Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Haha detta måste vara #teamdavidsson i ett nötskal. Fullständigt absorberade. Barn och jobb och sånt ovidkommande har halkat ner på priolistan.
Helt sjukt ju mer man tänker på det.
Stackars barn, inte nog vana vid självupptagna och frånvarande föräldrar utan nu är pappa häktad för mord på fd älskarinnan och mamma ex-häktad men fortsatt misstänkt. Och ändå ränner mamma fortfarande ute i skog och mark som en galen kanin igen. Lika frenetiskt som innan pappa låstes in. Och nu dessutom håller mamsen på att nästla sig in och överta offrets (som hon är misstänkt för mord på) vänner och plats i geokretsar. Skumt är bara förnamnet.
Skäms inte LWs gamla kompisar coco_c, karjir, mgl? Att umgås med Lenas eventuelle mördare. Som om inget hänt. Gemene man är väl tyvärr alltför konflikträdd. Bättre då att se glad ut och mjäka med. Så att inte stämningen blir förstörd. För det är väl nog det som vore värst: jobbig stämning. Fast lite civilkurage hade ändå varit klädsamt...
Haha ja filmen får ses som en dokumentär över ett bortkastat liv.
Att LW s kompisar är mjäkiga och konflikträdda är sant. Men det är likadant åt andra hållet, alla Geocachare verkar vara ryggradslösa besatta människor.
Järngänget som vägrar fördöma SD, Pete* N*ren och hans kompisar som bevittnar ett överfall av SD och inte ingriper.
JG som lyder minsta vink hans ledare gör. Swegrim, stmellosa, karmansbo, Joikarainen som smilar upp sig brevid mördaren och vägrar ta avstånd.
DE tycker tydligen alla att det är OK att bedra sin fru, misshandla LW och mörda henne... någon annan slutsats kan inte jag dra.
Nej JG är så trofast att man beundrar honom, jag menar det är ju oerhört det JG gör.
Han måste ha lämnat hjärnan hemma i staterna.
Att han är utskämd och att det hatas bakom hans rygg vet han, men låtsats inte om det!
Nu gör det ju ingenting för alla andra låtsats också!
HD gör helt rätt i att försaka barnen och jaga burkar som en dåre, hon kommer snart få ägna sig åt fängelse caching på hinsan.
Jag kommer iaf att besöka denne underbara kvinna och ta med en burk eller två...