2019-09-17, 00:05
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
För att vara uppvuxen i Biskop så har du ingen vidare trovärdighet. Hon var med sin kriminella make för att hon tyckte det var tufft att hänga med kriminella. Precis som alla andra liknande luder.
Du kände henne alltså?
Citera
2019-09-17, 00:26
Medlem
manana1s avatar
Är fd Bajen liraren Pa Dibba släkt med Lamin?
Citera
2019-09-17, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Kopplingen är att de är bröder. Men har brodern dödat sin svägerska o ville egentligen mörda sin egen bror?
Om inte jag missat något väsentligt så har det inte sagts att de gripna misstänks för inblandning i mordet, bara att en koppling finns till måltavlan. En av de gripna är måltavlans bror, ganska tydlig koppling.

Jag tror att de två antingen var på väg att ge sig på de som sköt tjejen, eller så behövde de bara utrusta sig för en vanlig dag på "jobbet".
Citera
2019-09-17, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99-MALEXANDER
Det du säger och har sagt i hela tråden stämmer absolut inte, du och användarna Abzid & Jkpg73 är troll som vilseleder andra folk.
Ndella har ALDRIG sålt sex. Hon hade för fin moral för att kunna göra det. Finns inga bevis och har aldrig funnits förutom trådsanning av dessa 3.

Men hatare samt mentalt störda finns det gott om!
Hon har visst sålt sex, varför snackar du skit om något du tydligen inte vet. Har bevis men vill inte outa mig själv, kan visa dig i PM om du tror jag står o hittar på saker om en död människa.
Citera
2019-09-17, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok, men vart står det? Hon pluggade väl?
Hon sålde sex, dem flesta i Nacka kände till det och känner till 2 av hennes ”kunder” som är mina vänner så vet garanterat att hon gjort det. Detta var dock för 1-3 år sedan inte på senaste tiden vad jag känner till.
Citera
2019-09-17, 12:29
Medlem
brianmolkos avatar
Varför i &¤#&#¤¤%¤#£$£@ grep de han inte när de försökte skjuta han första gången ?
Nu blev fler skadade ?
Citera
2019-09-17, 12:59
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Är fd Bajen liraren Pa Dibba släkt med Lamin?
Ja de är det väl, totalt 3 bröder, en av bröderna greps igår.
Senast redigerad av Pandalina4 2019-09-17 kl. 13:05.
Citera
2019-09-17, 15:18
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Hon har visst sålt sex, varför snackar du skit om något du tydligen inte vet. Har bevis men vill inte outa mig själv, kan visa dig i PM om du tror jag står o hittar på saker om en död människa.
Har du haft sex med henne och bilder?
Citera
2019-09-17, 15:42
Medlem
Det är väl inte troligt att hon sålt sex? Skulle hon gjort det när hon var 16 då?
Citera
2019-09-17, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Det är väl inte troligt att hon sålt sex? Skulle hon gjort det när hon var 16 då?
Varför inte? Tror du att en sån som hon skulle ha några moraliska betänkligheter?
Citera
2019-09-17, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Varför inte? Tror du att en sån som hon skulle ha några moraliska betänkligheter?
Dom flesta som säljer är väl över 18 vad jag vet det var så jag menade men jag vet inte.

Men kan hennes hämnas är det som är intressant inte baktala en död tjej
Citera
2019-09-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Han blev skjuten innan Marbella-mordet, för han sitter väl i Spanien för det?

Ja om du läser mitt nästa inlägg så märker du vad jag skrivit. Det var innan, beskrev det otydligt bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in