Citat:
Ursprungligen postat av
Fotoalbuns
Jag vet inte varför JG ville tysta ner..Ville vkanske inte att otrohetsaspekten skulle koppa på tal(kan va nåt i det du säger .. Pinsamt för HD)
JG har ju stått närma HD som vän tycks jag kunnat läsa mig till i tråden(har ej källa).
(Kanske ville han skydda henne från prat från folket om otroheten..?)
((Jag läste i tråden att SD varit synlig ute samma kväll som mordet skedde om jag inte fattat fel.Vart var han synlig?Var han hos JG tro? endast spekulation Har ej källa)
Jag tror han utgick från att de båda var oskyldiga, vem misstänker sina vönner för mord i första taget liksom? Han hade nog agerat annorlunda OM han vetat sanningen, inte fasen är det ett normalt agerande eller ens troligt agerande OM man vet, eller är det det?
Ja om man föreställer sig HD reaktion så, då är det konstigt att det skulle vara det första hon tänkte på...OM det var hon som var GM eller var med på BP, det borde hon väl tänkt på innan om hon varit GM tänker jag, fast en mördare kanske tänker efter förstås...men nu påstås det ju varit planerat fast det vet man väl inte heller egentligen om det var?
Ja han ska enligt uppgift i tråden varit hos JG under kvällen, sågs tydligen cykla hem på kvällen, men är så längesen jag läste det och man kan missat något också förstås.