2019-09-26, 05:12
Medlem
Pussykings avatar
Här är en lång Twittertråd om Andrew McCabe, som tittar tillbaka på vad Q och Trump sagt. McCabe är den första dominobrickan, när han faller, faller resten. Det blir ett ”pop corn år” fram till valet för oss Q diggare, för er andra blir det lite svettigare. 😂

https://mobile.twitter.com/paul_serran/status/1176978013679947778
Citera
2019-09-26, 07:43
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Är det någon annan som noterat att många på Trumpsidan är fnittriga som skolflickor efter gårdagen impeachment inquiry? Jag misstänker att de väntat länge på att fällan skulle slå igen.

https://www.msn.com/en-us/news/opinion/nancy-pelosi-just-made-one-of-the-most-colossal-blunders-in-modern-american-politics/ar-AAHMWSv
Påminner iofs mest om en fnittrig dåre i tvångströja som förs bort av snälla män i vita rockar. Men för all del, roa dig du.

Iaf har de nu släppt ett utdrag av telefonsamtalet.

https://www.vice.com/en_us/article/qvgzvq/heres-the-full-transcript-of-the-call-between-trump-and-the-president-of-ukraine

Quid pro quo om pengar vs smuts om Biden är visserligen inte så explicit, vilket nog iaf är det som den korrumperade idiotens alla möjliggörare kommer rikta in sitt försvar på. Och så förstås, att försöka få all diskussion att handla om något annat än att tRump ännu en gång tar hjälp av främmande makt för att vinna ett amerikanskt val.
Citera
2019-09-26, 15:02
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Påminner iofs mest om en fnittrig dåre i tvångströja som förs bort av snälla män i vita rockar. Men för all del, roa dig du.

Iaf har de nu släppt ett utdrag av telefonsamtalet.

https://www.vice.com/en_us/article/qvgzvq/heres-the-full-transcript-of-the-call-between-trump-and-the-president-of-ukraine

Quid pro quo om pengar vs smuts om Biden är visserligen inte så explicit, vilket nog iaf är det som den korrumperade idiotens alla möjliggörare kommer rikta in sitt försvar på. Och så förstås, att försöka få all diskussion att handla om något annat än att tRump ännu en gång tar hjälp av främmande makt för att vinna ett amerikanskt val.
Så du tycker det är helt okej att vara korrupt om man tillhör demokraterna. Joe Biden är uppenbart en korrupt politiker som utpressat Ukraina för att få dom att lägga ner en utredning av hans sons oljebolag. Ska man bara låtsas som inget hänt här tycker du?
Citera
2019-09-26, 15:48
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Så du tycker det är helt okej att vara korrupt om man tillhör demokraterna. Joe Biden är uppenbart en korrupt politiker som utpressat Ukraina för att få dom att lägga ner en utredning av hans sons oljebolag. Ska man bara låtsas som inget hänt här tycker du?

Har du något bevis för detta eller är det något du bara tror på för att Trump säger så?
Citera
2019-09-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Har du något bevis för detta eller är det något du bara tror på för att Trump säger så?
Videobevis där Biden skryter om det:
https://m.youtube.com/watch?v=UXA--dj2-CY
Citera
2019-09-26, 16:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Videobevis där Biden skryter om det:
https://m.youtube.com/watch?v=UXA--dj2-CY

Ett youtubeklipp med en massa text som är där för att man ska tolka det åt ett specifikt håll.

Biden pressade för att minska på korruptionen i Ukraina, det finns absolut inget som pekar mot att sonen skulle ha tagit mutor osv.
Citera
2019-09-26, 16:11
Medlem
Citat:
Ett youtubeklipp med en massa text som är där för att man ska tolka det åt ett specifikt håll.

Biden pressade för att minska på korruptionen i Ukraina, det finns absolut inget som pekar mot att sonen skulle ha tagit mutor osv.
Minska korruptionen? Det är ju Biden och hans son som ÄR korruptionen
Citera
2019-09-26, 16:32
Medlem
Citat:

Biden såg till att åklagaren som granskade honom fick sparken. Är inte det korruption så vet jag inte vad

Plus, har man rent mjöl i påsen välkomnar man en utredning.
Citera
2019-09-26, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake

Nja, det är lite som att säga att jag har inget att dölja så jag välkomnar att staten tittar i mitt privatliv.

Men ja, Biden har säkerligen deltagit i någon form av korruption. Och detsamma kan sägas om Trump.
Citera
2019-09-26, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Nja, det är lite som att säga att jag har inget att dölja så jag välkomnar att staten tittar i mitt privatliv.

För en vanlig Svensson kanske.

Men för Biden är det en annan sak. Hade han rent mjöl i påsen skulle han vinna mest på att det utreddes. Att han ser till att den granskande åklagaren får sparken - det är inte annat än et tecken på att döljer saker.

Luktar det som skit, luktar det som skit - ja då är det skit!
Citera
2019-09-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Biden såg till att åklagaren som granskade honom fick sparken. Är inte det korruption så vet jag inte vad

Så flera västländer som också talade för att åklagaren skulle avsättas för att han var korrupt var de som tillsammans med Biden var de korrupta.

Så alla som vill ha bort korruption är korrupta?
Citera
2019-09-26, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ertil
Så flera västländer som också talade för att åklagaren skulle avsättas för att han var korrupt var de som tillsammans med Biden var de korrupta.

Så alla som vill ha bort korruption är korrupta?

Finns inga uppgifter om att åklagaren skulle ha varit korrupt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in