Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Off topic.
Det fetade. För jag vill inte förstöra tråden med en massa orelevant tjafs!!!! Svarar jag inte, så anser jag troligen att det inte är värt ett svar. Eller tidsbrist.
Men måste ju tyvärr ibland försvara mig.
Vilka är "vi"? Vilka är det du för talan för? Har du fått deras medgivande?
Nej, svara inte, ödsla inte mer tid på att förstöra tråden för en massa anonyma läsare. Med oegentligheter, märka ord och misskreditera dem som inte håller med eran agenda som ni för under någon solkig fana av att låtsa leta efter den "riktiga" sanningen.
Det är t ex inte irrelevant när jag frågar varför du undrar hur HOL betalat för knarket. Du har alltså belägg för att han köpt knark? Jag trodde att så var fallet, men efter att ha läst igenom en massa inlägg förstod jag att du enbart fantiserar och vill få det att låta som att HOL knarkar. (appropå tidsödande). Det är för jävligt av dig.
Är det det som är din agenda? Att försöka smutskasta HOL? DET är att förstöra tråden och ställa till det för andra läsare.
Själv har jag ingen agenda som du verkar tro. Jag skulle bli väldigt glad om det senare visar sig att KL är helt oskyldig till det hon misstänks för. Än så länge har jag ingen annan att diskutera. Det är ont om andra alternativ även fast du gör ditt bästa för att hitta på såna.
Du kunde åtminstone svarat att det du skrev var otroligt dumt, men du lät det bara passera. Och så fortsätter det..