2019-09-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Han har en hel stab som sköter det. Som AFA när det gäller att mucka till bråk och få v änner

Exakt. Han har massor av underhuggare. Bindefeldt AB är en hel liten fabrik. Och det ska vara slavliknande förhållanden för dem som jobbar åt honom. Bara en tidsfråga tills UA avslöjar missförhållandena.
Bindefeldts favoritland förutom Israel ska vara Nordkorea. Bara det.
Citera
2019-09-21, 18:42
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jaha du Expohunter, då får jag väl klassa mig som "ganska naiv" dårå

Kan du för övrigt redovisa hur du tror att det går till när han får tillbaka sina spenderade pengar från klanfolket (Der Evige Juden som ni säger). Är det så här:
1. Micael Bindefeld tar kostnaden på plats, men sparar kvittot.
2. Kvittot lämnas in till Mossad? Israeliska staten? Der Evige Juden? Eller ... någonstans iallafall, vi säger så.
3. Denna hemliga organisation betalar tillbaka de spenderade pengarna till Micael Bindefeld.

Är det ungefär så det går till, Expohunter?

Jepp. Sen redovisar han givetvis sin inkomst till skatteverket som alla duktiga entreprenörer brukar göra. Ingen har någonsin haft ett bolag utomlands och ingen har någonsin skattefifflat.

Tror du har knäckt den svenska koden. Att göra rätt för sig.
Citera
2019-09-21, 18:43
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokarev
Det visade sig ju TYDLIGT i EPstein skandalen - vem som hade sina tentakler framme -

Läs på lite så kommer du att bli lika förvånad.

Man ordnar resor åt främmande makt....man fotograferar precis allt - precis varenda detalj.....för att kunna användas emot dig om du börjar bråka...

Om israel kallar 100 politiker till fest - så äger de 1 eller 2 personer efter festen...

Vi som varit med i hela kalla kriget fattar detta----KD, och hon negerfittan---som representerar Sverige - och han den lille dvärgen med sin extremt feta fru..Kristersson??

Jag kan inte påstå att jag förstår kopplingen mellan pedofilen Epstein och Bindefeld. Faktiskt.

"Man ordnar resor åt främmande makt"
- Vem är Man i detta fall, med Bindefeld?
- Och är det Bindefeld som är främmande makt? Eller jag fattar inte riktigt vad du menar, men så måste det vara om den meningen ska ha någon koppling till det vi nu diskuterar.

"Om israel kallar 100 politiker till fest"
- Har Israel "kallat till" Bindefelds kalas? Hur har det då yttrat sig?
- 100 politiker. Men är det inte 3 partiledare som har rest med. Är inte övriga artister och kändisar mm?

Har du varit med hela kalla kriget? Det startade strax efter WWII så, det måste vara strax efter 1945. Då antar jag att du är över 70 år gammal, ganska fattig, och bitter. Stämmer det?

Sen hoppar jag över de extremt nedsättande orden om partiledarna mm, antar att det hänger ihop med föregående stycke.
Citera
2019-09-21, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Hur då. Fakturerar han skattebetalarna i något land förutom Israel då. Är han en fasad för något annat?
Till en början, skev jag, körde han säkert svart som alla andra frisörer på det glada 80-talet ... De svarta pengarna han fick in köpte han en hyresrätt på Östermalm. Som sedermera blev ombildad till bostadsrätt ... Ka-Ching ... Han är smart den här mannen. Han förde bok redan på 80-talet över sina klippkunder. Vilka var värda att fjäska för? Kunde han få igen det?
Jag lovar, denna fest är bara ”pay-back-time” till alla som lyft honom till skyarna.
Citera
2019-09-21, 19:09
Medlem
Wajis avatar
Inte en enda landsförrädare är bjuden. Han är en riktig bra PR-Kung herr Bindefeld
Citera
2019-09-21, 19:25
Medlem
Därefter sjungs en sång om Tel Aviv innan det blev ytterligare en klassiker: Echad mi jodea (en, vem vet), en religiös sång som brukar sjungas vid den traditionella judiska påskmåltiden.

