, eller oroat oss för att bli betraktade som sexköpare.

Det är för att människor i civila relationer ljuger för sig själva. Männen ljuger om att de betalar för sex. Kvinnorna ljuger om att de inte säljer sig.

Citat:
Mina åsikter om lagar kring sexköp har inget att göra med vad jag tänder på. Anledningen till att jag tycker att hjärnans konsekvenstänk ska vara färdigutvecklat och att personen som säljer sex ska må bra psykiskt är för att jag inte vill att någon ska må dåligt p.g.a. sitt val att sälja sex.

1) Ska det vara åldersgräns för att ha sex på charter också då?

2) Det finns fler kvinnor osm mår dåligt av att bli pumpade & dumpade på tinder än vad som mår dåligt av att hora. För en kvinna som horar får betalt. Lol @ delusions.

Citat:
Priset för kunden kommer högst troligt öka om personer under 25, traffickingoffer, missbrukare, och personer med psykisk ohälsa slutar sälja sex samtidigt som försäljarna börjar betala skatter och avgifter som andra företagare. Det sistnämnda är anledningen till att sexsäljare kommer tjäna mindre, eftersom de för att ex. få ut 2 500 kr för en timme som tidigare nu är tvungen att debitera kunden 5 500 kr.

1) Du tror att kvinnor under 25 är billigare än kvinnor över 25? K....

2) Det finns fortfarande inga traffickingoffer sluta ljuga.
Citera
2019-10-01, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det finns ingen vetenskap som säger att 18 åriga kvinnor inte ska ha sex. Tvärtom kvinnor är biologiskt redo för sex när de blir fertila.

2) Vi vet båda två att det kommer att sitta bittra feminister som kommer att göra allt för att förstöra för tjejerna.

a) Varför ska kvinnor behöva tillstånd för att sälja sex tillfälligt men inte för att sälja sex i relationer? Det ju samma sak.

b) Ska vi ha licens för krogragg/tinder-sex också då?

3) Ja för att sära på benen är exakt samma sak som att köra bil. Ska vi inte ha körkort för sex i relationer också när vi ändå är igång?
Vill du lära dig något om hur den mänskliga hjärnan fungerar kan du be någon förklara för dig vad det jag skrivit innebär, jag lyckas uppenbarligen inte förklara det nere på den nivå du behöver för att kunna förstå.
Citera
2019-10-01, 08:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Prostituerade kommer med mycket stor sannolikhet utveckla mentala störningar.

Av anledning att de mer och mer kommer ogilla sin situation.

Efter de slutat kommer de inte känna äkta gillande för män utan kommer känna att de är med män för att få något. Har de pengar kommer de vara singlar ,har de inte pengar kommer de leta rätt på någon de kan utnyttja. De kommer inte frivilligt vilja ha sex , de vill inte ens vara i närheten av män ,men känner sig tvingad. De kommer oftast bli förtidspensionerade.

Antagligen en mycket vanlig anledning till att kvinnor mår dåligt är att de hatar män men behöver ända vara i deras närhet. När man utbildar kvinnor till att hata män blir de mycket oftare psykfall och det är inte stress som många tror är anledningen till att kvinnor mår dåligt.

1) Och du tror att Agneta 55 år inte är tillsammans med Lars 55 år för att hon får jobba deltid, bo i radhus, åka på semester?

2) Tror du att Agneta frivilligt vill ha sex med Lars?

3) Bor du på månen?

4) En hora behöver inte dejta en man för pengar för hon kan tjäna sina egna pengar genom att sära på benen. Right?

5) Det är mer straight forward att dejta en hora för att båda parterna vet vad som gäller.
Citera
2019-10-01, 08:59
Medlem
Citat:
Det är för att människor i civila relationer ljuger för sig själva. Männen ljuger om att de betalar för sex. Kvinnorna ljuger om att de inte säljer sig.

1) Ska det vara åldersgräns för att ha sex på charter också då?

2) Det finns fler kvinnor osm mår dåligt av att bli pumpade & dumpade på tinder än vad som mår dåligt av att hora. För en kvinna som horar får betalt. Lol @ delusions.

1) Du tror att kvinnor under 25 är billigare än kvinnor över 25? K....

2) Det finns fortfarande inga traffickingoffer sluta ljuga.
Återigen. Vill du lära dig något om hur den mänskliga hjärnan fungerar kan du be någon förklara för dig vad det jag skrivit innebär, jag lyckas uppenbarligen inte förklara det nere på den nivå du behöver för att kunna förstå. Be denne förklara det här med att priset normalt blir betydligt högre om man betalar skatter och avgifter för något också.
Citera
2019-10-01, 09:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Återigen. Vill du lära dig något om hur den mänskliga hjärnan fungerar kan du be någon förklara för dig vad det jag skrivit innebär, jag lyckas uppenbarligen inte förklara det nere på den nivå du behöver för att kunna förstå. Be denne förklara det här med att priset normalt blir betydligt högre om man betalar skatter och avgifter för något också.

