Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Exakt det jag plockat upp också, texten berättar det är ingen återgivning av samtalet(utan cherrypickings, där vi förstod direkt att Cover-Up general Barr var inblandad, urtan någon som helst tvekan, visade sig vara rätt också, sicken förvåning vi fick

)
Nummer två också, där vi har ett samtal som är på ~30min, men en återgivning som hanteras på någon minut högst.
Nummer tre, man kommer hävda att samtalet handlade om annat resten.
Allt följer redan givna mallar som man prövat innan, och nu könns det som en repris i diskussionstekniker och kompatmentaliserande.
Kompartmentaliserandet som bara har ett syfte, hitta nått som är fel, och sen tro allt är fel.
Som en sann foliehatt.
Synd bara att detta inte leder till impeachment går igenom dock, då jag tror inte republikanerna har någon ryggrad kvar att de ens vågar göra nått.
Väldens mäktigaste nations parti, vågar inte ens höja rösten när en partimedlem gör fel.
Då vet man att det är en sekt och inte politik längre.
Den som vill bevisa annat, visa en ryggrad!
Citat:
Ursprungligen postat av
blueberrycake
Så här kommer det bli.
Trump ser till att word-by-word-dokumentet inte släpps
Demokraterna och vänsteranhängarna går bananas och skriker "han undanhåller beviset"
Demokraterna kommer begära dokumentet, dag ut och dag in - och säga att där har vi beviset på att Trump ljuger
Efter ett tag, när demokraterna och vänstern har skrikit sig hesa över dokumentet och utmålat det till det vinnande "beviset" - då ser Trump till att släppa det. Och det kommer vara till hans fördel. Allt medan hans motståndare återigen inte fattar någonting som vanligt.
2-0 till Trump.
Det vet vi redan, då det är så korrupta och kriminella "ledare" gör.
Ja, och det är vad som kallas obstruction of justice, vilket vi sett många ggr innan.
Men det är den gamla vanliga svängen med tuschpennan börjar bli allt mer klart nu.
Din TDS är illa.