Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Hoppas att detta är placerat i rätt kategori i forumet. Då och då när jag redigerar mina inlägg, så får jag en dubbelpost av samma inlägg. Ungefär som om man skapar en kopia av inlägget. Det ser ut som om att jag svarar en användare två gånger med samma svar. Varför händer detta? Det är rätt så irriterande. Är det någon bugg i hemsidan? Det slutar med att jag får ändra den senaste kopian av inlägget med att det var en Dubbelpost av misstag, och att mod får ta bort den. Det märkliga är inte att det händer vid varje inlägg, men det kan ske rätt så ofta. Helt slumpmässigt dessutom. Är det någon annan här på forumet som har stött på samma problem?
Citat:
Ursprungligen postat av
Cherrybeat
Detta brukar hända mig med när jag trycker på bakåt i min webläsare och sedan redigerar inlägget. Då räknas det tydligen som ett inlägg till. Skumt och störande.
Vilken webbläsare och OS kör ni (på datorn)? Explorer, Chrome, Safari? Windows eller Mac? Mobilt?
Har varit med några gånger att jag skulle redigera, då spottade jag tydligen ur mig 3 inlägg på rad..
Själv körde jag då Safari på Mac.