2019-09-30, 19:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Han var normal trotsig sett till åldern, men var väldigt trotsig när det kom till att lägga sig på kvällen.

Det är alltid en möjlighet att hon försökt få tyst på honom genom att strypa honom.
Tack för svar.

Tragiskt vad det än handlar om givetvis, men just ett sådant scenario hade ju alltid kunnat gå att undvika.
Citera
2019-09-30, 19:12
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chloemmm
Syftade på tråden där någon blev erbjuden 280.000 för 2 veckor sen för att döda sitt barn som någon trodde hade en koppling. Som någon nämnde i denna tråden.

Du är trög.

OnT
Någon som har info om pappan till barnet?
Citera
2019-09-30, 19:14
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fcspica
Vad vet vi om henne? Hon har inte bott så länge i sin lägenhet i Halmstad, skriven på samma gata men annat nummer innan dess. Ser att hon varit medlem i köp&sälj-grupper på facebook i Östersundsområdet, oktober 2015 säljer hon två nappflaskor som finns i centrala Östersund och i maj 2017 söker hon saker till sin nya bostad i vad jag förstår det som just Östersund. Jag ser också att hon åtminstone tidigare varit vän med någon/några från Östersund som har anknytning till drogmissbruk då hon taggats i en del av deras inlägg och också gillat en del saker hon lagt ut på facebook. Vem är pappa till barnet? Fick en misstanke men den är ännu så pass osäker så jag vill inte spekulera ifall jag är helt ute och cyklar.
Kan fortsätta lite:
- Lägenheten hon bodde innan nuvarande är hennes mosters lägenhet.
- Hon har stora skulder.
- Var fast med Kronofogden (KF) och var i registret.
- Hon försvann ur KF:s register nyligen och kunde därför få bostaden hon står skriven på nu.
Citera
2019-09-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Ok, alltså nån som i stort sett/aldrig jobbat. Smart att skaffa barn då..

Aktivitetsstöd har jag haft då man deltagit i program på arbetsförmedlingen. Förstår inte hur korkade vissa kan vara.....

Finns en annan sak som heter aktivitetsersättning, men inte heller den behöver innebära att man aldrig har jobbat. Har en polare som hade det under ett år då hen var sjuk och utbränd.
Citera
2019-09-30, 19:26
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Du är trög.

OnT
Någon som har info om pappan till barnet?
Vet inte riktigt vad han heter i förnamn, men han ska heta Fr*driksson i efternamn.

* = e
Citera
2019-09-30, 19:27
Medlem
Om uppgiften stämmer att det är en pojke och SVT medvetet vilsleder läsarna genom att hitta på att det är en dotter har de verligen passerat alla gränser för vad god journalistik innebär. Att SVT i så fall brister i kravet på saklighet är uppenbart.

Det finns 10 000 tals föräldrar, mestadels pappor som inte har kontakt med sina barn och som varje gång en motsvarande nyhet dyker upp i media helt saknar möjlighet att säkerställa att det inte är deras egna barn som har drabbats.
Citera
2019-09-30, 19:31
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jbeach
Om uppgiften stämmer att det är en pojke och SVT medvetet vilsleder läsarna genom att hitta på att det är en dotter har de verligen passerat alla gränser för vad god journalistik innebär. Att SVT i så fall brister i kravet på saklighet är uppenbart.

Det finns 10 000 tals föräldrar, mestadels pappor som inte har kontakt med sina barn och som varje gång en motsvarande nyhet dyker upp i media helt saknar möjlighet att säkerställa att det inte är deras egna barn som har drabbats.
Offret är en pojke, den saken kan jag bekräfta med 100% säkerhet.
Citera
2019-09-30, 19:32
Medlem
kungarolfs avatar
Om hon har slagit ihjäl ungen i rent vredesutbrott så förtjänar hon dödsstraff. Finns flera som henne som gått döden tillmötes i USA för snarlika handlingar.

Men jag gissar på att hon ska rehabiliteras och plåstras om.
Citera
2019-09-30, 19:32
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Dylika psykoser brukar väl oftast förekomma när barnet är nyfött? Tänker förlossningspsykos eller förlossningsdepression. En femåring är ju ett rätt stort barn. Undrar om det finns någon pappa i bilden?

En desperat ensamstående mamma som tänkt ta sitt eget liv men fegat ur efter att hon dödat barnet?

Överlag är det, vad jag förstår, rätt ovanligt att ett barn i den åldern dödas av modern. Inte alls övertygad om att det rör sig om dödligt våld.

De som kallar utpekad kvinna för elaka saker bör rannsaka sig själva.
Citera
2019-09-30, 19:33
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Offret är en pojke, den saken kan jag bekräfta med 100% säkerhet.

Vad vet du om ludret då?

Var hon en aggressiv och dampig person?
Citera
2019-09-30, 19:33
Medlem
Denna kvinnan bodde granne med mig på vallås och hon dejtade jag men det blev inte mer än så. Grabben var alltid glad och kom alltid fram när man var ute. Han kunde skrika och vara trotsigt men det var mest på kvällen när han inte ville sova. Hände många gånger att han inte ville lägga sig i tid och då blev hon frusterat. Han ville alltid spela fotboll med mig ute. Hon drack alkohol nästa varje helg. Hon hade också bordelines och psykos som hon tog tabletter för. Jag tackar gudarna att hon gjorde abort när jag gjorde henne gravid för då vet man inte vad hon skulle göra med barnet. Trodde aldrig att hon kunde går så här långt
Citera
2019-09-30, 19:34
Medlem
Citat:
Vet inte riktigt vad han heter i förnamn, men han ska heta Fr*driksson i efternamn.

* = e
Han hette edwin och hade fyllt fyra år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in