2019-03-14, 01:34
Medlem
Hur ser scenen ut i piteå nuförtiden, körde lite där för typ 2år sedan då var det rätt dött.
Citera
2019-06-02, 00:39
Medlem
Lowlyfes avatar
Undrar över scenen i Skeå. Har sett att det börjat dyka upp en del, kan vara gammalt också men vissa nya. Lokala målare eller resare?
Citera
2019-07-11, 23:13
Medlem
Lowlyfes avatar
Här vare dött. Inte så konstigt kanske iom att Norrlänningar är lite tystlåtna (ni vet fördomen)

Hur ser Umeå och Luleå ut för tillfället? Toys/erfarna som töat fram lagom till högsommaren?
Citera
2019-09-08, 22:36
Medlem
skadligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Här vare dött. Inte så konstigt kanske iom att Norrlänningar är lite tystlåtna (ni vet fördomen)

Hur ser Umeå och Luleå ut för tillfället? Toys/erfarna som töat fram lagom till högsommaren?

Jag såg några tags i skeå, vilket gjorde mig ganska glad. Trodde det var helt dött förutom piteå, luleå umeå e.t.c
Umeå och Piteå är nog definitvt dom mest aktiva städerna här i Norrland tycker jag, Är inte JNR Crew någonstans här ifrån? Piteå kanske? Minns inte.
Citera
2019-09-20, 19:43
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadlig
Jag såg några tags i skeå, vilket gjorde mig ganska glad. Trodde det var helt dött förutom piteå, luleå umeå e.t.c
Umeå och Piteå är nog definitvt dom mest aktiva städerna här i Norrland tycker jag, Är inte JNR Crew någonstans här ifrån? Piteå kanske? Minns inte.

Vad händer i UÅ/Piteå då?

Beror ju på var man letar.

Citera
2019-09-22, 03:58
Medlem
skadligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Vad händer i UÅ/Piteå då?

Beror ju på var man letar.

Vet inte, tyvärr hahaha. Är en väldigt ny writer och har mest graffiti som intresse och inget jag gör seriöst medans jag bor i ett ytterst lite samhälle. Snart flyttar man antagligen till Umeå dock och då jävlar
Citera
2019-09-22, 20:22
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadlig
Vet inte, tyvärr hahaha. Är en väldigt ny writer och har mest graffiti som intresse och inget jag gör seriöst medans jag bor i ett ytterst lite samhälle. Snart flyttar man antagligen till Umeå dock och då jävlar

Börjar du reppa så hårt att du tar över scenen kommer jag lätt och drar några
Citera
2020-08-03, 16:49
Medlem
hazenectars avatar
Är lite nyfiken på vilka målare som syns mest ute på Luleås gator och utmed tåglinjerna där uppe i norr? Flyttar upp i slutet av augusti och har ett stort intresse för olaglig graffiti. Bilden jag har fått av instagram och olika graffititidningar är att det primärt är WLC, BRO och JNR som kör?
Citera
2020-08-06, 05:46
Medlem
beyonder1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Är lite nyfiken på vilka målare som syns mest ute på Luleås gator och utmed tåglinjerna där uppe i norr? Flyttar upp i slutet av augusti och har ett stort intresse för olaglig graffiti. Bilden jag har fått av instagram och olika graffititidningar är att det primärt är WLC, BRO och JNR som kör?

JNR är ganska aktiva
Citera
2020-08-06, 14:51
Medlem
hazenectars avatar
Kul att det är någon som målar i Luleå! Är JNR dom enda som är aktiva i stan eller finns det fler writers?
Citera
2020-09-24, 13:46
Medlem
Någon vecka sedan i Duved. Ryktet säger att dom fick knas och bilderna är från väktaren.

https://postimg.cc/Q9jXt0tD
https://postimg.cc/sBYjst3K
https://postimg.cc/7C69ky1r
Citera
2020-09-24, 22:38
Medlem
hazenectars avatar
Jaså minsann, biljardspelaren Nerg är här uppe och härjar, trodde att han befann sig på andra sidan planeten. Dom andra två målningarna var helt okej, någon som vet vilka crew dom reppar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in