2019-09-27, 12:12
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Det du skriver høres sannsynlig ut

Annars skulle jag nog låta bli. 😄

Men det hindrar inte att man behöver kritiken.

Tack.
Citera
2019-09-27, 12:19
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Det du skriver høres sannsynlig ut

Den som grävt manshöga skyttevärn i naturskog i det militära drar sig för att påbörja gravgrävande på egen hand efter kl 12, särskilt då vintertid... och i sjuttioårsåldern....

Om man säger så.

Transportstyckning och värmepannan och handölspisen känns som attraktiva alternativ i jämförelse...
Citera
2019-09-27, 12:20
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg har også tenkt at kroppen er i huset eller på eiendommen på en måte. Men det MÅ vel avgi spor? Selv etter 10 uker. Hundene som var der osv. Han kan selvsagt ha hatt kroppen i bagasjerommet sitt. Mens han møtte politiet. Og da de startet undersøkelsene. Noen som vet om han kjører samme bilen i dag?

Jeg har hørt at han kjører en annen bil nå enn før jul. Vet ikke om det er bekreftet. Folk i nabolaget har sett det.
Citera
2019-09-27, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av papatri
Paranoid og naiv tanke. Bare fordi du er her betyr det ikke at alle andre er her

At de tar sjansen på å skrive på nettet når de ikke en gang uttaler seg utenom advokat offentlig ville være veldig uvørnt av dem.
Kan ikke se noe fordel for dem om det ble avslørt og tatt opp i en rettsak.

Disse folkene har konsekvens beregning på alle avgjørelser...
Uten det klarer man ikke tjene mye penger.

At de er her å leser er jeg ganske sikker på. Ihvertfall advokat
Er heller ikke lov å pønske på hvem som er hvem på dette forumet så vær litt forsiktig med sånt

Om de er her har de alle rett til å være her anonymt like mye som deg

Har mange spørsmål rundt ditt profil navn, men for din sikkerhet har jeg ikke en gang lov å spekulere på det på denne siden.

Er du veldig overbevist om at hagen familien ligge bak?

Er litt der selv, men svinge veldig.
Er så mye som taler for og imot.

. Ha en god kveld.

Nå har du vel sitert på feil kommentar, men:
Å uttale seg offentlig i VG, eller å uttale seg anonymt her inne er vel to forskjellige ting.
TH (hvis han er morderen) har alt å tjene på å få dommere og advokater til å tro på sin historie, og da er forum som dette og Facebook gull verdt.
Det er naivt å tro at ikke TH er her.
Jeg har heller ingen problemer med det. Bare litt creepy å tenke på at jeg kanskje har snakket med han her inne, eller noen som han har kontroll på.
Om TH skulle skrive her inne og prøver å gjøre oss forvirret, eller få oss til å tro det ene eller det andre, så er jo ikke det noe som kan brukes som noe slags bevis i en rettsak.
Dessuten utleverer ikke Flashback ip-adresser.
Jeg vet ikke hva du mener med om jeg er overbevist om at hagenfamilien står bak. Jeg har aldri sagt at jeg tror at familien Hagen har drept moren i familien.
Senast redigerad av Orderud. 2019-09-27 kl. 12:28.
Citera
2019-09-27, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 960
Det sikreste, hvis TH har planlagt det perfekte mord er om kroppen aldri forlot huset/eiendommen.

Frakting utgjør den største risikoen.

Finnes det noen metode å oppløse kroppen raskt på for å få den i avløpet?

Det beste alternativet ville vært om han hadde en kloakk-kum på eiendommen.

