Citat:
Ursprungligen postat av
Tokarev
Det visade sig ju TYDLIGT i EPstein skandalen - vem som hade sina tentakler framme -
Läs på lite så kommer du att bli lika förvånad.
Man ordnar resor åt främmande makt....man fotograferar precis allt - precis varenda detalj.....för att kunna användas emot dig om du börjar bråka...
Om israel kallar 100 politiker till fest - så äger de 1 eller 2 personer efter festen...
Vi som varit med i hela kalla kriget fattar detta----KD, och hon negerfittan---som representerar Sverige - och han den lille dvärgen med sin extremt feta fru..Kristersson??
Jag kan inte påstå att jag förstår kopplingen mellan pedofilen Epstein och Bindefeld. Faktiskt.
"Man ordnar resor åt främmande makt"
- Vem är
Man i detta fall, med Bindefeld?
- Och är det Bindefeld som är
främmande makt? Eller jag fattar inte riktigt vad du menar, men så måste det vara om den meningen ska ha någon koppling till det vi nu diskuterar.
"Om israel kallar 100 politiker till fest"
- Har Israel "kallat till" Bindefelds kalas? Hur har det då yttrat sig?
- 100 politiker. Men är det inte 3 partiledare som har rest med. Är inte övriga artister och kändisar mm?
Har du varit med hela kalla kriget? Det startade strax efter WWII så, det måste vara strax efter 1945. Då antar jag att du är över 70 år gammal, ganska fattig, och bitter. Stämmer det?
Sen hoppar jag över de extremt nedsättande orden om partiledarna mm, antar att det hänger ihop med föregående stycke.