2019-09-24, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Letsdoit menar att SD är verklighetsfrånvänd och tror sig va med i Star Vars.Störst bäst o vackrast.
Att han inte kunde ta att LW och HD blev bättre på detta med FTF
Letsdoit menar att ingen otrohet är bevisad

Nu har ju SD's advokat (tror jag det var) och även en intrevjuad polis sagt att dom haft ett förhålland av och till.
Så det får vi nog se som en sanning.

SD's advokat kunde inte gå in närmare på det då åklagaren har det som en del i sin motivbild.
Citera
2019-09-24, 17:46
Medlem
HD och SD har ju bara fejkat skilsmässan.Det finns ju ingen bodelning.
HD flyttade så nära LW att hon kunde ha span dygnet runt på LW.
Det planerade ju mordet ihop.Sen tänkte de leva ifred.Utan LW.
Nån bodelning existerar ju inte.
HD har ju bara flyttat från SD på låtsas.
Citera
2019-09-24, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Nu har ju SD's advokat (tror jag det var) och även en intrevjuad polis sagt att dom haft ett förhålland av och till.

SD's advokat kunde inte gå in närmare på det då åklagaren har det som en del i sin motivbild.
Ja.
Citera
2019-09-24, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9

Tack för info.
Man måste passa sig för villospår här
Citera
2019-09-24, 17:55
Bannlyst
Detta är en spekulation, helt taget ur luften.

Vad jag har förstått så har Kärringen Hanna flera gånger varit ute med Geo-sekten på egen hand utan Stefan.
Även nu efteråt.
Tänk vad mysigt att ligga i ett tält med en man.
Framförallt om man inte fått nåt på ett tag.

Tro fan att även Kärringen Hanna har sne-knullat när hon har varit ensam med nån man i nåt tält eller på nåt hotell.

Nä, gud så dumt. Så skulle väl inte prinsessan Hanna kunna göra mot Stefan.

Jo, det tror jag.

Detta är en spekulation, helt taget ur luften.
Citera
2019-09-24, 18:04
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Var är det hotfulla i att få en egen text tillbaka via Pm ordbehandad? . Hu så det hotas till höger och vänster hela tiden. Det går 2 siffrig inflation i ordet hot...

Börja inte med prinsessan-på-ärten-larvet nu igen.
Är det några som har rätt att känna obehag så är det dom som blivit uthängda och kölhalade i tråden. Det är inte ädla motiv som driver grävarna som deltar i en denna tråd. Det är naivt att tro det uppfattas som hedervärt av dom vars liv som grävs i.

Speciellt ädelt är det inte för dom vars liv nagelfars in i minsta detalj. Ordspråket ger man sig in i leken får msn leken tåla passar utmärkt. Var glada att det inte är ni dom blir uthängda istället.

Sist gnälldes det om det hotfulla i att bli kartlagda när offerkoftorna själva inte gjort att än att kartlägga andra till minsta könshår i 15 månader

Jag är fascinerad av hur störd du blir av mina inlägg Något i dessa triggar verkligen igång nåt inom dej. Det blir ju nästan personligt, trots anonymiteten.

Jag tycker att det är bra att det lyfts fram fega konton som gör andra postare illa till mods. Och tror inte att jag är den ende. Men det verkar av nån anledning enklast för dig att ge sig på mig. Är det för att jag är kvinna? Med tanke på att du tidigare viftat bort misshandeln av Lena i bilen.

OnTopic
Om mordet på Lena Wesström är så pass känsligt att hennes mördare, singularis eller pluralis, och nickedockor till kompisar sitter här och försöker påverka vad som grävs fram...gräv ännu mer! Oavsett vad du Snoris tycker.

För denna tråd handlar inte om dej Snoris. Om vad du tycker om andra postares känslor inför vad just DOM upplever som hot.

Denna tråd handlar om Lena. Och om hennes mördare Stefan och/eller Hanna Davidsson och alla dom med eller mindre dunkla figurer som på ett eller annat sätt hjälpt till att försena brottets uppklarande.
Senast redigerad av T34Panzer 2019-09-24 kl. 18:09.
Citera
2019-09-24, 18:12
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Beklagar att du också är drabbad av obehagliga händelser
i form av otäcka PM.

Det finns vissa saker/ personer/ händelser som det är extra
känsligt att beröra och skriva om.

