Varför detta sexuella intresse kring HD? Hon är i det närmaste asexuell, annars skulle hon ju ägna tiden åt att göka istället för att jaga plastburkar.
Fråga Snoris om HDs sex, han vet ju allt om de inblandade.
Påminner även om att HD tyckte det var skönt att SD låg med LW. HD hade inget emot det, tvärtom!
Det här med sexuella möten mellan personerna i kretsen är ju löjligt, det räcker väl med att titta på P*ter No*én mfl för att bli spyfärdig.
Inte vet jag men det lär bli kartlagt i polisens förundersökning om HD är ihop med någon eller inte.
Som sjuksköterska har HD tillgång till mediciner.
Blev LW drogad av HD ?Leddes hon ut för att få frisk luft?Väntade SD där ute kring bullerplanket?
Ren spekulation
TinnaNinna85 hade väldigt många PM-kontakter med mig och arbetar på samma plats som HD👤 jag vet att man har kontrollerat medicin-lagret gällande vissa preparat, då detta kom upp på tapeten, men ingenting enligt vederbörande hade försvunnit, som ifrågavarande då, kände till.
JS the new Jellys? Isdrottningen har blivit ihop med coco eller vill ha två JS? S*llen har samma initialer.
13 oktober -18 lade SD ut 23 bilder - ovanligt många - för en cache. Det var då en av döttrarna visades upp vid en stupande brant. http://coord.info/GLX8ZHX6
Ville SD dema ett budskap till sin Isdrottning den 13 oktober -18?
Ja, helt klart! - Här har du verkligen lyckats hitta en mycket tydlig illustration till hur långt SD är beredd att gå för att få som han vill: Otäcka hot och utpressning - och vad han kan tänkas göra i hämndsyfte om han inte får som han vill. - Tack för detta föredömliga grävarbete!
Och du fortsätter störa dig trots att du inte delger dina egna tankar. Nu kanske du tycker det är roligare att styra och ställa men ger man inget får man inget.
Nej jag har fortfaravde inte skrivit att det är sant, jag spekulerar och det är uppenbart för alla som är vuxna, och det är du ju.
Varför så upprörd, ska jag ta det som ett hot?
Du skriver exakt som att det vore sant. Om du inte vill att folk ska uppfatta det som sant, skriv då inte på det viset. Väldigt enkelt!
Exakt, du vill inte missunna HD att äntligen få ligga, det kostade ett mord men det kanske det är värt efter år av torka
Håller med om att den slampiga grannen är boven i dramat, utan henne, inget mord.
Nej det kan minsann inte ha varit lätt för den förgrämda och förtorkade låtsashustrun. Med en gubbe som var försvunnen natt som dag, som en löpsjuk hanhund.
Klart hon då måste bli lika åtråvärd som rivalen. Så då satte hon igång sin plan, att på alla plan bli bättre än konkurrenten. Hon gick stenhårt in för GC, cachade frenetiskt.
Hon stod t.o.m ut att vara i samma sällskap, dom tre och ändå le naturligt. När hon flyttade ut, på pappret, var det till en plats med bättre insyn, översyn. Både över objektet i men även kontroll att objektet inte kom i kontakt med hennes, trots på pappret separation, privata ägodel. Hon kanske inte alltid visste om hon verkligen ville ha honom tillbaka, men det var inte det som var viktigast. Det näst viktigaste var att inte nån annan skulle ha honom, speciellt inte den svarthåriga grannen. Men det allra viktigaste var att Vinna.
Hon bidade sin tid...
Det finns en bok, som blev både tv-serie och film som heter ”En hondjävuls liv och lustar” (”She-Devil”) om en kvinnas ultimata hämnd...
”Ruth hade aldrig tänkt på sig själv som en hondjävul. Hon var lyckligt gift med revisorn Robert Patchett och hade två barn, Nicolette och Andy. Ruth var kraftig och klumpig och inte särskilt vacker. Men under en fest blir hennes man och den vackra författaren Mary Fisher förälskade i varann. Och snart lämnar Robert henne. Men Ruth planerar att hämnas. En djävulsk hämnd...”
Mitt inlägg verkar dels ha passerat genom någon översättartjänst, (förmodligen ett flertal gånger) för att förändras ordentligt. Delar av ursprunget finns dock kvar och marineras in i den nya varianten så att jag säkert ska begripa att det är min text, vad jag förstår. Dessutom är speciella tillägg/ändringar gjorda, varav särskilt ett är ”osmakligt” (milt sagt). Mot slutet låter avsändaren mig veta att det jag skrivit om kan vara motbjudande att nämna.
