Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Tror ikke noe på at han jobber på Biltema. Høres ut som svada den historien om at brannvesen, politi og militær kom innom og skulle ha strips. Og alle disse klarte ikke å finne stripsene selv, men måtte ha hjelp av Papatri. Høres ut som en røverhistorie.
Politiet bruker heller ikke vanlig strips til anholdelse, de bruker spesialstrips som er dobbel.
Disse brukes ikke til vanlig, men under massearrestasjoner, siden det blir vanskelig for en politimann å bære 30 stk. håndjern på seg. De veier jo trossalt en del.
Slik ser strips for arrestasjon ut.
https://www.moma.org/interactives/exhibitions/2013/designandviolence/plastic-handcuffs-and-bitespit-mask-various-designers/
Ja vell får tro hva du vil.
Har ikke så mye å bevise.
Men har kundkonto på alle tre. Og den dagen var både politi og militæret innom. Stod nede i kundeservice og tro det eller ej, 3 ut av 5 kunder som går forbi kundeservice spør hvor det de skal ha ligger.
Strips ligger på bil 19 2 etage og mulig kun en av de spurte om det, mens den andre slo jeg inn i kassen og spurte om de var tomme for håndjern.
At de ikke blir brukt til anholdelser har jeg rt åpen for hele veien.
At det har noe som helst med denne saken at de handlet det har jeg benektet hele veien.
Men at kvaliteten er så dårlig som det blir sagt lengre opp kan diskuteres når jeg ofte ser hvilken firmaer og bedrifter som handler slikt hos oss
Bra du har en viss skepsis, men aluminiums hatten kan du ta av en liten stund.
Hva er vitsen å komme med sånne utsagn å lage småkvalm. Skriver ikke ofte her og slike folk som deg har gjort jeg er mindre og mindre aktivt på både sosiale og usosiale medier slik som dette forumet.
Som sagt tidligere har jeg en misstanke om at stripsene er lagt der for at det skal se ut som kidnapping. Og som tidligere skrevet tror jeg heller ikke biltema sine egner seg til kidnapping siden de fleste har Quick release og dette skal sjekkes opp på fredag siden jeg ikke husker alle artnr vi har og hvordan de fungere.
De svarte har Quick release, men mulig den ene breie gjenommsikte ikke har det. ISF kan den fint brukes tenker jeg. Bruddstyrken er nokså kurant.