Citat:
Ursprungligen postat av
fiesp
Men vad fan. Um, va? Vem fan har pratat om 4chan annat än du? Och vem röstar på SD? Inte jag iaf - AfS hela vägen. Manlighet? Jag är en svensk kvinna. Att er trångsynthet innebär att ni inte ens kan läsa eller lyssna på någon som möjligen är bi eller homo är tråkigt och er förlust. Johnson är en av rörelsens mest intellektuella tänkare och att ni hänger upp er på dagisnivå säger mer om er.
Förlåt för min trångsynthet, jag ska bli mer inkluderande, vara öppen för olikheter, värdera alla människors lika värde och låta bli att vara så fördomsfull.
Vänta lite, vad är det här? jag är rasist inte en liberal.
Här är inlägget, det var inte skrivet av dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
StarkMark
Patetiskt. Finns få som har rödpillrat vita som Greg rörande judarnas subverterande av våra länder. Inte någonstans har han yrkat för att vi ska knulla barn din idiot. Han har i en artikel skrivit att det viktigaste man kan göra som man är att skaffa barn.
Känns mer och mer som /pol/ det här forumet med den ena idiotiska teorin efter den andra. Sanningen är att de flesta av er är hopplösa. Ni kommer aldrig göra ett skit. Inte donera pengar, inte dela propaganda IRL/eller på nätet utan ni kommer fortsätta att rösta på thailandsnationalismen som SD saluför och hoppas att någon annan kommer göra jobbet. Håller er hemma istället när vuxna träffas och diskuterar.
>ÅH NEJ NEJ NEJ En talare utav 5-6 är en talare jag ogillar så jag kan inte komma och träffa andra svenska nationalister. JAG TAR AVSTÅND! JAG BOJKOTTAR!
Svensken är onekligen den mest konformistiska evertebraten på den här planeten.