2019-09-21, 19:14
  #13
Medlem
Trollen i den här tråden är helt patetiska. Vem fan bryr sig om vad andra vuxna gör i sina sovrum med andra vuxna? Jag skiter fullkomligt i Johnsons eventuella läggning, han har också varit tydlig med att pedofili är ett motbjudande brott. Har ni troll ens läst boken? Eller andra av Johnsons alster? Sannolikt inte då ni knappt tycks vara läskunniga. Hans tal idag var iaf väldigt bra, synd att ni rabiata troll missade ett fint tillfälle att träffa andra nationella.
Citera
2019-09-21, 20:00
  #14
Medlem
O.Staafs avatar
Folk ska alltså dit för att nättverka. Talarna är nu alltså oviktiga.

Jag tror inte att människor som är intresserade av att lyssna på bögen Greg delar samma syn som nationella som inte tillhör alt-right eller alt-light.

Att ursäkta bögeri och annan dekadens gör er till en större fara än en tillgång.

Vad kommer härnäst, ursäktande av judar så länge de säger sig stå på vår sida? Och vad efter det?

Du måste fatta att era ursäkter är bisarra. Du anser alltså att ingen har fått fler att bli nationella än Greg Johnson. Det tvivlar jag starkt på. Adolf Hitler är nog den främsta inspirationskällan och skälet till att människor ser den nationella kampen som den enda lösningen.
Citera
2019-09-21, 20:05
  #15
Medlem
O.Staafs avatar
Att ni kallar nationalsocialister som kritiserar er för troll och antar att vi röstar på SD och besöker 4chan säger mer om er än oss. Antagligen är flera av oss också organiserade i olika grupper som du som nationell(?) bör känna till.
Citera
2019-09-21, 21:42
  #16
Medlem
Skillys avatar
Vilken fin reklam för manlighet och mognad den här diskussionen gör. En samling fjollor med diverse rädslor kivas om vem som är riktigast nationell. Hysteriskt kul.
Citera
2019-09-21, 23:24
  #17
Medlem
O.Staafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Vilken fin reklam för manlighet och mognad den här diskussionen gör. En samling fjollor med diverse rädslor kivas om vem som är riktigast nationell. Hysteriskt kul.
Vilket fint försök av en liberal shill att smutskasta och förminska nationella. Du är oväsentlig.

Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Som svensk är jag idag stolt över vårt moderna och öppna samhälle. Över allt gott vi åstadkommer på såväl den globala som den lokala arenan.

Att tacksamma nysvenskar också är stolta över sin nya nation är inte speciellt konstigt. Sverige är ju fantastiskt!

Det enda som inte tycker så är de tomtar som drömmer om korta och håriga Gustav typer. Men de är ju inte heller varken moderna eller fantastiska.

Inte så oväntat att du förvränger det hela.
Citera
2019-09-21, 23:27
  #18
Medlem
Börjar man tumma på principer så slutar man snart i det clown Sverige vi har idag, 70 år tog det endast att förstöra en av världens mest homogena nationer. Ni är alltså inte nöjda med det Sverige vi har idag men samtidigt som ni inte förstår grundbulten i det hela. Det är ju precis för att vi har tillåtit judar och bögar med sin subversiva verksamhet samt andra invandrare få komma tilltals som vi har sjunkit in i detta tillstånd, samtidigt har vi blivit för bekväma och passiva i vår roll att främja vår egen civilisation för att uttrycka mig kortfattat... Detta borde vara glasklart för varje tänkande individ.

Sedan är det ju givetvis bra och positivt att nationalister träffar varandra och skapar nätverk, men klart att talare har betydelse med tanke vilka de är och vad för idéer de representerar:

Vi är inte konservativa, vi är nationalister där manliga och kvinnliga ideal är tidlösa, och dit hör inte bögeri. Min första instinkt är att bränna det alster jag äger av Greg Johnson i sann bokbrännaranda som på glada 30-talet. Nästan allt ändrar faktiskt betydelse när jag vet att det är en bög som har skrivit verket. Och han ska jag skaka hand med ovetandes om han knullat en man timmen tidigare, jag betackar mig som sagt.
__________________
Senast redigerad av TheHumanEvolution 2019-09-21 kl. 23:29.
Citera
2019-09-21, 23:40
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf
Att ni kallar nationalsocialister som kritiserar er för troll och antar att vi röstar på SD och besöker 4chan säger mer om er än oss. Antagligen är flera av oss också organiserade i olika grupper som du som nationell(?) bör känna till.

Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Vilken fin reklam för manlighet och mognad den här diskussionen gör. En samling fjollor med diverse rädslor kivas om vem som är riktigast nationell. Hysteriskt kul.

Citat:
Ursprungligen postat av TheHumanEvolution
Börjar man tumma på principer så slutar man snart i det clown Sverige vi har idag, 70 år tog det endast att förstöra en av världens mest homogena nationer. Ni är alltså inte nöjda med det Sverige vi har idag men samtidigt som ni inte förstår grundbulten i det hela. Det är ju precis för att vi har tillåtit judar och bögar med sin subversiva verksamhet samt andra invandrare få komma tilltals som vi har sjunkit in i detta tillstånd, samtidigt har vi blivit för bekväma och passiva i vår roll att främja vår egen civilisation för att uttrycka mig kortfattat... Detta borde vara glasklart för varje tänkande individ.

