Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Den här biten var "fin".
3 dagar senare kastar dottern in Esters sele och koppel i butiken och sticker.
Jag åker in till stan och hittar dom av en slump. Dom slänger in Ester längst in i bilen och binder fast henne i ratten.
När jag försöker ta henne blir jag knäad, biten och slagen och dom är 3 personer mot mig.
Vad är det för folk som beter sig på det viset??
Ja bara en tiondel av allt KL hittat på skulle ju få en att ifrågasätta om hon är vid sunda vätskor.
Hela det här hundärendet är helt absurt. Dottern har fått en allt för stor ofrivillig roll i det hela också.
Först och främst är kanske inte Facebook sundaste stället att driva hundärendet på men det är ju intressant att polis och Länsstyrelsen blev inkopplade bara för att KL skulle ha hund till sin ”självmordsbenägna” dotter.
Vilka var det som misshandlade då förutom KL? Ser situationen framför mig när ett gäng tjejer slåss om den hunden.
KL slåss med hundmänniska, poliser i omgångar, fysisk mot barnen enl nån uppgift, misstänkt ha bitit manlig bekant, misstänkt misshandlat vittne vid incident där hon barrikaderat sig i väninnas lgh.
Själv hävdar hon att hon blivit misshandlad av man som förföljer henne och även blivit svårt knivskuren vid nåt annat tillfälle.
Ramlar och slår sig och opererar armen sex gånger och gipsar fyra ggr. Lobad fem ggr.
Hon verkar inte kapabel att ta hand om sig själv.
Oavsett vem som gjorde rätt eller fel i hundärendet så är det lite för många situationer hon varit våldsam i här nu om allt stämmer tycker jag.