2019-09-25, 07:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amst
Veldig mange kvinner i AEH's alder sliter med inkontinens (urinlekkasje). Personlige eiendeler i sammenheng med dette vil være inkontinensbind, som sannsynligvis vil finnes på alle toaletter i huset. Videre er urinveisinfeksjoner, stoffskifteproblemer, høyt blodtrykk og benskjørhet utbredt i aldersgruppen, noe som krever medisiner.

Biltema fører både strips og kopipapir, kanskje GM har fått to fluer i en smekk der?

Ja, så slipper han å bruke så mye bensinpenger på å kjøre rundt omkring.
Citera
2019-09-25, 08:07
Medlem
Nå leste jeg på et annet forum at TH var innblandet i en kidnappingsak i 2006, altså at han var offer. Det kan jo ikke stemme? Antar det isåfall hadde kommet frem tidligere.
Citera
2019-09-25, 08:13
Medlem
Jeg lurer på om lekkasjen om stripset kom fra "TH" leiren, et slags panisk forsøk på å påvirke etterforskningen og dreie hovedsporet tilbake til kidnapping.

Men politiet forholder seg iskalde til lekkasjen og bekrefter funnet og gir en forklaring om at stripset kan være plantet, i tillegg så kommer de med nye opplysninger samme dag om at de vet hvor papiret til trusselbrevet kommer fra og at transaksjonene til alle disse funnene muligens kan kryssjekkes.
Citera
2019-09-25, 08:25
Medlem
Jeg tror ikke de personlige eiendelene som ble funnet er livsnødvendig medikamenter. Da hadde de mest sannsynlig informert om dette i januar.
Eks: har noen forsøkt å få tak i insulin/nitroglyserin etc.

Hvis hun trenger medikamenter for å bevare livet, ville angivelige kidnappere være avhengig av dette typen medikamenter for å holde gisselet ved liv.
Det er påstått her i tråden tidligere at hun hadde forferdelige ryggsmerter, så kan jo være smertestillende.
Har heller tro på at det er håndvesken e.l. som ligger strødd.

Og så tror jeg at BTstrips har tilstrekkelig kvalitet til formålet med å pasifisere en eldre dame.
Citera
2019-09-25, 08:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kristanna
Nå leste jeg på et annet forum at TH var innblandet i en kidnappingsak i 2006, altså at han var offer. Det kan jo ikke stemme? Antar det isåfall hadde kommet frem tidligere.

TH var ikke offeret. Det var en mann som var kidnappet men kom seg fri og som løp over islagte Langvannet, og flyktet inn i huset til TH.
TH ble vekket av denne mannen som hadde blitt banket opp osv.
Citera
2019-09-25, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Jeg lurer på om lekkasjen om stripset kom fra "TH" leiren, et slags panisk forsøk på å påvirke etterforskningen og dreie hovedsporet tilbake til kidnapping.

Men politiet forholder seg iskalde til lekkasjen og bekrefter funnet og gir en forklaring om at stripset kan være plantet, i tillegg så kommer de med nye opplysninger samme dag om at de vet hvor papiret til trusselbrevet kommer fra og at transaksjonene til alle disse funnene muligens kan kryssjekkes.

Dette var min tanke også. Monsen skriver at det er nye avhør på gang. Da kan han føle seg presset.
Politiet spiller kanskje med, og presiserer at jo, de har ikke forlatt hypotesen om at det kan være en kidnapping med økonomisk vinning som mål. Samtidig peker de på hovedhypotesen, at det dreiser seg om drap, og at kidnappingen er fingert.
Det vil ta lang tid å bygge denne saken hvis de kun har indisier.
Citera
2019-09-25, 08:37
Medlem
Sen när fick man skriva på annat än svenska här? Fattar det mesta men ändå, störande
Citera
2019-09-25, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Dette var min tanke også. Monsen skriver at det er nye avhør på gang. Da kan han føle seg presset.
Politiet spiller kanskje med, og presiserer at jo, de har ikke forlatt hypotesen om at det kan være en kidnapping med økonomisk vinning som mål. Samtidig peker de på hovedhypotesen, at det dreiser seg om drap, og at kidnappingen er fingert.
Det vil ta lang tid å bygge denne saken hvis de kun har indisier.
Ja og det er ingen tvil om at GM følger med i mediene om utviklingen i saken, kanskje han begynner å føle at politiet er på sporet av en løsning i saken.

Hvis TH er GM så får han sikkert førstehånds informasjon om hvilke familiemedlemmer som er innkalt i avhør etc. Kanskje snakker han med dem og får vite hva politiet har spurt om osv ?
Citera
2019-09-25, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
TH var ikke offeret. Det var en mann som var kidnappet men kom seg fri og som løp over islagte Langvannet, og flyktet inn i huset til TH.
TH ble vekket av denne mannen som hadde blitt banket opp osv.

Ja, det mente jeg og. Men denne personen påsto hun hadde innsideinformasjon hun ikke kunne skrive pga det da ble slettet som spekulasjoner. Men må jo være den saken og hun som blander eller har misforstått.
Citera
2019-09-25, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Ja og det er ingen tvil om at GM følger med i mediene om utviklingen i saken, kanskje han begynner å føle at politiet er på sporet av en løsning i saken.

Hvis TH er GM så får han sikkert førstehånds informasjon om hvilke familiemedlemmer som er innkalt i avhør etc. Kanskje snakker han med dem og får vite hva politiet har spurt om osv ?

TH er ikke GH, faktisk er det helt usannsynlig.
Citera
2019-09-25, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
TH er ikke GH, faktisk er det helt usannsynlig.
Det hadde vært fint om du kunne begrunne konklusjonen din.
Citera
2019-09-25, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kristanna
Ja, det mente jeg og. Men denne personen påsto hun hadde innsideinformasjon hun ikke kunne skrive pga det da ble slettet som spekulasjoner. Men må jo være den saken og hun som blander eller har misforstått.

Ja, hun har nok misforstått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in