Citat:
Ursprungligen postat av
blueberrycake
Fox News har ingenstans konstaterat att det är olagligheter det rör sig om. Man ifrågasätter demokraterna; samt anser att detta kommer slå tillbaka på demokraterna själva.
Här har du där Napolitano bokstavligen pratar om att Trumps erkännande om Ukraina rör sig om något olagligt, det är ett klipp från 12 timmar sedan.
Citat:
Fox News senior judicial analyst Judge Andrew Napolitano joins Shepard Smith on 'Shepard Smith Reporting.'
https://www.youtube.com/watch?v=1yY_N4d5xv8
Det var på Fox and Friends (jag blandar alltid ihop dem med morning Joe) som Steve Doocy sa att om det Trump har gjort är en Quid pro Quo så är det "off the rails wrong" du kan se klippet i länken om du inte tror på det som står i artikeln.
Citat:
Fox News’ Steve Doocy has now drawn a line in the sand when it comes to President Donald Trump seeking assistance from a foreign leader in the upcoming election. We’ll see how long it will stand.
During Tuesday’s broadcast of Trump’s favorite morning talk show Fox & Friends, Doocy declared that it would be “really off-the-rails wrong” if the president offered a quid pro quo in exchange for the Ukrainian government opening an investigation into Democratic presidential candidate Joe Biden and his son Hunter.
https://www.thedailybeast.com/fox-and-friends-host-steve-doocy-off-the-rails-wrong-if-trump-sought-quid-pro-quo-from-ukraine-on-bi den
Så du har en direkt länk till Fox egna youtube kanal och sedan till där du har Fox and Friends klippet, men fortsätt du att säga att man inte har sagt att Trump har begått ett brott, då det var så extremt lätt att komma över det så ansåg jag att jag inte behövde länka till Fox "news" egna youtubekanal, men jag tackar för att ni Q följare bevisade att ni saknar möjligheten till självständighet till en så pass grov nivå att man måste ta fram så här simpla saker.
Men det är nog inte tillräckligt tydligt utan Fox "news" är väl fake news nu också, där det enda som gäller är Alex Jones?