Citat:
Ursprungligen postat av
papatri
Paranoid og naiv tanke. Bare fordi du er her betyr det ikke at alle andre er her
At de tar sjansen på å skrive på nettet når de ikke en gang uttaler seg utenom advokat offentlig ville være veldig uvørnt av dem.
Kan ikke se noe fordel for dem om det ble avslørt og tatt opp i en rettsak.
Disse folkene har konsekvens beregning på alle avgjørelser...
Uten det klarer man ikke tjene mye penger.
At de er her å leser er jeg ganske sikker på. Ihvertfall advokat
Er heller ikke lov å pønske på hvem som er hvem på dette forumet så vær litt forsiktig med sånt
Om de er her har de alle rett til å være her anonymt like mye som deg
Har mange spørsmål rundt ditt profil navn, men for din sikkerhet har jeg ikke en gang lov å spekulere på det på denne siden.
Er du veldig overbevist om at hagen familien ligge bak?
Er litt der selv, men svinge veldig.
Er så mye som taler for og imot.
. Ha en god kveld.
Nå har du vel sitert på feil kommentar, men:
Å uttale seg offentlig i VG, eller å uttale seg anonymt her inne er vel to forskjellige ting.
TH (hvis han er morderen) har alt å tjene på å få dommere og advokater til å tro på sin historie, og da er forum som dette og Facebook gull verdt.
Det er naivt å tro at ikke TH er her.
Jeg har heller ingen problemer med det. Bare litt creepy å tenke på at jeg kanskje har snakket med han her inne, eller noen som han har kontroll på.
Om TH skulle skrive her inne og prøver å gjøre oss forvirret, eller få oss til å tro det ene eller det andre, så er jo ikke det noe som kan brukes som noe slags bevis i en rettsak.
Dessuten utleverer ikke Flashback ip-adresser.
Jeg vet ikke hva du mener med om jeg er overbevist om at hagenfamilien står bak. Jeg har aldri sagt at jeg tror at familien Hagen har drept moren i familien.