Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Tror det var dålig impulskontroll bland de inblandade... Hot under kvällen och någon blir kränkt och de vill då döda personen utan att reflektera vad det innebär.... Nu väntar troligtvis en lång volta!!!
SH med dotter som inte får träffa sin pappa på bra många år, vilket mörker....
Ja nåt sånt tänker jag också är bakgrund!
Har man en pappa som lever ett kriminellt liv får man nog tyvärr mer lugn å ro å stabilitet i sin tillvaro om han sitter inne lång tid än att han plötsligt kommer hem igen osv. Stackars barn till folk som inte tänker sig för vad de ger sig in i å hur barnen drabbas av deras gärningar och umgänge osv än hur.
Citat:
Ursprungligen postat av
klapptrae
Vet ej han jag pratade med trodde någon av dom inblandade. Kandke va åhörare lär få höra det nästa gång jag träffar min kompis.
Det vore intressant att höra vem å vad som hände!
Citat:
Ursprungligen postat av
MkkSberg89
18år eller livstid? Det var ju tråkigt. Hoppas dom blir fria
Ehhh... är du kompis med dom eller!? Folk som springer runt å skjuter är väl trevligast för oss andra om de sitter bakom lås å bom, länge! (Oavsett om det är annat drägg de skjuter så kan ju oskyldiga råka bli drabbade också osv)
Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
NM erkänt mord, mordförsök.....
SH erkänt att han varit på platsen, men nekar att vara skytt trots BO som angett honom för att vara skytten....
AB nekar all inblandning!!
Hur kommer soppan sluta??? NM 18 år, SH 18 år, AB 10 år???
Nån särskilt anl att du tror AB får lägre straff? Vet vi eg nåt om hans inblandning? Bevisning mot honom?
Fup fup fup... 🙏🏻
Domen kommer iaf 27 sept!
https://www.dt.se/artikel/rattegangen-efter-dodsskjutningen-avslutad-det-finns-en-tystnadskultur