2019-09-22, 17:39
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Det är så otroligt fånigt att bli upprörd över att människor åker på en privat fest.

Att oja sig över hur mycket den privata festen kostar, att den privata festen är lyxig och så vidare. Det är ren och skär avundsjuka gjord av småaktiga människor som missunnar andra.

Minns du när Pavel Gamov åkte på en resa till Ryssland?

Just det...
Citera
2019-09-22, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Det är inte en privat tillställning när arvoderade riksdagsledamöter festar på betald arbetstid. Det är korruption och vem bättre än en jude är bra på det.

Kom igen nu. Vissa personer har inte varit i riksdagen på ett år och du är arg över att ett par partiledare åker på en privat fest. Riksdagen är inte som ditt kneg där hemma. Det man kan vara upprörd över är om personerna skulle missa någon extremt viktig votering, i annat fall sitter de i sina utskott, skriver sina motioner o.s.v. det är inget 9 till 5-jobb utan det går i perioder. Jag menar, vad tror du att de gör egentligen på dagarna?
Citera
2019-09-22, 17:43
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Fel: De blir rika genom att hitta på finurliga saker eller affärsmodeller, istället för att sitta och sura och gnälla på Flashback.
Ha, ha, fortsätt att tro det du. Läs på lite historia så förstår du mer.
Citera
2019-09-22, 17:49
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpo9
Kom igen nu. Vissa personer har inte varit i riksdagen på ett år och du är arg över att ett par partiledare åker på en privat fest. Riksdagen är inte som ditt kneg där hemma. Det man kan vara upprörd över är om personerna skulle missa någon extremt viktig votering, i annat fall sitter de i sina utskott, skriver sina motioner o.s.v. det är inget 9 till 5-jobb utan det går i perioder. Jag menar, vad tror du att de gör egentligen på dagarna?
De borde ha suttit i budgetförhandlingar om sveriges kommuners pressade ekonomi som riskar att välfärden kraftigt begränsas. De borde även har diskuterat åtgärder mot skjutningar och bombningar som försatt samhället i krigsliknande tillstånd. Det är vad de har betalt för att göra. Istället åker man på en dekadent fest anordnad av en zionistisk jude som står för mångkulterens alla problem de nu lämnat hemma utan åtgärd. Tycker du det är en sund inställning hos en riksdagsledamot tillika partiledare? Inga varningsklockor som ringer i ditt tomma huvud?
Citera
2019-09-22, 18:03
Medlem
Citat:
De borde ha suttit i budgetförhandlingar om sveriges kommuners pressade ekonomi som riskar att välfärden kraftigt begränsas. De borde även har diskuterat åtgärder mot skjutningar och bombningar som försatt samhället i krigsliknande tillstånd. Det är vad de har betalt för att göra. Istället åker man på en dekadent fest anordnad av en zionistisk jude som står för mångkulterens alla problem de nu lämnat hemma utan åtgärd. Tycker du det är en sund inställning hos en riksdagsledamot tillika partiledare? Inga varningsklockor som ringer i ditt tomma huvud?

Vilka andra partiledare har exempelvis suttit med i förhandlingarna och diskuterat gängkriminalitet? Inga. Alltså kom igen.
Citera
2019-09-22, 18:04
Medlem
Det här handlar bara om att det sticker i ögonen på en del människor.
Citera
2019-09-22, 18:10
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Vilka andra partiledare har exempelvis suttit med i förhandlingarna och diskuterat gängkriminalitet? Inga. Alltså kom igen.
Det är naturligtvis viktigare att besöka Yad Vashem och lipa lite med den falske juden än att göra något åt det pågående inbördeskriget. Budgeten för förintelsen kan avhandlas direkt med offerkoftan i Tel Aviv. Så jag hade tydligen helt fel.
Citera
2019-09-22, 18:15
Medlem
Citat:
Det är naturligtvis viktigare att besöka Yad Vashem och lipa lite med den falske juden än att göra något åt det pågående inbördeskriget. Budgeten för förintelsen kan avhandlas direkt med offerkoftan i Tel Aviv. Så jag hade tydligen helt fel.

Du kan befinna dig varsomhelst i världen och ändå ha kontakt med dem som faktiskt sitter med i en förhandling. Och det var precis vad de partiledare som befann sig i Israel gjorde och de som befann sig i Sverige gjorde. Ingen partiledare var på plats i förhandlingarna från något parti.
Citera
2019-09-22, 18:22
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Du kan befinna dig varsomhelst i världen och ändå ha kontakt med dem som faktiskt sitter med i en förhandling. Och det var precis vad de partiledare som befann sig i Israel gjorde och de som befann sig i Sverige gjorde. Ingen partiledare var på plats i förhandlingarna från något parti.
Men då tycker jag de kan stanna i Israel där deras herrar bor. Finns ingen som helst anledning att återvända och blanda sig i inre angelägenheter som rör riket. Bara ha telefonen påslagen någon gång mellan orgierna. Fast inte ens det behövs när det finns telesvar. Hoppas Mossad fick fina bilder på dvärgen när han sög av Bindan.
Citera
2019-09-22, 18:24
Medlem
Citat:

Jag gillar denna Bindefeld, här får folk se varför judar blivit deporterade från över 100 länder genom historien. De lägger sig i länders inre angelägenheter via falskspel och mutor för att främja sin egen folkgrupp.

Att de tre partiledarna väljer delta på denna mutresa visar med all tydlighet de är styra av judiska lobbygrupper med Bindefeld som torpeden.
Citera
2019-09-22, 18:25
Medlem
Citat:
Men då tycker jag de kan stanna i Israel där deras herrar bor. Finns ingen som helst anledning att återvända och blanda sig i inre angelägenheter som rör riket. Bara ha telefonen påslagen någon gång mellan orgierna. Fast inte ens det behövs när det finns telesvar. Hoppas Mossad fick fina bilder på dvärgen när han sög av Bindan.

Du saknar vett. Men det är väl säkert inte ditt fel, det är väl samhällets fel som vanligt.
Citera
2019-09-22, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanbak
Inte alls eftersom det är en privat tillställning. Sen kan ju du leka klipsk och hitta på en massa olika anledningar till allt men jag har svårt att se att detta kallas kommer att påverka svensk politik vilket du inte tycks förstå.
Och oavsett vilket har väl även politiker rätt att fatta egna beslut i privatlivet precis som du.

Inte alls. Politiker måste redovisa sina ev förmåner och gåvor till skillnad från mig och dig. Vi är inte mutbara. Vi har inte makt att fatta beslut. Privat fest. Inga problem så länge värdet på gåvan överstiger ett visst belopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in