2019-09-18, 20:57
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
'Man brukar säga' Varför hänvisar du till något slags allmän kunskap, när ni i själv verket är en liten sorglig skara bokstavstroende lågutbildade kretiner?

Angående ditt räkneexempel där, hur vet du för övrigt vilket livslängd man ska börja dra år ifrån? Ingår det förtida död pga ni vägrar vaccinera er?

Hur tänker du att de som ligger bakom sprayandet skyddar sig, och vad är ens syftet med att sprida ut så potenta gifter som sen sprider sig på ett fullständigt okontrollerat sätt?

Man ska ta åldern när man kommer in i målbrottet det är då kroppen fungerar och tar in alla element från naturen in i sin ekosystem i kroppen och går runt. Så man kan säga från 15-18 års åldern.

Men jag ska passa på säga att det inte sprutas ut chemtrails hela tiden, utan då och då och det är just när det sprutas ut livet förkortas med minst ett år pga allt gift det innehåller..

Dom som ligger bakom detta alltså stormakten är givetvis imuna mot chemtrails, dom har en botmedel som redan finns men inte släpps ut för att man vill minska populationen på jorden
Citera
2019-09-18, 20:58
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Ja alltså är man insatt och är viktig person inom branchen så kan man dessa saker precis lika enkelt som att räkna ut vad ett plus ett är för summa.

Jag har ju sett med egna ögon när det är kondens eller om det är chemtrails, och där märker man klart o tydligt att chemtrails är tunnare än kondens, kollar man noga så ser man detta, väldigt enkelt behövs ingen större kunskap.

Ditt problem är väl snarare att du inte är en viktig person för någon alls, det är nog en av anledningarna att du så lätt tar till dig konspirationsteorier. Men du kanske ska fundera på din ståndpunkt när du märker att du behöver ljuga för att argumentera för den.
Citera
2019-09-18, 20:59
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Mhm. Har du räknat på det själv? För jag har. Och jag borde ha varit död 15 år innan jag föddes om det fanns någon sanning i ditt påstående.
Nu förstår jag inte vad du menar? Du måste vara mer tydlig. Hur kan du vara död 15år innan du föddes? Då föddes du väl eller aldrig med andra ord?
Citera
2019-09-18, 21:02
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Man ska ta åldern när man kommer in i målbrottet det är då kroppen fungerar och tar in alla element från naturen in i sin ekosystem i kroppen och går runt. Så man kan säga från 15-18 års åldern.

Men jag ska passa på säga att det inte sprutas ut chemtrails hela tiden, utan då och då och det är just när det sprutas ut livet förkortas med minst ett år pga allt gift det innehåller..

Dom som ligger bakom detta alltså stormakten är givetvis imuna mot chemtrails, dom har en botmedel som redan finns men inte släpps ut för att man vill minska populationen på jorden

Du fattar inte. Du påstod att man skulle dra av ett år för varje kemspår man ser, för att beräkna när man dör. Vilken ålder ska man utgå ifrån? Hur gammal ska du bli?

Men du, förresten, har du något, ööh, bevis för det du sitter och tramsar om?
Citera
2019-09-18, 21:09
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Du fattar inte. Du påstod att man skulle dra av ett år för varje kemspår man ser, för att beräkna när man dör. Vilken ålder ska man utgå ifrån? Hur gammal ska du bli?

Men du, förresten, har du något, ööh, bevis för det du sitter och tramsar om?
Jag menar varje gång man ser chemtrails blir livet förkortat ett år, det är bara räkna, lever du tex till 85 år så kommer du bara bli 84 år
Citera
2019-09-18, 21:18
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jag menar varje gång man ser chemtrails blir livet förkortat ett år, det är bara räkna, lever du tex till 85 år så kommer du bara bli 84 år

... och vad har du att styrka detta påstående?
Citera
2019-09-18, 21:20
Medlem
poppilos avatar
Citat:
... och vad har du att styrka detta påstående?
Det är fakta inga påståenden, lite skillnad.
Citera
2019-09-18, 21:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Bla bla bla. Du har ingen som helst trovärdighet, och jag vet att du inte kan styrka dina påståenden. Du kommer aldrig göra det, och det vore klädsamt om du slutade ljuga.
Citera
2019-09-18, 23:55
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Och varför lever vi i så fall längre idag än innan trailandet startades?
Citera
2019-09-19, 01:20
Medlem
Citat:
Du får gärna presentera dessa fakta.
Citera
2019-09-19, 07:03
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studenten777
Passagerarplan? Nä de enda passagerarna är kemikalier av giftig sort
Något bevis för det?
Citera
2019-09-19, 11:01
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studenten777
Passagerarplan? Nä de enda passagerarna är kemikalier av giftig sort

Samtliga plan som sprider strimmor där jag bor är iallafall British Airways, SAS, Norwegian och liknande med vanliga passagerarplan typ Boeing 737, Airbus 320 och liknande.
Alltså inga mystiska NATO-plan men ändå blir det kvardröjande strimmor ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in