Stora applåder! Nu har vildarna även nästlat sig in i rikemans kvarteren och det med bestämdhet. Om du är finansman och har nyligen blivit kulturberikad, ta dig någon extra minut och ring till riksdagen och tacka förrädarna för en ypperlig insats. Idioter!
Citat:
Ursprungligen postat av
morkfromork
Vi är ju lite naiva vad gäller hur mycket information vi har publikt också, tar ju bara fem minuter att kolla upp vilken bil, hund och bostad man har, och bilderna på facebook ger vilken klocka mm. man har. Rena inköpslistan om man vill råna en riking.
Vet du vad, det är något jag har funderat på ett tag, hur dessa websajter fortfarande kan bedriva sin verksamhet med ytterst personlig information som finns att tillgå för vem som helst.
Ända jag kan tänka mig är det klassiska vänster receptet, ingen ska kunna gömma sig. Men det ger också upphov till en rad andra logiska problem. Kriminella använder det för att söka upp både exklusiva bilar och adresser osv.
Det finns mycket att vinna med att helt enkelt förbjuda detta sätt att erbjuda och presentera personlig data.
Citat:
Ursprungligen postat av
pantherTypeG
Inga sympatier med dom. Dom har suttit med sina DN tidningar och stött propagandan. Ingen har brytt sig så länge dom själva inte varit drabbade. Jävla idioter, varningsklockorna syntes tydligt redan för 20 år sen.
Precis så är det och för dessa börjar det bli allt svårare att se mellan fingrarna på den katastrofala multikulturella högborgen Sverige.