Citat:
Ursprungligen postat av
Le-Hericon
Fullständigt sjukt att se hur AVUNDSJUKAN gror pga en rätt tät snubbe lägger ut två procent av sin rikedom på ett häftigt partaj med vänner och bekanta för att fira sin sextionde födelsedag.
Genast kommer det folk som skriker ut sin vrede över allt från "judar" till "lata politiker", påstår att Bindefeldt fått partajet sponsrat av allt från mossad till gud vet vad.
Givetvis är alla inbjudna politiker där för att de ska efter festen förväntas hjälpa till med <insert random dumhet> som tack för festen.
De "kändisar" som är där, är givetvis med i något hemligt judiskt nätverk. Speciellt Carola och Ebba, antar jag...
Det lyser igenom att ni hade skippat er egen begravning för att vara med om ni hade blivit bjudna.
Givetvis är helt plötsligt både festfixaren och deltagarna med i en gigantisk judekonspiration som ska ta över världen. Jag bara väntar på att någon börjar påstå att det minsann skett "hemliga illuminati-handslag" under hela festen...
Seriöst, hur jävla korkad kan en människa bli?
Det är alltid samma visa genom historien då det gäller judar, alla andra är dumma och konspirerar mot dom. Det är därför dom alltid söker sig nära makten förutom pengarna. Det är en skaplig överrepresentaion av inflytande över media, underhållning, konst, vetenskap, banker och övrig ekonomi. Sektorer där dom kan föra sin propaganda och utvecklas som folkgrupp. Förr eller senare blir maktkoncentrationen och förmögenheterna för stora och historien upprepar sig och tyskarna var inte först med det och kommer tyvärr troligen inte att bli sist.
Jag har egentligen inget emot judar, det är ett smart folk och dom sköter sig bra i samhället, men i detta fall verkar dom aldrig lära sig. Det är de mäktiga nätverken dom skapar för att gynna sin folkgrupp med hjälp av tex. Micael Bindefeld som retar folk. Det skulle oroa och reta folk om Samer eller Syrianer i Sverige hade samma starka inflytande, i judarnas fall sträcker sig inflytandet ända till Israel, ett att land. Judar vägrar alltså att vara en liten minoritet utan stort inflytande och det kan man ju beundra dom för men samtidigt undra varför. Dom skyller ofta detta på att dom alltid varit förföljda och därav berättigad till stor makt för att skydda sig. Det argumentet fungerar ju dåligt i en demokrati där lagar ska skydda och gälla alla oavsett folkgrupp eller religon.
Micael Bindefeld borde ha tagit dom till karibiska övärlden för en skön slapp fest i solen istället för denna propagandaresa i Israel.
Jag åker gärna till Israel för det finns mycket att se men för en fest och då med Micael Bindefeld, nej, det finns betydligt bättre ställen och "vänner".
Så det finns ingen avundsjuka här utan mest förvåning över människors dummhet och förmåga att bli luradade.