Jag har ett längre tag känt att det blir mer och mer olustigt
att överhuvudtaget skriva något i tråden, för mitt eget
välbefinnande skulle det nog var bättre att avstå helt och
hållet.

Liksom övriga skribenter så tycker jag att det är bra att du
anmäler. De element som hotar skall inte få fortsätta att
skrämma någon till tystnad.

Hoppas att du fortsätter att skriva dina välskrivna och
innehållsrika inlägg, jag uppskattar de väldigt mycket!

Vilket fantastiskt uppmuntrade och välment inlägg, tack!

Jag håller med om att det visat sig att vissa saker/personer/ händelser verkar vara klassade som förbjudna territorier för tråden att beträda.

Jag känner också av en gnagande oro innan jag trycker på skicka-knappen numera...

Samtidigt finns det ju en härligt brokig skara skribenter i tråden, nya och gamla, som man har den stora äran att kunna samtala med kring det obeskrivligt vidriga som hände LW. Den möjligheten gör det svårt att helt kliva av tåget, känner jag.

OzzieTheOwl, lämna inte skeppet är du snäll? Du är trådens mästare på att hitta specifika inlägg som i det närmaste verkar ha gått vilse!
Citera
2019-09-24, 18:35
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det är den här lilla godingen:
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/9f0bedcc-2245-404f-beee-2b94c1b0e885_l.jpg

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/db754f14-b354-4b80-894b-008d1939b44e_l.jpg

Tack!!
Ok, honom känner jag igen.
JS.
Citera
2019-09-24, 18:42
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Vilket fantastiskt uppmuntrade och välment inlägg, tack!

Jag håller med om att det visat sig att vissa saker/personer/ händelser verkar vara klassade som förbjudna territorier för tråden att beträda.

Jag känner också av en gnagande oro innan jag trycker på skicka-knappen numera...

Samtidigt finns det ju en härligt brokig skara skribenter i tråden, nya och gamla, som man har den stora äran att kunna samtala med kring det obeskrivligt vidriga som hände LW. Den möjligheten gör det svårt att helt kliva av tåget, känner jag.

OzzieTheOwl, lämna inte skeppet är du snäll? Du är trådens mästare på att hitta specifika inlägg som i det närmaste verkar ha gått vilse!

Jag säger samma sak till dej Cloudedcrystalbeam och till Ozzie och Notknapparen: ni behövs verkligen i tråden! Låt dom inte här ynkliga skitarna få sin vilja igenom.

Det är obehagligt att få såna pm jag har själv fått ett antal såna under årens gång, fast flest (3 st) i just denna tråd.

Dom ska inte få tysta mej och mina åsikter. Och jag hoppas att ni också väljer att INTE låta dom vinna. Fortsätt skriv, vad ni vill!
Dom är ändå bara fega tangentbordsriddare.

Skulle det visa sig vara nån i mördarens skara - vad gott gör det då deras ”skyddsobjekt” om det bara resulterar i att vi fortsätter gräva ännu djupare i deras dynga. Synnerligen kontraproduktivt. En riktig idiotplan.
Citera
2019-09-24, 18:44
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Du upplevs antagligen som ett hot
eftersom du är en mästare på att gräva
fram fakta.

Jag tycker att allt som upplevs som hot
ska anmälas till polisen. Kanske kan de
få tillstånd att kolla vem som ligger
bakom.

Tusen tack för uppmuntrande ord! Jag har ju inte grävt fram hemliga uppgifter om personer. Bara presenterat sådant som ingår i allmänna handlingar som vem som helst och närsomhelst kan erhålla från t.ex. statliga myndigheter.
Citera
2019-09-24, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Tack!!
Ok, honom känner jag igen.
JS.
Vad är detta för gök?
HD s nya älskare eller?
Citera
2019-09-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Vad är detta för gök?
HD s nya älskare eller?

Varför detta sexuella intresse kring HD? Hon är i det närmaste asexuell, annars skulle hon ju ägna tiden åt att göka istället för att jaga plastburkar.
Fråga Snoris om HDs sex, han vet ju allt om de inblandade.
Påminner även om att HD tyckte det var skönt att SD låg med LW. HD hade inget emot det, tvärtom!

Det här med sexuella möten mellan personerna i kretsen är ju löjligt, det räcker väl med att titta på P*ter No*én mfl för att bli spyfärdig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in