2019-09-28, 00:33
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleKanin
Nu när skattebetalare faktiskt drabbas av brott, kommer polisen börja klara upp lite ärenden eller är myndigheten helt havererad?

De klarar inte av att tackla gängbrottsligheten. De har till o med svårt att föra de misstänkta då arabiska, afghanska samt somaliska är för svårt.

Polisen o domstolarna klarar inte äns av de romska stöldproblemen.

Än mindre kasta ut notoriska kriminella som inte ska vara här.

Löfven ber varje kväll att problemen ska vara borta när väckarklockan ringer. Så ser planen ut för att lösa problemen.
Citera
2019-09-28, 00:33
Bannlyst
Finanseliten HAR aldrig skattat för deras sk arbete i Sverige. Den bördan eller tanken om sitt liv i excess är något de får äta självt.
Pengar är en konstruktion att separera RA/ifrån guds folk. En ytterst hemlighet i livet ni ser....

De nyttigaste slavarna......allt går tillbaka till Thot....

Varför tror ni ALLA miljardärer vill skapa en stiftelse och att ge.....något. Sanningen är att TANKEN om pengar är ägd, ännu ett trick ifrån en högre tanke. Så lilla slav vad SKALL du göra med dina pengar?

Ingen i rätt tanke/liv befattar sig med något så smutsigt som med pengar. Är det inte roligt att skräpet som flugor samlas runt Babylons torns topp///för självt.

Nåväl att se är inte att spendera....

Att bryta ben via ord är det inte roligt att se dem/de som offrat allt för att bli något?.....du/ni är fortfarande en patetisk människa.
Senast redigerad av Nephilim666 2019-09-28 kl. 00:48.
Citera
2019-09-28, 00:37
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Är du dum, eller är du dum?
Finanseliten och deras gelikar skiter fullständigt i dig. För dem kommer verkligen klass före folk - men allra först kommer de själva och deras pengar.

Skiter sig landet så drar de bara till nåt lämpligt land och bildar en enklav där tillsammans med företrädesvis (likasinnade) svenskar - inte för att de i sig är svenskar utan för att man i det sällskapet känner sig som hemma.
Hur dumt är det att dra alla som jobbar i en industri över en kam? Det finns lastbilschaffisar som röstar för pride, afghaner och bistånd till Somalia. Det finns mångmiljonärer på Östermalm som röstar SD/AfS och dessutom använder sina ihoptjänade pengar till att finansiera nationella rörelser. Den här tråden är ytterligare ett symptom på den växande cancern i Sverige. Svensk mot svensk, de flesta här hejar bokstavligen på när invandrare invaderar, rånar och våldtar svenskar - baserat på svenskens socioekonomiska bakgrund. Den sanna finanseliten skrattar hjärtligt.
Citera
2019-09-28, 00:45
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Bra utveckling!
Då blattarna i området blir runt 3 procent, då drar alla friska vita etiska personer!
Inget nytt!

Frågan är väl i dag, när tröttnar vi rejält?
Kanske använder oss av vapen för att exkommunicera kriminella varelser och deras medlöpare...
Var hittade du den siffran? Finns det ens något område i Sverige, bortsett fr glesbygd, där invandrarandelen < 3% ?
Citera
2019-09-28, 01:23
Medlem
Stora applåder! Nu har vildarna även nästlat sig in i rikemans kvarteren och det med bestämdhet. Om du är finansman och har nyligen blivit kulturberikad, ta dig någon extra minut och ring till riksdagen och tacka förrädarna för en ypperlig insats. Idioter!

Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Vi är ju lite naiva vad gäller hur mycket information vi har publikt också, tar ju bara fem minuter att kolla upp vilken bil, hund och bostad man har, och bilderna på facebook ger vilken klocka mm. man har. Rena inköpslistan om man vill råna en riking.

Vet du vad, det är något jag har funderat på ett tag, hur dessa websajter fortfarande kan bedriva sin verksamhet med ytterst personlig information som finns att tillgå för vem som helst.

Ända jag kan tänka mig är det klassiska vänster receptet, ingen ska kunna gömma sig. Men det ger också upphov till en rad andra logiska problem. Kriminella använder det för att söka upp både exklusiva bilar och adresser osv.

Det finns mycket att vinna med att helt enkelt förbjuda detta sätt att erbjuda och presentera personlig data.

Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Inga sympatier med dom. Dom har suttit med sina DN tidningar och stött propagandan. Ingen har brytt sig så länge dom själva inte varit drabbade. Jävla idioter, varningsklockorna syntes tydligt redan för 20 år sen.

Precis så är det och för dessa börjar det bli allt svårare att se mellan fingrarna på den katastrofala multikulturella högborgen Sverige.
Senast redigerad av TolerantSwine 2019-09-28 kl. 01:44.
Citera
2019-09-28, 01:27
Medlem
Finanseliten borde nu använda sin makt och kapital för att påverka den politiska utvecklingen i Sverige, med pengar kan man köpa media och inflytande. Att inte vara PK kan också vara lönsamt, se Foxnews mfl.
Citera
2019-09-28, 01:33
Bannlyst
Jag läste i SVD att rikskrim härleder ökningen av stöld och rån till ligor ifrån Georgien som får resa hit visumfritt.

