Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Var är det hotfulla i att få en egen text tillbaka via Pm ordbehandad? . Hu så det hotas till höger och vänster hela tiden. Det går 2 siffrig inflation i ordet hot...
Börja inte med prinsessan-på-ärten-larvet nu igen.
Är det några som har rätt att känna obehag så är det dom som blivit uthängda och kölhalade i tråden. Det är inte ädla motiv som driver grävarna som deltar i en denna tråd. Det är naivt att tro det uppfattas som hedervärt av dom vars liv som grävs i.
Speciellt ädelt är det inte för dom vars liv nagelfars in i minsta detalj. Ordspråket ger man sig in i leken får msn leken tåla passar utmärkt. Var glada att det inte är ni dom blir uthängda istället.
Sist gnälldes det om det hotfulla i att bli kartlagda när offerkoftorna själva inte gjort att än att kartlägga andra till minsta könshår i 15 månader

Jag är fascinerad av hur störd du blir av mina inlägg

Något i dessa triggar verkligen igång nåt inom dej. Det blir ju nästan personligt, trots anonymiteten.
Jag tycker att det är bra att det lyfts fram fega konton som gör andra postare illa till mods. Och tror inte att jag är den ende. Men det verkar av nån anledning enklast för dig att ge sig på mig. Är det för att jag är kvinna? Med tanke på att du tidigare viftat bort misshandeln av Lena i bilen.
OnTopic
Om mordet på Lena Wesström är så pass känsligt att hennes mördare, singularis eller pluralis, och nickedockor till kompisar sitter här och försöker påverka vad som grävs fram...gräv ännu mer! Oavsett vad du Snoris tycker.
För denna tråd handlar inte om dej Snoris. Om vad du tycker om andra postares känslor inför vad just DOM upplever som hot.
Denna tråd handlar om Lena. Och om hennes mördare Stefan och/eller Hanna Davidsson och alla dom med eller mindre dunkla figurer som på ett eller annat sätt hjälpt till att försena brottets uppklarande.