Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Inte ett omöjligt scenario med tanke på att Hiding piskade in MGK med raketfart efter gripandet av MGM, den stora haken blir då att kunna bevisa det, lär bli knepigt att få en domstol att döma på det upplägget även om det troligen är det rätta.
Djävla Hiding som komplicerade allt med att kasta in en okänd parameter i ekvationen, MGK har bekymrat mig sedan hon blev infogad.
Vi får se tiden an lite tror jag, MGK måste på något sätt stabiliseras mer i fallet eller så måste hon helt ur hur det nu ska kunna gå till.
Jag har grunnat på MGK....
Jag tror att min teori här ovan ligger nära sanningen.
Jag tror även att Hiding har nåt som visar att HD är inblandad. Inte mycket, utan ett par saker som i alla fall antyder hennes inblandning.
Jag tycker nog att Hoding gjorde fel som tog in HD på så lösa grunder. Hon borde ha utnyttjat spaning, avlyssning, husrannsakan ändå.
Hon skulle inte ha tagit in henne.
Visst, det kanske kommer nåt från NFC som styrker hennes inblandning och Hiding kanske lyckas ändå.
Men jag tycker att Hiding har gjort det mycket svårare för sig.
Jag tror att Hiding hade vunnit på att lägga fram samtliga bevis och indicier i rättegången istället.
Nu har hon lagt fram lite och det finns "rimliga tvivel" och sen kanske det kommer "lite till" från NFC men det känns inte lika bra som om hon hade avvaktat och lagt fram ALLT på en gång.
Hängde du med Reimer..... Ha ha ha ha.!!
Har man en gång hittat rimliga tvivel, så är det nog svårt att tvätta bort det.
Då måste Hiding hitta fet-bra bevisning.
Nä, hon borde ha väntat.