2016-02-03, 18:19
Medlem
byltets avatar
Gud vad jag saknar dessa aldrig mått så bra... Inget at heller fick jag... Vågar dock inte beställa utrikes..
Citera
2016-02-03, 18:27
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byltet
Gud vad jag saknar dessa aldrig mått så bra... Inget at heller fick jag... Vågar dock inte beställa utrikes..

Jag mådde också grymt bra på dom! Snabb insättande effekt! som dock bara varade i 5-6 timmar. Vore guld om dom fanns som depo
Citera
Morfar-52s avatar

Moderatormeddelande

Postat av Morfar-52 2016-03-10, 14:15
Moderator
Narkotikaklassad substans. Shop-frågor ska tas i shop-tråd.
2016-04-12, 10:24
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Jag mådde också grymt bra på dom! Snabb insättande effekt! som dock bara varade i 5-6 timmar. Vore guld om dom fanns som depo

Håller med, bättre än xanor mot social fobi och ångest!
Citera
2017-12-17, 13:07
Medlem
KringExs avatar
Dessa var och är fortfarande min favoritbenso. Enda benson som jag blivit direkt glad av! Nästan stimulerande.
Flualprazolam som just kommit funkar också bra men dom är på tok för sederande för att kunna mötas med Pyrazolam.
Jag vet att många läser nu och tänker att han kan inte vara riktigt klok, Pyrazolam var/är skit.
Men jag tycker inte det. På samma vis som det finns folk som föredrar Sobril framför Xanor.
Citera
2017-12-17, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Dessa var och är fortfarande min favoritbenso. Enda benson som jag blivit direkt glad av! Nästan stimulerande.
Flualprazolam som just kommit funkar också bra men dom är på tok för sederande för att kunna mötas med Pyrazolam.
Jag vet att många läser nu och tänker att han kan inte vara riktigt klok, Pyrazolam var/är skit.
Men jag tycker inte det. På samma vis som det finns folk som föredrar Sobril framför Xanor.
Håller med, Pyrazolam var inte skit. Jag åt de för många år sedan under en period, dock fick jag smärta i njurarna och andra problem och det är ju ett varningstecken. De var ganska lika Xanor om jag minns rätt?
Citera
2018-01-07, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Håller med, Pyrazolam var inte skit. Jag åt de för många år sedan under en period, dock fick jag smärta i njurarna och andra problem och det är ju ett varningstecken. De var ganska lika Xanor om jag minns rätt?

Gillade också den här bäst. Har ej hittat något som är liknande, har ni? Den används ju som medicin i andra länder, alltså en apoteksvara.
Citera
2018-01-09, 19:50
Medlem
Antiseptisks avatar
Ja pyran är riktigt fin.

Klår med lätthet alpran på fingrarna när det gäller social fobi/PÅ.
Citera
2018-01-09, 19:55
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Gillade också den här bäst. Har ej hittat något som är liknande, har ni? Den används ju som medicin i andra länder, alltså en apoteksvara.

Vilka länder då?
Citera
2018-01-09, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vilka länder då?
Tror h*n blandade ihop Pyrazolam och Etizolam. Den sistnämnda var länge lagligt i Sverige och såldes som en RC-benso trots att den inte är en RC och används i ett flertal länder medicinskt.

Pyrazolam tror jag inte används någonstans i världen.
Citera
2019-09-18, 21:25
Medlem
KringExs avatar
Undrar varför Pyrazolam aldrig kom ut på marknaden. Den upptäcktes på 1970 på Hoffmann-La Roche men salufördes aldrig. Säkerligen p.g.a någon eller några läskiga biverkningar men jag gillade den skarpt när den fanns att köpa som RC-drog. Jävligt lik Xanor fast mildare. En klar favorit för mig!
Citera
2019-09-18, 21:31
Medlem
BettyBamBams avatar
Vet inte om jag hade tur, men käkade Pyrazolam nästan dagligen i ett halvår och slutade tvärt utan att få någon AT. Något år senare provade jag Flubromazepam någon månad och fick en AT som satt i ett halvår. Det höll mig borta från bens ett par år.

Sen började jag på grund av livssituation käka diazepam och klonazepam, och det är jag fast i fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in