Kanske dags att vi lyfter visumfriheten igen och inför restriktioner ,samt ökar anslagen till Tullverket.
Citera
2019-09-28, 01:37
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Har du, till att börja med, något exempel på någon ur finanseliten som flytt efter denna rånvåg eller hittar du, som brukligt med dessa trådar, bara på lite i rubriken?
Jag tror att det blir svårt att hitta någon som ställer upp med namn av naturliga skäl. Annars skulle det nog vara möjligt att få fram. Här är Expressens artikel om det med lite mer info:

Brutal rånvåg riktad mot Stockholms finanselit

https://www.expressen.se/nyheter/krim/brutal-ranvag-riktad-mot-stockholms-finanselit/
Citera
2019-09-28, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Jag läste i SVD att rikskrim härleder ökningen av stöld och rån till ligor ifrån Georgien som får resa hit visumfritt.

Kanske dags att vi lyfter visumfriheten igen och inför restriktioner ,samt ökar anslagen till Tullverket.

Stärkt tull och kontroll på gränserna är en bra ide, det kan stoppa knark, stöldligor och vapeninförsel. Men detta är ju uppenbarligen PK-folk emot, istället ska vi jaga jägare och sportskyttar, att de inte orsaker nästan några brott med sina vapen skiter vi i.

PS: Angående din signatur, jag är mycket lyckad och välutbildad, men man måste vara dum eller ha stora skygglappar om man med den utvecklingen Sverige är i inte röstar på SD (fler inser det, näst största parti nu.), invandringen är en total ödesfråga för Sverige och situationen vi befinner oss i är allvarlig. Det finns inga alternativ till SD, tyvärr. Det är inte mitt liv som är misslyckat, det är Sverige under min levnad som är misslyckat och jag planerar som de flesta andra välutbildade jag känner, att lämna Sverige, kaos och svag valuta lockar inte, skatta för invandringen lockar inte.
Senast redigerad av nyfikenskribent 2019-09-28 kl. 01:46.
Citera
2019-09-28, 01:51
Medlem
NemesisSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Inga sympatier med dom. Dom har suttit med sina DN tidningar och stött propagandan. Ingen har brytt sig så länge dom själva inte varit drabbade. Jävla idioter, varningsklockorna syntes tydligt redan för 20 år sen.

Var glad att de som har makt över pengaflödet äntligen har vaknat!
Nu kämpar vi tillsammans!
Nu är det DU o jag, samt alla fattiga och rika som kämpar och vill att vårt älskade Sverige ska bli svenskt igen!
Citera
2019-09-28, 01:56
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
I teorin sätter jag folk före ras men när man betänker det faktum att de övre skikten inte bryr sig ett skit utan har varit medlöpare till att förstöra mitt land. Precis som det är i USA där de rika tycker det är fenomenalt att Pablo slaktar deras djur för under $10 i timmen och att Esmeralda städar deras hus för under $10 timmen så är det samma jävla skrot och korn i Sverige där rika enkelt har kunnat slippa undan skiten de röstat fram.

Fram tills nyligen har det inte varit deras döttar som knullats av någon jävla neger/arab och det var heller inte deras son som blivit nedbrottad och bestulen på sina saker. Det är det här folket som inte har haft några sympatier med svensk arbetarklass som bokstavligen blivit rövknullad under decennier.

Vi kan ta som exempel LO - Sveriges sörsta organisation för arbetare. Om LO-medlemmarna fick bestämma så skulle SD vara Sveriges största parti. Jag kan garantera dig att Sveriges största parti skulle vara något helt annat om man frågade folket på Lidingö/Östermalm/Djurgården/Askim. "Åh så förtjuuusande det är med mångkultur. Ty vi svenskar är på tok för stela. Det behövs mer krydda i Sverige. Ja, se bara på Zlatan."

Jag kan säga som så att jag avskyr urbaniter. Jag tror det händer något med testosteronnivån när man bor i en stad i en liten skokartong. Man bli pacificerad, loj, mjäkig och nästintill kvinnlig. Är man sedan av den typen att man är rik och kan bo långt ifrån allt vad Achmed, Karim, Besnik, Mohammed heter så bryr man sig mer om sitt eget hus dvs man röstar på "Öppna era hjärtan"-partiet trots att de varit MINST lika jävla brottsliga som sossarna, MP och C.

För att tala klarspråk har jag noll problem med den svensk som är nationalist OAVSETT hur rik eller fattig den är, men är man accelarationist så är det ju klart att det kommer hända mer när af Klercker blir rånad än gjuteriarbetaren Bengtsson. Just nu är det arbetarklassen som mobiliserar medans de rika väljer att rösta på det parti som ger dem mest stålar på bankkontot.

Jag har suttit i mellan skål o vägg med tunga spelare i den svenska företags eliten.
Merparten var vad vi skulle kunna beskriva som nazister. Hitler Goebbels och Göring.
Det baserar sig inte i någon ideologi utan är av en kultur, dom är Sverige och resten som en del här mycket riktigt har konstaterat äger enligt eliten inte rätt att anse något om sig själva.
Där i ligger roten till det onda och vilket har tillåtits att växa sig stort, sossarna har aldrig på allvar tacklat detta utan enbart arbetat för att få vara med, denna unkna elitandan finns inom socialdemokratin vilket har skapat den impotens som dom som står i idag.
Citera
2019-09-28, 01:59
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Bara för att (höger) media skriver sådant som många flashbackare gillar att läsa innebär det inte med automatik att dom slutat ha en agenda och vill försätta läsaren i en viss känsla.

Jag tycker du ska tända lyset igen och ta det som skrivs i tidningen med en nypa salt.

Oavsett om det är afghaner som välkomnas när dom flyr hit eller finansmän som flyr här i från.

Trevlig helg.
Dumma. Jävla. Hora.
Lyset tänt?
Ser du vad som händer Conny?
Hur mycket mer behöver du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in