Här är mitt originalinlägg som förmodligen inte passade någon i smaken:
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Jag gissar att SD och HD ägde 50 % var av det gemensamma huset då de flyttade in. Nu äger SD enligt mina spekulationer huset själv. För mig är det otänkbart att HD helt altruistiskt gav (det eventuellt samägda) huset till SD och därmed tvingades låna av sina föräldrar (?) för att kunna finansiera sin bostadsrätt. Den broder som HD (enligt tidigare uppgifter i tråden) köpte sin nuvarande bostad av finns inte och har aldrig funnits. Undrar om HD har någon bil? Ratsit säger att hon inte har det. Samäger SD och HD den vita Forden som köptes inom äktenskapet tro? Transportstyrelsen får väl (som jag uppfattat det) endast registrera en ägare på ett fordon. Det hindrar ju inte att Forden (genom t.ex. Bodelningsavtal) är samägd i praktiken, tänker jag. Det kan givetvis vara så att min magkänsla helt fräckt har lurat mig gällande allt ovan, viktigt att nämna. Någon bror har HD iallafall inte, enligt Folkbokföringen.
Senast redigerad av Cloudedcrystalbeam 2019-09-25 kl. 00:31.
👤 Om vi kikar in lite grann bakom verkligheten som sådan är vad anbelangar SD👤
SD👤 var ifrån början, och därefter följt av en längre tidsperiod endast skäligen misstänkt till att ha bragt livet om Lena Wesström.
Till observandum, att vara skäligen misstänkt är ett betydande högre beviskrav än: kan misstänkas.
Till nytt observandum, gällande om ! en person skall kunna vara skäligen misstänkt, så måste sannolikheten för personen's skuld vara större än själva sannolikheten för att någon annan person har begått gärningen [mordet] ... det vill säga, alltså: att själva beviskravet endast kan uppnås när sannolikheten för att den misstänkte har begått gärningen [mordet] är större än den så kallade kvarstående osäkerheten.
När själva beviskravet, det vill säga, skäligen misstänkt har uppnåtts, det är just då som inriktningen på förundersökningen förändras, det vill säga, från att en gång ha varit en spanings-verksamhet övergår den sedan till ett så kallat utrednings-stadium och är då inriktade på en viss person, i det här fallet nu anbelangar K*rl Stef*n Davidss*n👤
Personen måste underrättas om själva misstanken och får i och med detta ett antal rättigheter. Komplettering: När en person då blir underrättad om att vederbörande är skäligen misstänkt, bör vederbörande be om en så kallad offentlig försvarare, i detta fallet, försvars-advokaten vid namn: Ingvar Backman.
Vad som är mycket viktigt att förstå till det ovan deklarerade, är följande sagt, det är viktigt att känna till, att skälig misstanke är just det beviskrav som ger poliserna deras rätt till att bruka olika så kallade tvångsmedel, som några exempel: kropps-besiktning, gripandet av en person, kropps-visitering, så som husrannsakan. Det blir, och är just vid denna tidpunkten som själva polis-utredningen övergår till att bli ledd av en Åklagare, i detta fallet, KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding.
Det är faktiskt lite knepigt och svårt att berätta exakt vad just detta innebär med att vara skäligen misstänkt och vad det egentligen är, och på vilket sätt som den tillämpas av poliserna och olika Åklagare, vad som däremot kan sägas i detta fallet av mig, är att det måste existera en så kallad bevis-övervikt på minst 50%-s sannolikhet för att en viss person har begått brottet [mordet]
Slutligen sagt är, att det finns en så kallad bevis-stege som har 6 pinnar att klättra upp på, vilka sex stycken benämnas följande.
1: ) Det finns anledning att ANTA att SD👤 kan ha begått brottet.
2: ) SD👤 kan misstänkas för att ha begått brottet.
3: ) SD👤 är skäligen misstänkt för att ha begått brottet.
4: ) SD👤 är misstänkt på sannolika skäl för att ha begått brottet.
5: ) SD👤 blir misstänkt på tillräckliga skäl för att ha begått brottet.
6: ) Personen har begått brottet utom all rimlig tvivel.