2009-08-26, 21:13
Medlem
outoforders avatar
Bodde där under en kort period. Nej det är inte soc lägenheter men ja det är ungdomslägenheter som en stiftelse har. Och det är mest svenska ungdomar som bor där förstår att det är jobbigt för vissa flashback datanördar att det är ett fåtal svarta i det huset i det annars ganska liljevita svedmyra.

Skulle gärna bo i det huset igen mycket billigare hyra än vad jag har nu en minut till tunnelbanan och mat affär i samma hus
Citera
2009-08-26, 21:36
Medlem
Upp med en bild på skiten nu så vi andra förstår vad ni pratar om
Citera
2009-08-27, 12:34
Medlem
outoforders avatar
http://www.hotellhem.se/enskede/bilder/enskedeliten.jpg

Apropå dessa "hemska" somalier som någon nämnde så var min närmsta granne när jag bodde i huset en somalier från rinkeby som pluggade på kth .Förövrigt var han också den lugnaste granne jag någonsin haft
Citera
2009-08-27, 14:07
Medlem
Hylands avatar
Visst måste det bo många människor med extrakromosomer där? Brukade förrut sitta och supa en del på Myrans, som ligger i samma hus och det rullade alltid in mongos och beställde öl. De har ju t.om en rullstolsramp till krogen inifrån huset!

Och ja, det var faktiskt pg.a alla sköna rullstolsmongon som vi brukade besöka stället.

edit. Ett hett tips är karaoken de brukar köra på helgerna! Priceless!
Citera
2009-08-27, 16:42
Medlem
outoforders avatar
Hyland: det finns en simhall för handikappade på första våningen så det är nog därför
Citera
2009-08-27, 19:54
Medlem
Elfrides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoforder
Hyland: det finns en simhall för handikappade på första våningen så det är nog därför

Svedmyrabadet ja, ett av ytterst få handikapp-bad som finns i Stockholm och därav välbesökt.
Citera
2009-08-28, 10:28
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Visst måste det bo många människor med extrakromosomer där? Brukade förrut sitta och supa en del på Myrans, som ligger i samma hus och det rullade alltid in mongos och beställde öl. De har ju t.om en rullstolsramp till krogen inifrån huset!

Och ja, det var faktiskt pg.a alla sköna rullstolsmongon som vi brukade besöka stället.

edit. Ett hett tips är karaoken de brukar köra på helgerna! Priceless!

Word! Har en polare som bodde i huset för en massa år och jag bodde en bit bort så det blev så att vi brukade hänga på Myrans. Huskroppen ovanför Myrans är ungkarlshotell/hotellhem och biten som ligger bort mot ICA är nåt slags handikapphem.

Karaoken var bäst fram till kl 22 (då gick/rullade mongona hem och la sig).
Citera
2019-09-23, 10:30
Medlem
Någon uppgav att det är i det huset två skadade personer hittats igår, i trapphuset. Har BEA blivit ICA?
Citera
2026-01-31, 15:45
Medlem
För en månad sen var det fullt med blod i porten! Vad fan är det som pågår i det där huset? Verkar vara fullt med langare, droger och vapen och gäng samt islamister som bor där!?

Staten har ju gömt undan Ratsit så det går ju inte kolla saker!

Jag hoppas att myndigheterna har järnkoll på det där huset med telefonavlyssning och spanare samt infiltratörer!
Senast redigerad av Mistyarrow 2026-01-31 kl. 15:47.
Citera
2026-01-31, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Någon uppgav att det är i det huset två skadade personer hittats igår, i trapphuset. Har BEA blivit ICA?

Nej, bostadshuset är Handelsvägen 186.

ICAbutiken heter BEA och ligger i närheten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in