Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Håller med att Zlatan inte är tränarmaterial efter spelarkarriären. Kanske som assisterande eller något, men det känns dömt att misslyckas.
Tror han kommer likt Lundqvist efter karriären hålla på med klädesmärken osv. Kanske att han kommer hålla på med välgörenhet som integrationsprojekt osv för ungdomar. Agent kanske? Expertkommentator?
Jag kan dock se en Zlatan som tränare aka Maradona.
Spontant känns det dock inte som att han lyckats etablera något riktigt än. Han försökte med Stadium (AZ) och Wellness drickan och paddel-sporten. Sen var det bethard och apoteket. Jag kan inte riktigt komma på nåt engagemang utanför fotbollen som slagit väl ut....rätta mig gärna om jag har fel.
Jag tror han vill/ville in i Hollywood och därför var med i en massa Talkshows. När det inte riktigt tagit fart på det hållet så fokuserar han mer på fotbollen.
Tror utspelet om Man United hade viss seriositet bakom sig. Han ville se hur OGS reagerade helt enkelt. Som han gjorde med Janne ungefär. Men tror nog att han möjligtvis skulle kunna gå till en klubb som aspirerar på CL-titeln framåt vårkanten. Om en sådan chans uppenbarar sig.
Han sålde huset i Malmö så jag tror nog den chansen är förbi. Fast han måste haft planer på det. Spel i MFF alltså.
Tror definitivt inte på Z som tränare.