Jag känner att jag måste citera det här,
Citat:
”Varje dag var jag rädd för att inte komma levande hem. Jag var bara en kropp utan liv i.”
Så berättade Sara, som vi valt att kalla henne, om sin tid som prostituerad på en bordell i Schweiz, i ett program som sändes här i Kaliber i december förra året.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Begriper inte du att det snarare blir ett välförtjänt hat mot män när de tar sig rätten att våldta, köpa, hota, trakassera etc etc för att få runka i en annan människa,, för sex är det fan inte.
Har du nånsin haft sex? För det kan vara
väldigt trevligt för kvinnan när män runkar i henne...
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Och DETTA är hotet mot kvinnor över hela detta klot......inte några gnälliga sexköpare som inte får tillstånd att utnyttja andra människor.....ohhh!!!!! Stackars stackars små patetiska kräk....
Inser du att i princip alla män du känner skulle köpa sex om de fick chansen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
jag vill inte knulla med någon som inte vill knulla med mig tillbaks...så hur snygg än dessa gigolos är skulle jag inte tycka att han därför förtjänande den typen av skit beteende från mig.
Jag knullade med en gigolo förra veckan. Det var jättebra. Han gjorde analt också. Jättetrevligt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Inte så jag betraktar män eller andra människor. Inte heller så jag värderar sex med andra människor, som något som enkom ska handla om mig.
1) Det är ditt problem. Varför ska inte andra få ha sex hur de vill så länge de är samtyckande vuxna?
2) Det skulle vara bättre om du gick i terapi för dina sexuella problem istället för att lägga dig i hur andra har sex.