2019-09-20, 17:23
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det är inget tu tal om att hon ser gravid ut. Att genus-tanterna hoppsan och Remark oreflekterat snabbt försöker tysta ner bullmagen är en ytterligare indikation på att det kan ligga sanning i graviditeten . LW var sällsynt vältränad och aktiv så det är inte osannolikt magen kommit från manligt håll.
Vi får nog vänta på FUP:en för att få veta om hon var gravid eller inte.
Bli inte alltför besvikan när det visar sig att du har fel.
Citera
2019-09-20, 17:34
Medlem
Citat:
Speciellt har han rätt i det du fetade. Att LW är mördad och sanningen finns därute,
Talande för torkan i tråden du lägger vikt i ➡➡fånerierna .

Ja, dom stora fånerierna är att sanningen finns där ute beträffande mordet på Lena Wesström, men fånigaste av allt är att inte NW👤 ingår inom den sanningen som finns där ute
Citera
2019-09-20, 17:35
Medlem
gloriouslifes avatar
Finns det någon som hatade LW, HD, SD
och JG så mycket att allt detta är ett sätt
att hämnas på dem allihop?
Mörda LW och sätta dit de andra för
mordet?

Väldigt långsökt, jag vet. Men hur ska
man annars förstå denna konstiga tråd
med manipuleringar, drev, hot...
Citera
2019-09-20, 17:41
Medlem
Citat:
Speciellt har han rätt i det du fetade. Att LW är mördad och sanningen finns därute,
Talande för torkan i tråden du lägger vikt i fånerierna .

Hmmm. Jaja. Men polisen har arbetat brett , iaf i början får man förmoda. Allt annat vore förfärligt. Litar nu på åklagare ÅH.

Vet du (vi?) vilka poliser det är som har skött utredningen?
Citera
2019-09-20, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstApel006
Javisst samtidigt kan det kan vara JM som är vännen som sitter med alla bevisen...?
Nu blev det knepigt Gloriouslife 🤔

Ja. Nu blev det väldigt knepigt.

Något surrar - kanske är det min hjärna och min slutledningsförmåga som tillsammans med lite känslor plötsligt får en lite annorlunda bild att torna upp sig :-)?
Citera
2019-09-20, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Ja, dom stora fånerierna är att sanningen finns där ute beträffande mordet på Lena Wesström, men fånigaste av allt är att inte NW👤 ingår inom den sanningen som finns där ute
- - a W ?
Citera
2019-09-20, 18:11
Medlem
👤 Verkligheten som sådan faktiskt är, kan vara mycket skrämmande, rent av horribel, men det förstår inte alla, / varför ?

Därför att, det man som person inte själv individuellt har fått upplevt, det kan man ej heller förstå, till exempel, hur sönderslagen Lena Wesström's kropp egentligen var av Gärningspersonen's då brukade våld.

Tron kan försätta berg, det vill säga, tror man tillräckligt starkt på något, blir det till sist en sanning, som till exempel, att den grovt muskulösa NW👤 som brukat anabola-preparat, bara måste vara den person som bragt den här inom tråden ifrågavarande kvinnan om livet.

Komplettering, när väl en förklaring har slagit rot, är det näst intill omöjligt att rucka på den, även om sanningen skulle visa sig vara annorlunda, @Snor-Johan kom aldrig så långt, för nu har det visat sig att SD👤 sitter häktad på sannolika skäl för att ha bragt livet om Lena Wesström under den då sena måndags-kvällen den 14 Maj år 2018, och inte NW👤

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-20, 18:18
Medlem
Citat:
Jag tänker ta en sak i sänder, detta med anledning av att inte röra ihop flera saker samtidigt, detta i sin tur, för att undvika missförstånd.

🏠🌳Bet*svägen 13 / 🏠🌳Bet*svägen 14 b
↙ Diagonal riktning sett från huset's fasad och dess vänstra sida av fasad-kanten↙

Till observandum enligt ovan illustration,

Jag talar om en okulär riktning som i sin tur utgår ifrån ett av de respektive husen belägna vid Bet*svägen och då sett i diagonal sådan↙ därifrån och sedan en bit ifrån denna riktningen↙ inom ett vegetations-område fanns ett föremål.