Jeg skreiv om dette i går. Han har kum rett inntil garasjedøren. Han kan ha hatt henne i flytende plumbo. Enten brukt trillebåre, eller disse blå plastdunkene/tønnene, og så skyllet denne grøten da ned i kummen, og så kjørt på med vann for å skylle dette bort.
Senast redigerad av Orderud. 2019-09-27 kl. 12:30.
Citera
2019-09-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Jeg skreiv om dette i går. Han har kum rett inntil garasjedøren. Han kan ha hatt henne i flytende plumbo. Enten trillebåre, eller disse blå plastdunkene/tønnene, og så skyllet denne grøten da ned i kummen, og så kjørt på med vann for å skylle dette bort.
Vil det ikke i et slikt tilfelle kunne finnes rester av offerets dna innvendig i kummens vegger?
Citera
2019-09-27, 12:33
Medlem
Citat:
Takk for informasjon!
Her fant jeg et nærbilde av huset. Er dette terrassen?
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/K3bAXM/loerenskog-forsvinningen-interessante-og-viktige-oppgaver-gjenstaar
Og her ser det ut til at terrassen er vendt mot et område der det ikke er bolighus nært?
https://www.dagbladet.no/nyheter/hva-gjorde-du-31-oktober-i-fjor/70639748

Her er beste bildet jeg fant, av baksiden.

https://www.nrk.no/norge/lorenskog-forsvinningen_-blant-disse-butikkene-kan-en-mulig-gjerningsperson-ha-kjopt-sko-1.14677886? fbclid=IwAR1UvzYYWQ1LAkVDmFnX5-VMPhQPm6AOPvw1P07NdT295RyZM2HP_RmdSXc
Citera
2019-09-27, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Jeg skreiv om dette i går. Han har kum rett inntil garasjedøren. Han kan ha hatt henne i flytende plumbo. Enten brukt trillebåre, eller disse blå plastdunkene/tønnene, og så skyllet denne grøten da ned i kummen, og så kjørt på med vann for å skylle dette bort.
Registreres husstanders vannforbruk dag for dag eller time for time, i noe slags system?
Citera
2019-09-27, 12:34
Medlem
Citat:
Terrassen og hagen vender mot Langvannet og skogen på baksiden.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/K3bAXM/loerenskog-forsvinningen-interessante-og-viktige-oppgaver-gjenstaar

Citat:
Her er beste bildet jeg fant, av baksiden.

https://www.nrk.no/norge/lorenskog-forsvinningen_-blant-disse-butikkene-kan-en-mulig-gjerningsperson-ha-kjopt-sko-1.14677886? fbclid=IwAR1UvzYYWQ1LAkVDmFnX5-VMPhQPm6AOPvw1P07NdT295RyZM2HP_RmdSXc
Takk!
Citera
2019-09-27, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Jeg har hørt at han kjører en annen bil nå enn før jul. Vet ikke om det er bekreftet. Folk i nabolaget har sett det.

Det er i så fall interessant. Vanskelig å bekrefte sånt. Men hvis han kjører en annen bil i dag, hva kan det komme av? Politiet vil vel ikke la ham kvitte seg med bilen? De kan vel heller ikke ta den i beslag, da sier de rett ut at han er mistenkt for å ha fraktet noe han ikke burde i den...
Citera
2019-09-27, 12:41
Bannlyst
Citat:
Registreres husstanders vannforbruk dag for dag eller time for time, i noe slags system?

Har ikke hørt om det. Det er vel bare en vanlig måler/teller.
Citera
2019-09-27, 12:44
Medlem
Er det varmepumpe installert i huset? I så fall hvilken type varmepumpe? Er det ev den typen varmepumpe som henter varme fra grunnen langt under huset? Kan det i så fall ha vært foretatt prøveborring i forbindelse med eventuelt tanke på å ha en slik type varmepumpe, slik at det finnes en kanal et sted?

Jeg kom på tanken om det varmepumpe, grunnet at det utenfor et av nabohusene er bilde av en firmabil fra et varmepumpeselskap (dette var et bilde fra 2010 om jeg husker rett) på google maps.
Senast redigerad av FruCarlsberg 2019-09-27 kl. 12:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in