1) Men lilla vän... hur gjorde man för 100-200-300 år sen? Väntade kvinnor fram till 25 med att ha sex?

2) Kvinnor är biologiskt gjorda för att börja ha sex när de blir fertila. Att bittra feminister vill ha åldersgräns och licens för sex är för att de är rädda för konkurrens från yngre och snyggare tjejer.

3) Det är en form av sexuelt förtryck som äldre kvinnor använder mot yngre kvinnor.

4) Att det skulle vara "dåligt för hjärnan" att suga lite kuk och sära på benen är lol.
Citera
2019-10-01, 09:04
Medlem
Citat:
1) Men lilla vän... hur gjorde man för 100-200-300 år sen? Väntade kvinnor fram till 25 med att ha sex?

2) Kvinnor är biologiskt gjorda för att börja ha sex när de blir fertila. Att bittra feminister vill ha åldersgräns och licens för sex är för att de är rädda för konkurrens från yngre och snyggare tjejer.

3) Det är en form av sexuelt förtryck som äldre kvinnor använder mot yngre kvinnor.

4) Att det skulle vara "dåligt för hjärnan" att suga lite kuk och sära på benen är lol.
I rest my case☀️...
Citera
2019-10-01, 09:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Om man däremot gör det lagligt att köpa sex där säljaren är utredd så man vet att personen gör det av fri vilja, är mogen nog att fatta beslut, mår psykiskt bra och inte är missbrukare, då är det högst troligt många sexköpare som hellre väljer lagligt sex med någon de vet uppfyller kraven för licens, istället för att riskera att åka dit för olagligt sexköp med någon som inte mår bra.

1) Ska vi inte utreda krog/tinder-sex också?

2) Ska vi inte utreda sex i relationer? Det finns många kvinnor som mår dåligt av det.

3) Eller så kan alla få ha sex som de vill utan att nån annan ska "utreda" dem.

Citat:
En licens är inget man ska kunna fixa åt någon annan, och för att få en licens gäller alltså:
*Inga misstankar om trafficking
*Minst 25 år (Hjärnans konsekvenstänk är inte färdigutvecklat förrän vid 25)
*Ej missbrukare
*Ingen psykisk ohälsa

1) Vad ska vi göra åt alla kvinnor som vägrar sex i relationer. Ska vi inte utreda dem också?

2) Så hjärnans konsekvenstänk är tillräckligt utvecklat för att ha gratis sex vid 15 år. Men är bara tillräckligt utvecklat för att ha sex mot betalning när man är 25 år?

Citat:
De problem du radar upp där gällande sexhandel försvinner i princip om sexköpet sker kontrollerat med någon som har licens.

Hur gör vi i relationer då? Ska vi inte ha licens där också?

Citat:
Hur anser du att problemet med att så många män inte har möjlighet till sex ska lösas? Eller tycker du inte att det behöver lösas?

1) En annan lösning kan vara att kvinnor som vägrar sex i relationer straffas för psykisk misshandel.

2) Eller att vi avskaffar förbudet mot våldtäkt i relationer. Gärna återinför rätten för män att slå sina fruar om de vägrar sex.

3) Så var det förr och så är det i en del muslimska länder. Det verkar fungera bra där.
Citera
2019-10-01, 09:17
Medlem
Citat:
1) Ska vi inte utreda krog/tinder-sex också?

2) Ska vi inte utreda sex i relationer? Det finns många kvinnor som mår dåligt av det.

3) Eller så kan alla få ha sex som de vill utan att nån annan ska "utreda" dem.

1) Vad ska vi göra åt alla kvinnor som vägrar sex i relationer. Ska vi inte utreda dem också?

2) Så hjärnans konsekvenstänk är tillräckligt utvecklat för att ha gratis sex vid 15 år. Men är bara tillräckligt utvecklat för att ha sex mot betalning när man är 25 år?

Hur gör vi i relationer då? Ska vi inte ha licens där också?

1) En annan lösning kan vara att kvinnor som vägrar sex i relationer straffas för psykisk misshandel.

2) Eller att vi avskaffar förbudet mot våldtäkt i relationer. Gärna återinför rätten för män att slå sina fruar om de vägrar sex.

3) Så var det förr och så är det i en del muslimska länder. Det verkar fungera bra där.
I rest my case- återigen. Önskar dig en fin dag i Trollskogen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in