Citat:
Ursprungligen postat av
Fotoalbuns
Det är teorier.Vi har inga fakta här.
Gör du dig du dummare än vad du är?
Har du fortfarande inte förstått skillnaden mellan att påstå saker, dvs som du gör när du faktiskt konstaterar - och att spekulera?
Ord såsom: tror, gissar, förmodar, antar, antagligen, misstänker, kanske, kan ha, kunde, möjligen, möjligtvis visar på det sistnämnda.
Dina citat:
”SD har inte orkat bära detta inom sig.Han har varit tvungen att lätta på sitt inre tryck och anförtrott detta till sin vän JG”
SD har ju berättat allt för sin vän JG.JG vetju.. JG var även den 1e som skrev på sin fb sida en sista hälsning till LW redan innan det var officiellt bekräftat att det var hon som hittats.JG visste redan då hon försvann att hon var död.. SD hade ju inte orkat bära detta själv.Jg vet vem/vilka som ligger bakom detta.”
Jag finner ditt
sätt att skriva (läs: hantera fakta) ibland stör diskussionen. Det är flera andra skribenter som redan har påpekat detta.
Med detta försvarar jag inte JG, jag har redan mina misstankar om honom. Jag tror han gjort sig skyldig till något i sin ”dumhet”, sin lojalitet mot DD och SD.
Och jag tror att han just nu tillbringar mycket tid med HD och hennes föräldrar.
Jag undrar om denna lojalitet är så nyttig för hans egen sits? Med tanke på att han tillbringade så mycket tid med SD efter att han släpptes, med fortsatt mordmisstanke hängande över sig, och nu gör likadant med HD. Den mannen verkar verkligen inte veta vad som är bäst för honom.
Undrar om han, och kanske t.o.m HD vågar dyka upp på FAD i november? Vad jag förstått så är han inte särskilt poppis, än mindre nu när SD sitter inlåst. Om inte annat så har de ju ett givet samtalsämne på eventet. 🙄