Citat:
Ursprungligen postat av
oyto
Nej, jag pratar inte om att samarbeta, vilket är helt normalt förfarande. Jag pratar att som stort protestparti med föregivna ambitioner att bli störst och statsbärande komma med helt ensidiga inviter i offentligheten till samma partier som väljarna proteströstar mot.
Du hänger upp dig på en ickefråga om ett ickeproblem.
Det är helt normalt - för dig - att autistiskt älta ickeproblem, alltså.
Citat:
Vilket parti har någonsin gjort etablerade, komprometterade partier den tjänsten? Jag väntar fortfarande.
Fortfarande ingen aning, men var finns relevansen? Vi bor i världens mest udda land enligt såväl oss själva som World Value Surveys. Om det är någonstans jag förväntar mig att såna som SD tvingas tänka utanför boxen, är det i Sverige. Och i den händelse att SD är det absolut första partiet som är ett exempel på [insert X=vadhelst kriterier du skräddarsytt för att det enda möjliga svaret ska vara SD], tja, då är SD ett unikt exempel på [X]. Och? Gnager det att de är ensamma om det? Blir du nervös när SD inte faller in i ledet? Föredrar du följare framför ledare, konformitet före självständigt agerande?
Citat:
Och kom inte och låtsas att du lämnar den dag Paula Bieler talar om att etniskt hat mot svenskar för att det är sådan dära jävla identitetspolitik.
Om Paula Bieler använder den specifika termen ”kroppar” på känt SJW-maner (i motsats till gängse användning som i ’bärga kroppar från Estonia’), eller andra Generation Snöflinga-anstrukna begrepp som genderfluiditet och mikroagression, så lämnar jag direkt - utan att blinka eller se mig om. Det är ett löfte med livstidsgaranti.
Citat:
Du satt ju snällt och accepterade allt identitetspolitiskt tjat om antisemitism, så du kommer flyta med som en död fisk när någon i auktoritetsställning väl skapat ett nytt status quo. Du kommer givetvis acceptera det anständiga i att även etniskt hat mot vita, svenska kroppar fördöms.
OK Nostradamuzzzzzzzzzzzzz, antecknar.
Citat:
Faktum är att identitetsvänstern hela tiden haft en bättre förståelse för verkligheten och framtiden än du har.
Nej.