Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Jag är fascinerad av hur störd du blir av mina inlägg

Något i dessa triggar verkligen igång nåt inom dej. Det blir ju nästan personligt, trots anonymiteten.
Jag tycker att det är bra att det lyfts fram fega konton som gör andra postare illa till mods. Och tror inte att jag är den ende. Men det verkar av nån anledning enklast för dig att ge sig på mig. Är det för att jag är kvinna?
Med tanke på att du tidigare viftat bort misshandeln av Lena i bilen.
OnTopic
Om mordet på Lena Wesström är så pass känsligt att hennes mördare, singularis eller pluralis, och nickedockor till kompisar sitter här och försöker påverka vad som grävs fram...gräv ännu mer! Oavsett vad du Snoris tycker.
För denna tråd handlar inte om dej Snoris. Om vad du tycker om andra postares känslor inför vad just DOM upplever som hot.
Denna tråd handlar om Lena. Och om hennes mördare Stefan och/eller Hanna Davidsson och alla dom med eller mindre dunkla figurer som på ett eller annat sätt hjälpt till att försena brottets uppklarande.
Först det fetade:
I nedläggningsbeslutet finns att läsa att mannen har ”haft en rätt att avvisa målsäganden från sitt fordon och i slutändan använda ett visst tvång” och att ”uppgifterna om vad som ska hänt skiljer sig delvis åt”.
https://www.metro.se/nyheter/uppgift-om-tidigare-vald-forhorde-mannen-tog-nackgrepp-pa-lena-wesstrom-N72lmUSXyBi
Stöd för nedläggningsbeslutet hade Åkl i brottsbalken NJA 1978 s. 356
"
Då någon är gäst får denne stanna kvar tills man blir uppmanad att ge sig av, gör inte gästen detta får gästen avlägsnas med det våld som krävs.:
Bruka våld-Person lämnar inte din egendom
https://www.lawline.se/answers/bruka-vald-person-lamnar-inte-din-egendom
Du T34Pantzar påstår alltså på fullt allvar att lagen befrämjar misshandel/brott när lagen föreskriver att när gästen inte efter uppmaningar att ge sig av får "gästen avlägsnas med det våld som krävs"?
Jag påstår du får med osanning när du skriver att SD misshandlat LW i bilen.
Osanningen kommer från vanelögnaren Sh.Holmes som av emotionella problem fultolkat händelsen och ljugit så många ggr om detta att det blivit till en trådsanning.
SD/HD ligger sannolikt bakom mordet på LW men knoggnuggningen går bara med en stor portion av ohederlighet få till misshandel. Det är en lögn helt enkelt. Kommer fortsätta
vifta bort bluffar, påhitt, falsarier och lögner både för mitt och trådens välbefinnande.
Du begår ett annat misstag i din replik. Det är att du tror jag opponerar mot att du/ni gräver upp saker om, för mordet, aktuella personer vilket är fel.
Vad jag reagerar på är att du/ni inte förstår att objekten (människorna) för grävandet kan bli sura över det integritets vidriga snokandet bland deras underkläder. Så kan man lite mera nyktert uppfatta det Cloudecrystalbeam råkade ut för.
M,a,o får du och & får gräva hur mycket du/ni vill. Kör på bara. Vad jag vänder mig emot är att ni inte förstår att det är människors liv ni gräver i och att det inte är onormalt att ta illa upp när någon smyger omkring (med mask) och spionerar i ens trädgård.
Anledningen att jag valde replik på dig var för att du och
inte den mycket sympatiska och omtyckta Crystalcloudebeam kallade sina Pm för hot. Tvekade mellan dig någon till och Avd 9 vilken också väl snabbt uppgraderade det till hot. Du var alltså inte ensam att förstora uppgiferna till varande ett hot.
Nu har jag inte läst Crystalcloudebeam,s Pm men vad jag förstår vad det hennes eget inlägg som via ordbehandling nästan till oigenkännlighet sändes tillbaka till henne via Pm och som hon uppfattade som obehagligt?
Visst verkar det vara ett knäppt förfarande men ett hot får man nog ha en paranoia-ådra för att få det till. Posten i sig var väl inte hotfull utan det faktum att texten
inte postades i tråden utan via Pm nattetid var det som gjorde den obehaglig?
Det där om att tråden handlar om mig förstår jag inte alls?
T34Pantzar
Du är en högt uppskattad och kunnig deltagare också av mig så försök inte ta det personligt när vi har olika åsikter ibland.