2019-09-22, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du är kvinna, och det är ganska naturligt att du inte begriper dig på manlig sexualitet. Som man behöver man knulla många snygga tjejer med regelbundenhet. Vem hon är spelar inte så stor roll. Det är så naturen fungerar, gillar du det inte, så byt planet.

Att ingår i en kärleksrelation är något helt annat än att tillfredsställa sexuella behov.

nej det behöver du inte alls som man, du dör inte om du inte får knulla människor som inte är sexuellt intresserade av dig.
Det är inte ett livsviktigt "manligt" behov att kränka andra människor...

Försök få in det i den "manliga" hjärnan tack.
Citera
2019-09-22, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
nej det behöver du inte alls som man, du dör inte om du inte får knulla människor som inte är sexuellt intresserade av dig.

Var sa WW att det finns behov att knulla ovilliga?
Citera
2019-09-22, 13:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag menar att de som har möjlighet att välja, som svenska tjejer i allmänhet har, hellre åker och jobbar som au pair än på tysk bordell.

1) De kvinnorna har trasiga fittor. Ingen normal kvinna tackar nej till att ha som jobb att ha sex med det motsatta könet.

2) Tänk på män: hur många män hade valt att jobba som au pair istället för manshora?

Citat:
Well då kan ju du och de du gullar med förklara hur en sexköpare kan veta ett skit om skälen till att just den sexsäljande individen gör just detta.....

Syns det i pannan på folk?

Svar nej det gör det inte...så enda sättet att garantera att någon faktiskt har sex med dig pga sexuella skäl är att INTE betala för det.

1) Om man inte har autism kan man läsa av hur personen man har sex med känner. Hur löser kvinnor som har sex med gigolos problemet?

2) Eller så har civila kvinnor satt i system att säga att sex med dem är gratis för att de inte tar betalt cash. Sen skickar de en räkning efteråt på ett hus och en bil typ.

3) Hur är det med risken att bli anmäld för våldtäkt? Det finns säkert 100 tals män som önskar att de hade betalat för sex istället för att ha det "gratis". Free sex is the most expensive kind.
Senast redigerad av Babianen 2019-09-22 kl. 13:16.
Citera
2019-09-22, 13:25
Medlem
Babianens avatar
Jag känner att jag måste citera det här,

Citat:
”Varje dag var jag rädd för att inte komma levande hem. Jag var bara en kropp utan liv i.”

Så berättade Sara, som vi valt att kalla henne, om sin tid som prostituerad på en bordell i Schweiz, i ett program som sändes här i Kaliber i december förra året.

Citat:
Begriper inte du att det snarare blir ett välförtjänt hat mot män när de tar sig rätten att våldta, köpa, hota, trakassera etc etc för att få runka i en annan människa,, för sex är det fan inte.

Har du nånsin haft sex? För det kan vara väldigt trevligt för kvinnan när män runkar i henne...

Citat:
Och DETTA är hotet mot kvinnor över hela detta klot......inte några gnälliga sexköpare som inte får tillstånd att utnyttja andra människor.....ohhh!!!!! Stackars stackars små patetiska kräk....

Inser du att i princip alla män du känner skulle köpa sex om de fick chansen?

Citat:
jag vill inte knulla med någon som inte vill knulla med mig tillbaks...så hur snygg än dessa gigolos är skulle jag inte tycka att han därför förtjänande den typen av skit beteende från mig.

Jag knullade med en gigolo förra veckan. Det var jättebra. Han gjorde analt också. Jättetrevligt!

Citat:
Inte så jag betraktar män eller andra människor. Inte heller så jag värderar sex med andra människor, som något som enkom ska handla om mig.

1) Det är ditt problem. Varför ska inte andra få ha sex hur de vill så länge de är samtyckande vuxna?

2) Det skulle vara bättre om du gick i terapi för dina sexuella problem istället för att lägga dig i hur andra har sex.
Citera
2019-09-22, 13:28
Medlem
När det gäller prostituerade så vill man få bort den kriminella sidan av det hela.
Köper man sex av en hallick så finansierar man gängkriminalitet

Tror inte att man först och främst vill åt en ensam kvinna som vill tjäna en hacka vid något enstaka tillfälle. Då skulle polisen ha fullt upp.
Hur ofta har inte kvinnor valt man efter status och pengar?
Dyra gåvor är inte ovanliga i vissa kretsar
Fattiga män utan jobb brukar inte vara populära

Det sägs att den vanligaste orsaken till skilsmässa är bråk om pengar, inte otrohet som många verkar tro. Så pengar är jätteviktigt
Citera
2019-09-22, 13:29
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Jo, det är ju uppenbart att vissa män anser att deras rätt att få "sätta på", (bara det ordvalet säger ju allt), kvinnor, barn eller andra män överväger allt annat i världen.
Speciellt kvinnors trygghet, rättigheter etc i samhället, eftersom det nu är mest kvinnor män vill "sätta sig på".

Och du anser dig ha rätt till villkorslös trygghet. Vilka är de som kan förse dig med det? Jo, det är män.

Du har krav på män, men män får inte förvänta sig något i utbyte av kvinnor. Försök fatta att du inte får någonting gratis din bortskämda apa.
Citera
2019-09-22, 13:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Jag förstår precis vad han menar för jag har ett behov av att knulla andra män.

