2019-09-27, 02:15
Medlem
Salehhadris avatar
Diskutera personrån och hasch i någon annan tråd är ni snälla. Detta handlar om morden i Köpenhamn, dp samt de inblandade på båda sidorna. Har ni inget att tillföra eller vill diskutera ämnet så kan ni vänligen klicka er in på något drogforum för att diskutera hasch
Citera
2019-09-27, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaaalish
När i höst blir yazin jaffar o CO frisläppt?

de släpps inte nu men stan är ändå ganska osäker med poy som nymuckade. Poy måste vara en av dom ledargestalter som polisen pratat om.

Det lär absolut skjutas igen i höstmörkret.
Citera
2019-09-27, 06:52
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
Diskutera personrån och hasch i någon annan tråd är ni snälla. Detta handlar om morden i Köpenhamn, dp samt de inblandade på båda sidorna. Har ni inget att tillföra eller vill diskutera ämnet så kan ni vänligen klicka er in på något drogforum för att diskutera hasch

Mannen ta en svenskakurs innan du ska leka moderator, så att det ser genuint ut iaf.
Citera
2019-09-27, 08:58
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Mannen ta en svenskakurs innan du ska leka moderator, så att det ser genuint ut iaf.
Ni har som sagt förstört forumet med snacket OT. Och vart var det någon som lekte svensk? Är det för jag inte använder ortensnacket eller svär i varannan mening jag skriver? Betyder inte att spela svensk utan att ta sedan dit man kommer och att även kunna vara utanför orten men ändå kunna smälta in bland normalt folk. Något du med borde försöka. Har du inget matnyttigt att tillföra tråden? Då kan du fortsätta att bara läsa. Ser INGENSTANS att du tillfört någonting till tråden, thats fine. Men du behöver heller inte förstöra den.
Senast redigerad av Salehhadri 2019-09-27 kl. 09:08.
Citera
2019-09-27, 09:04
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ni har som sagt förstört forumet med snacket OT. Och vart var det någon som lekte svensk? Är det för jag inte använder ortensnacket eller svär i varannan mening jag skriver? Betyder inte att spela svensk utan att ta sedan dit man kommer och att även kunna vara utanför orten men ändå kunna smälta in bland normalt folk. Något du med borde försöka. Har du inget matnyttigt att tillföra tråden? Då kan du fortsätta att bara läsa. Ser INGENSTANS att du tillfört någonting till tråden, thats fine. Men du behöver heller inte förstöra den.

Ja du har väl rätt egentligen, följer inte tråden så reagerade bara på ditt inlägg som jag uppfattade som ett moderatorinlägg. I stay corrected.
Citera
2019-10-01, 08:39
Medlem
Citat:
Sägs 2019 men andra ställen har man läst 2020 så jag tar alla datum som nämns med en nypa salt. Det visar sig med kommande skjutningar alt. Att tidningarna nämner att " gangsterrappare/gängledare släppts fria"
Jo, än så länge har vi väl bara följande som bekräftats "ute":
Farre Farhan (SZ)
Poy/P0y Vincent (SZ)
Och som det verkar jobbar dessa hårt på att omgående låsa in sig själva igen...
Utöver de SZ som tidigare spekulerats i om de kanske kommer ut "i höst"... eller inte... Vet någon om DP har någon som är på väg ut?
Citera
2019-10-01, 09:06
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Jo, än så länge har vi väl bara följande som bekräftats "ute":
Farre Farhan (SZ)
Poy/P0y Vincent (SZ)
Och som det verkar jobbar dessa hårt på att omgående låsa in sig själva igen...
Utöver de SZ som tidigare spekulerats i om de kanske kommer ut "i höst"... eller inte... Vet någon om DP har någon som är på väg ut?

Farre ska ha åkt in för bråket på stureplan, har jag för mig. Blev inte ute så länge.
Citera
2019-10-01, 09:47
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Farre ska ha åkt in för bråket på stureplan, har jag för mig. Blev inte ute så länge.
Vilket bråk? Inte hört att han ska ha åkt in utan gör lite affärer och ĺigger lågt, väntar in sina kamrater för att jaga DP springisar. Men som sagt är det vad jag hört och det är inte från någon källa jag 100% litar på så det du säger kan mycket väl stämma
Citera
2019-10-01, 10:30
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Vilket bråk? Inte hört att han ska ha åkt in utan gör lite affärer och ĺigger lågt, väntar in sina kamrater för att jaga DP springisar. Men som sagt är det vad jag hört och det är inte från någon källa jag 100% litar på så det du säger kan mycket väl stämma

(FB) Slagsmål på Stureplan, flera gripna 29 September 2019
Citera
2019-10-01, 12:15
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
(FB) Slagsmål på Stureplan, flera gripna 29 September 2019
Intressant!
Citera
2019-10-02, 17:56
Medlem
Citat:
Intressant!

Vad sysslar dom med trodde farre var smartare än så speciellt när han är på tok full av hämnd? Så dumma kan inte shz vara?
Citera
2019-10-02, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Vad sysslar dom med trodde farre var smartare än så speciellt när han är på tok full av hämnd? Så dumma kan inte shz vara?
Skulle vara mycket intressant att veta vilka de slogs mot. Riktigt klumpig.

Ett scenario jag skulle kunna tänka mig dock: "muckfest för farre, han o grabbarna är ute o festar och av ren tillfälighet stöter de på någon/några kopplade till DP, en sne blick, några fula ord utdelas farre o co är fulla, blir provocerade och slagsmål bryter ut"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in