Judiska låtar sjungs. Fyfan.
Citera
2019-09-21, 19:34
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Därefter sjungs en sång om Tel Aviv innan det blev ytterligare en klassiker: Echad mi jodea (en, vem vet), en religiös sång som brukar sjungas vid den traditionella judiska påskmåltiden.

Judiska låtar sjungs. Fyfan.

Hela grejen är ett PR-jippo för Israel. Skulle inte bli förvånad om israeliska staten står för all kostnad för "kalaset" vilket Bindefeldt falskeligen påstår sig bjuda på.
Citera
2019-09-21, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Hela grejen är ett PR-jippo för Israel. Skulle inte bli förvånad om israeliska staten står för all kostnad för "kalaset" vilket Bindefeldt falskeligen påstår sig bjuda på.
Sant
Citera
2019-09-21, 19:39
Medlem
ehurus avatar
När M, L och Kd drar sig ur gängsamtalen så är det för att rädda situationen över att man valde fest framför allvar. PR-strategerna hos de som nu valt party under fem dygn har funnit en nödlösning på problemet med att partiledarna hellre går på fest än att de aktivt räddar liv.
Senast redigerad av ehuru 2019-09-21 kl. 19:42.
Citera
2019-09-21, 19:39
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AhadAhad
Jag tvivlar på det men det låter intressant vart läste du det någonstans? Det skulle betyda att Européer likt judar och araber är semiter. Länka gärna om du har någon källa på det

Har du hört historien om arabernas ursprung ? Att de härstammar från Abraham är bevisat utom rimligt tvivel men det kan säkerligen finnas fler folkslag som härstammar från mr A

Kan inte länka något tyvärr. Det passerade i mitt flöde. Jag efterfrågade precis som du källa, men sedan rann det ut i sanden när allt annat som händer i livet kräver uppmärksamhet. Jag kan alltså inte ta gift på att det stämmer, men jag precis som du fann teorin intressant. Faraonerna förefaller varit europeiska och blåögda. Sydeuropa på antiken var eliten blonda och blåögda. Äldsta spåren från mänskligheten har påträffats i Bulgarien, 7,2 miljoner år gamla. Det omkullkastar Lucy och out-of-Africa-teorin. Man läser inget om detta i MSM eftersom OOA-teorin måste försvaras till sista andetaget.
Citera
2019-09-21, 19:40
Medlem
Hur hanterar riksdagen frånvaro?

Ledamoten sjukanmäler sig eller skickar in en ansökan om ledighet till kammarkansliet. Det är sedan talmannen eller riksdagen som beviljar ledighet. Därefter hanterar enheten ledamotsadministration de frågor som rör eventuella avdrag på ledamotens arvode.

https://www.riksdagen.se/sv/sa-funkar-riksdagen/arbetet-i-riksdagen/ledamoternas-ekonomiska-villkor/fragor--svar-om-ledamoternas-ekonomiska-villkor1/ledamoternas-narvaro-och-franvaro/
Citera
2019-09-21, 19:51
Medlem
ehurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Kan inte länka något tyvärr. Det passerade i mitt flöde. Jag efterfrågade precis som du källa, men sedan rann det ut i sanden när allt annat som händer i livet kräver uppmärksamhet. Jag kan alltså inte ta gift på att det stämmer, men jag precis som du fann teorin intressant. Faraonerna förefaller varit europeiska och blåögda. Sydeuropa på antiken var eliten blonda och blåögda. Äldsta spåren från mänskligheten har påträffats i Bulgarien, 7,2 miljoner år gamla. Det omkullkastar Lucy och out-of-Africa-teorin. Man läser inget om detta i MSM eftersom OOA-teorin måste försvaras till sista andetaget.

Det folk (allas fäder) som migrerade från Afrika var mörkhyade och hade blå ögon. De av dessa människor som förflyttade sig upp mot dagens ryssland utvecklade ett ljusare pigment.
Religion: Religionerna Judendom, Kristendom och Islam har alla sin grund i Abraham de är s.k. abrahamistiska relegioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in