2) Man dör inte heller om man bara får äta vatten och bröd för resten av livet, men det är ganska deprimerande. Det förbättrar livskvaliten att knulla runt.

3) Man blir inte kränkt av att få sex det är tvärtom. Det är mer kränkande att bli dissad.
Citera
2019-09-22, 13:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle1282
När det gäller prostituerade så vill man få bort den kriminella sidan av det hela.
Köper man sex av en hallick så finansierar man gängkriminalitet

Tror inte att man först och främst vill åt en ensam kvinna som vill tjäna en hacka vid något enstaka tillfälle. Då skulle polisen ha fullt upp.
Hur ofta har inte kvinnor valt man efter status och pengar?
Dyra gåvor är inte ovanliga i vissa kretsar
Fattiga män utan jobb brukar inte vara populära

Det sägs att den vanligaste orsaken till skilsmässa är bråk om pengar, inte otrohet som många verkar tro. Så pengar är jätteviktigt

1) Här är en studie som visade att kvinnor var mer attraherade av oattraktiva män i dyra kläder än av män som var mer fysiskt attraktiva men inte hade tecken på att de hade pengar/resurser,

Citat:
In the United States, women who were presented photographs of men and asked to
choose potential dating, sex, and marriage partners preferred men who wore Rolex
watches on their wrists and designer suit jackets, even though these men were other-
wise physically less attractive than men in the other photographs.
Men, on the other
hand, made their selections in the same test purely on the basis of a woman’s physical
looks. Even the way the women dressed had nothing to do with the men’s choice.

2) Det finns också studier som visar att män som har en hög inkomst ofta gifter sig med kvinnor som tjänar mycket mindre.

a) Men kvinnor som har en hög inkomst kräver män som har en lika hög inkomst, de är inte villiga att gifta sig med män som tjänar mindre.

3) Det här visar att civila kvinnor bara är intresserade av mäns resurser men att de ljuger om det.
Citera
2019-09-22, 14:07
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag förstår precis vad han menar för jag har ett behov av att knulla andra män.

2) Man dör inte heller om man bara får äta vatten och bröd för resten av livet, men det är ganska deprimerande. Det förbättrar livskvaliten att knulla runt.

3) Man blir inte kränkt av att få sex det är tvärtom. Det är mer kränkande att bli dissad.

1. Du verkar ha en minst sagt vrickad syn på relationer och sex.

2. Nej det gör det inte. Det är snarare tvärt om. De flesta anser att en djupare monogam relation är att föredra framför lösare förbindelser.

3. Se 1.

Det är fan sjukt att du får mig och Merapi på samma sida... Det tyder väldigt tydligt hur extrem och vrickade din syn är.
Citera
2019-09-22, 14:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
2. Nej det gör det inte. Det är snarare tvärt om. De flesta anser att en djupare monogam relation är att föredra framför lösare förbindelser.

1) Det är en social konstruktion för att få män att betala för kvinnor och barn.

2) Sen kan inte alla ha bra monogama relationer eftersom de flesta kvinnor är dåliga partners.

3) De enda som säger att monogama relationer är bra är copers som inte kan/vågar knulla runt.

4) Tänk om en man hamnar i en monogam relation med en kvinna som vägrar sex. Vad tycker du att han ska göra då?
Citera
2019-09-22, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här är en studie som visade att kvinnor var mer attraherade av oattraktiva män i dyra kläder än av män som var mer fysiskt attraktiva men inte hade tecken på att de hade pengar/resurser,

2) Det finns också studier som visar att män som har en hög inkomst ofta gifter sig med kvinnor som tjänar mycket mindre.

a) Men kvinnor som har en hög inkomst kräver män som har en lika hög inkomst, de är inte villiga att gifta sig med män som tjänar mindre.

3) Det här visar att civila kvinnor bara är intresserade av mäns resurser men att de ljuger om det.

Det är ingen hemlighet att kvinnor imponeras av status och pengar
Men många svenska kvinnor har pengar och karriär .Då är inte pengar det viktigaste
Med status menar jag inte bara materiellt utan att vara något värt beundran
Att vara kändis eller åtminstone se framgångsrik ut
Citera
2019-09-22, 14:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle1282
Det är ingen hemlighet att kvinnor imponeras av status och pengar
Men många svenska kvinnor har pengar och karriär .Då är inte pengar det viktigaste
Med status menar jag inte bara materiellt utan att vara något värt beundran
Att vara kändis eller åtminstone se framgångsrik ut

1) Varför tror du att de har skaffat pengar och karriär från början? För att träffa män som har ännu mer pengar och ännu bättre karriär. Det är en strategi för fula kvinnor att träffa rika män.

2) Status är bara ett annat ord för pengar och resurser.

3) Du underskattar kvinnors girighet. En kvinna kan ha mycket pengar själv men ändå försöka få ut mer av en man.

4) Eftersom kvinnor är mer som djur än som människor saknar de alla moraliska spärrar som män har. Till exempel alla kvinnor som klagar på sexhandel skulle sära på benen direkt om de träffade en rik man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in