Citat:
Ursprungligen postat av
Adrenalina23
Det är hans son
Citat:
Ursprungligen postat av
Maajty
Vad är namnet på kvinnan?
Och ja, de är släkt. Det är hans pappa som blev skjuten i taxilokalen
Nja, är han en son till Alex G d.ä.?
Alex d.y. är väl bror till Hootan som sköts i Lindängen? Om Alex d.ä. vore far till dem skulle han ha varit 14 år när H föddes. Alex d.ä. är väl en farbror om jag minns rätt. Eller har jag rört till det?