Sedan är det ju givetvis bra och positivt att nationalister träffar varandra och skapar nätverk, men klart att talare har betydelse med tanke vilka de är och vad för idéer de representerar:

Vi är inte konservativa, vi är nationalister där manliga och kvinnliga ideal är tidlösa, och dit hör inte bögeri. Min första instinkt är att bränna det alster jag äger av Greg Johnson i sann bokbrännaranda som på glada 30-talet. Nästan allt ändrar faktiskt betydelse när jag vet att det är en bög som har skrivit verket. Och han ska jag skaka hand med ovetandes om han knullat en man timmen tidigare, jag betackar mig som sagt.

Men vad fan. Um, va? Vem fan har pratat om 4chan annat än du? Och vem röstar på SD? Inte jag iaf - AfS hela vägen. Manlighet? Jag är en svensk kvinna. Att er trångsynthet innebär att ni inte ens kan läsa eller lyssna på någon som möjligen är bi eller homo är tråkigt och er förlust. Johnson är en av rörelsens mest intellektuella tänkare och att ni hänger upp er på dagisnivå säger mer om er.
Citera
2019-09-21, 23:48
  #20
Medlem
O.Staafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Men vad fan. Um, va? Vem fan har pratat om 4chan annat än du? Och vem röstar på SD? Inte jag iaf - AfS hela vägen. Manlighet? Jag är en svensk kvinna. Att er trångsynthet innebär att ni inte ens kan läsa eller lyssna på någon som möjligen är bi eller homo är tråkigt och er förlust. Johnson är en av rörelsens mest intellektuella tänkare och att ni hänger upp er på dagisnivå säger mer om er.

Förlåt för min trångsynthet, jag ska bli mer inkluderande, vara öppen för olikheter, värdera alla människors lika värde och låta bli att vara så fördomsfull.
Vänta lite, vad är det här? jag är rasist inte en liberal.

Här är inlägget, det var inte skrivet av dig.

Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Patetiskt. Finns få som har rödpillrat vita som Greg rörande judarnas subverterande av våra länder. Inte någonstans har han yrkat för att vi ska knulla barn din idiot. Han har i en artikel skrivit att det viktigaste man kan göra som man är att skaffa barn.

Känns mer och mer som /pol/ det här forumet med den ena idiotiska teorin efter den andra. Sanningen är att de flesta av er är hopplösa. Ni kommer aldrig göra ett skit. Inte donera pengar, inte dela propaganda IRL/eller på nätet utan ni kommer fortsätta att rösta på thailandsnationalismen som SD saluför och hoppas att någon annan kommer göra jobbet. Håller er hemma istället när vuxna träffas och diskuterar.

>ÅH NEJ NEJ NEJ En talare utav 5-6 är en talare jag ogillar så jag kan inte komma och träffa andra svenska nationalister. JAG TAR AVSTÅND! JAG BOJKOTTAR!

Svensken är onekligen den mest konformistiska evertebraten på den här planeten.
Citera
2019-09-22, 01:05
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Men vad fan. Um, va? Vem fan har pratat om 4chan annat än du? Och vem röstar på SD? Inte jag iaf - AfS hela vägen. Manlighet? Jag är en svensk kvinna. Att er trångsynthet innebär att ni inte ens kan läsa eller lyssna på någon som möjligen är bi eller homo är tråkigt och er förlust. Johnson är en av rörelsens mest intellektuella tänkare och att ni hänger upp er på dagisnivå säger mer om er.

Du verkar ha rätt dålig kolla på vad det är för anhang du delar stora delar av dina värderingar med ifall du blir förvånad på det här sättet.
Citera
2019-09-22, 05:53
  #22
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf
Vilket fint försök av en liberal shill att smutskasta och förminska nationella. Du är oväsentlig.



Inte så oväntat att du förvränger det hela.

Tror dessvärre att det glappar lite bland dina neuroner. Det var ditt beteende som stod för smutskastning och förminskning, inte min kommentar. Min kommentar bara belyste ett faktum. Sorry.

Och tack för reklamen.
Citera
2019-09-22, 07:01
  #23
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter

Greg Johnson är en pedofil-gubbe. Jag har sett honom in action när han var i Stockholm efter en nationell konferens för många år sedan.

Vad betyder "action" mer specifikt i det här fallet?
Citera
2019-09-22, 11:04
  #24
Medlem
Alfheims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Om läget är allvarligt har vi ännu mindre tid att lyssna på en pervers äckel-gubbe som försöker ta våra ansträngningar för vårt folk på villovägar och våldta unga nationalister under tiden.

Så Greg har våldtagit unga nationalister! Trovärdiga källor på det?

Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Greg Johnson är en pedofil-gubbe. Jag har sett honom in action när han var i Stockholm efter en nationell konferens för många år sedan.

Om du har sett Greg i egenskap av "pedofil-gubbe" "in action" så utgår jag ifrån att du polisanmälde händelsen. Såväl grooming som sex med minderåriga är som bekant kriminellt. Att observera dylika handlingar utan att polisanmäla innebär att underlätta brottet.

Så hur gick det med polisanmälan? Fick du vittna? Blev Greg dömd för sitt brott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in