Frågan är fullständigt relevant till ovan deklarerat, vem placerade föremålet just på den platsen, och, av vilken anledning ?

Det vill säga, allting har en orsak 👤

Mvh/ @JokerMannen

Jaha du...vilken mördare planterar bevis i närheten av sitt eget hem?
Tappade GM detta föremål? Varför tog GM föremålet om det inte var för att plantera bevis (beror ju på vad det var för föremål)?
Citera
2019-09-20, 18:18
Medlem
Citat:
👤 Verkligheten som sådan faktiskt är, kan vara mycket skrämmande, rent av horribel, men det förstår inte alla, / varför ?

Därför att, det man som person inte själv individuellt har fått upplevt, det kan man ej heller förstå, till exempel, hur sönderslagen Lena Wesström's kropp egentligen var av Gärningspersonen's då brukade våld.

Tron kan försätta berg, det vill säga, tror man tillräckligt starkt på något, blir det till sist en sanning, som till exempel, att den grovt muskulösa NW👤 som brukat anabola-preparat, bara måste vara den person som bragt den här inom tråden ifrågavarande kvinnan om livet.

Komplettering, när väl en förklaring har slagit rot, är det näst intill omöjligt att rucka på den, även om sanningen skulle visa sig vara annorlunda, @Snor-Johan kom aldrig så långt, för nu har det visat sig att SD👤 sitter häktad på sannolika skäl för att ha bragt livet om Lena Wesström under den då sena måndags-kvällen den 14 Maj år 2018, och inte NW👤

Mvh/ @JokerMannen

Då kanske du kan visa på det "vattentäta alibit", som du har nämnt
ett antal gånger.
Citera
2019-09-20, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Var avståndet 161 m till föremålet också?

Det har jag också frågat tidigare men ej fått svar på.
Citera
2019-09-20, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Då kanske du kan visa på det "vattentäta alibit", som du har nämnt
ett antal gånger.

Du menar alltså fullständigt allvar, att du tror tvärsäkert att SD👤 är totalt oskyldigt utpekad, detta, trotts att det nu handlar om sannolika skäl ?

Du tror på fullständigt allvar att polisen inom Örebro Län lider av ett mycket svårt tunnelseende ?

Du tror på fullständigt allvar att KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding är fullständigt inkompetent inom detta mordfallet gällande Lena Wesström ?

Du tror fortfarande att det är NW👤 som är den absoluta Gärningspersonen i detta fallet ?

Jag börjar faktiskt undra om du har tittat för mycket på Kurt Olssons TV-program ?

Alla Lena Wesström's barn är underbara, snälla, och dessutom mycket trevliga, lilla goda"Tutan" eller "Ärtan" som hon föredrar att bli kallad, har berättat så mycket fint och gott om henne's äldste broder NW👤 så jag kommer aldrig att över huvud taget tro något illa om familjen Wesström, UW är dessutom en riktigt härlig individ i mina ögon sett.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-20, 18:45
Medlem
Citat:
Du menar alltså fullständigt allvar, att du tror tvärsäkert att SD👤 är totalt oskyldigt utpekad, detta, trotts att det nu handlar om sannolika skäl ?

Du tror på fullständigt allvar att polisen inom Örebro Län lider av ett mycket svårt tunnelseende ?

Du tror på fullständigt allvar att KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding är fullständigt inkompetent inom detta mordfallet gällande Lena Wesström ?

Du tror fortfarande att det är NW👤 som är den absoluta Gärningspersonen i detta fallet ?

Jag börjar faktiskt undra om du har tittat för mycket på Kurt Olssons TV-program ?

Alla Lena Wesström's barn är underbara, snälla, och dessutom mycket trevliga, lilla goda"Tutan" eller "Ärtan" som hon föredrar att bli kallad, har berättat så mycket fint och gott om henne's äldste broder NW👤 så jag kommer aldrig att över huvud taget tro något illa om familjen Wesström, UW är dessutom en riktigt härlig individ i mina ögon sett.

Mvh/ @JokerMannen
Hahaha meeenvafalls?

Tappade SD ett örhänge (eller något annat?)
eller är det planterat av någon annan GM, för de var väl flera på BP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in