Citat:
Ursprungligen postat av
Expohunter
Har du dock ingen aning om. Du spekulerar och försöker hitta spöken som inte finns.
Det går fortfarande inte att jämföra med Watergate. Det är i princip redan klarlagt att det inte är en Trump-skandal.
Jag är inte ensam om att tycka det. Det finns flera politiska kommentatorer som håller med.
Jo, det har jag, jag ser vad som sker, och transkritet innehåller knappt 5min.
Watergate 2.0. försök hänga med lite.
Men såklart tror man man att det är ett inbrott i watergate, ja, då blir ju det galet konstigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
blueberrycake
1200 ord; 80-90 ord per minut = 24-27 min. Fullt rimligt.
Men det är just detta Trump vill; att ni vänsterliberala skall hänga upp er och tro att samtalet visar något annat än utskriften. Ni kommer tjata sönder er, hänga upp er på det. Precis enligt planen.
Sedan släpper Trump samtalet - och ni får springa och gömma er i vanlig ordning.
Att ni vänsterliberala tokar aldrig lärt er

80 ord är 15min, 90 ord är 13min, dock pratar man mycket fortare än så.
Kan du presentera matten bakom dina uträkningar?
Din uträkning pratar om 44-50 ord, hur kommer det sig?
Är det utvecklingsstörda som pratar?
Och i den riktiga världen där matte blir det vad rätt, så pratar man om 125-150 ord.
Det blir då 8-10min material.
Citat:
Ursprungligen postat av
Exxus
Skulle formulerat mig bättre, saklig i den mening att hon Inte vill rusa in i detta blint som de mer progressiva vill.
Inte saklig i den mening hon är ärlig
Dock måste man ta hänsyn så mycket det går och andra demokrater, innan man tar beslut
Annars blir man fascister som republikanerna är idag, och det borde en del trumpnissa gilla dock.
Och det därför det tar tid.
Ett huvudlöst rusande, vad ska det vara till för?