Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) De kan börja med kost och motion det är helt gratis och gör en stor skillnad.
2) Om det inte räcker får de betabux på samma sätt som män alltid har gjort.
Ja absolut, det räcker långt, men förr eller senare kommer de behöva fillers och operationer.
Betabux, det är ju det du är. Jag antar att det tillhör den undergivna rollen du tagit i ert förhållande.
Citat:
1) Det är bra att människor får se alternativa sätt att ha sex på. Då kan kvinnor erbjuda saker från porr i utbyte mot en relation.
Nja det är inte riktigt de konsekvenserna porrmissbruk får.
Citat:
2) Men det stämmer att porr sänker värdet på kvinnor som bara vill erbjuda vaniljsex.
Ja det blir nog svårt för en porrmissbrukare att ha vanligt vaniljsex med en "vanlig" kvinna.
Citat:
Men det är inget som gör dem attraktiva för män.
Nej, men det var inte riktigt det jag menade heller. Jag menade mer att kvinnor har egen utbildning och jobb nu och går mer efter utseende.
Citat:
Om männen är slutkörda från all gratis sex hur ska de ha ork att gå på bordell efteråt?
Vem har de en massa sex med? Du vill alltså ändra kvinnors biologi? Hur ska det gå till menar du? Du skrev ju själv att män är mer villiga till spontant sex med främlingar.
Citat:
1) Om en man blir sugen på jobbet klockan 12 på en onsdag vad ska han göra då? Han kan inte be en kvinnlig kollega om en avsugning.
Nej personligen skulle jag inte blanda nöje med jobb.
Citat:
2) Om vi hade legaliserad sexhandel skulle han kunna gå och få en snabbis på lunchrasten.
Absolut. Och om hans fruga är trött på gubben kan hon få redig negerkuk på sin lunchrast, tror många äldre kvinnor skulle nappa på det.