2019-09-17, 09:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Män är olika (novel concept!) det finns dåliga, average, och bra ligg.

2) Vanliga kvinnor väljer män efter resurser. Sen visar det sig att mannen är dålig i sängen eller att de inte clickar men då är de redan fast i relationen.

a) Så din average kvinna tvingas ha sex med en man som hon inte gillar sexuellt. Det leder till att hon inte gillar honom utanför sängen heller. Men hon har investerat för mycket för att lämna honom så hon rationaliserar.

b) En vanlig cope är: "jag hatar att ha sex med min man det betyder att alla kvinnor hatar att ha sex med män".

1) För att de får ha sex med män som är bra ligg?

2) Dessutom är män on their best behavior med horor för att de vill att tjejen ska gilla dem.

3) Dessutom försöker män tillfredsställa tjejen när de köper sex. De anstränger sig inte lika mycket med sina fruar.

Jag har noterat DINA övertygelser baserade på personliga erfarenheter och åsikter. Tack.
Citera
2019-09-17, 09:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej. Du behöver förstå en sak. Det handlar inte om svartsjuka eller konkurrens.

Möjligen handlar det om ett visst mått av kontrollbehov och att jag omedvetet inte litar på män att de tar vettiga beslut eftersom de är så drivna av sin sexlust vilken är i centrum för denna fråga. Men avundsjuka eller drömmar om att arbeta som prostituerad själv, det kan du glömma.

Alla kvinnor vill testa att hora. Den som säger något annat ljuger.
Citera
2019-09-17, 09:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Vi ska nog vara glada att över 100 000 personer inte tycker det är skitjobb. Det kan bli jobbigt för dig senare annars.
Lika glada som vi kan vara att dessa personer inte heller skulle tycka att jobba på bordell vore ett skitjobb.
Citera
2019-09-17, 09:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Möjligen handlar det om ett visst mått av kontrollbehov och att jag omedvetet inte litar på män att de tar vettiga beslut eftersom de är så drivna av sin sexlust vilken är i centrum för denna fråga. Men avundsjuka eller drömmar om att arbeta som prostituerad själv, det kan du glömma.

Näää, det handlaj inte om svartsjuka och konkurrens. Inte alls....

Inte litar på "män". Och du snackar om att inte generalisera... Kvinnor då, fattar de alltid de rätta besluten? Jag tror vi sett facit på detta de senaste decennierna.

Det känns inte lätt att få mothugg i den här frågan från någon som är kvinna? Jag tänker på den eminenta gruppsextjejen Babianen.

Ska sanningen fram tror jag att du är hämmad, bortskämd och har levt i en skyddad verkstad.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-09-17 kl. 09:08.
Citera
2019-09-17, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Som sagt jag vill inte outa folk, det verkar som om man inte får det. Jag är inte ledsen.

Läs bakåt i tråden, jag orkar inte upprepa mig om och om igen. Jag har bland annat skrivit om avkriminalisering/reglerad sexmarknad osv eller hur?

1. Du outar inte folk om du citerar inlägg
2. Du borde inte ta upp det med den inställningen
Citera
2019-09-17, 09:43
Medlem
Citat:
Du har ju fullständigt missat kärnan i det hela. Det är väl ingen som bryr sig om ifall ett sexköp sker under samtycke, riktigt samtycke. Det vill säga att personen har VALT att sysselsätta sig med prostitition istället för annat arbete, till exempel att arbeta bakom disk, städning eller andra arbete som går att utföra utan utbildning.
Även om dessa personer existerar och bedriver sexförsäljning helt frivilligt så ändras inte det faktum att det är många som inte gör det frivilligt.

Nej det är du som missar att tråden handlar om dem som gör det frivilligt, varför vill ni förbjuda dem att göra det?

Tråden handlar inte om våldtäkter, människosmuggling eller annat ovidkommande.
Citera
2019-09-17, 09:46
Medlem
Citat:
Frågan blir hur du ska garantera frivilligheten?

Hur ska man garantera frivilligheten för bärplockare, snickare eller någon annan?

Brott ska anmälas till polisen helt enkelt som i alla andra fall. Du kan inte garantera att någon inte begår ett brott men när det sker ska det finnas ett rättsväsende som agerar.
Citera
2019-09-17, 09:49
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Lika glada som vi kan vara att dessa personer inte heller skulle tycka att jobba på bordell vore ett skitjobb.
Vad vet vi om det egentligen?
Nu när "kunderna" är förbjudna, men tjänsten är laglig, vilket i sig redan är en rejäl logisk tankevurpa för att skyla över misogynin den bygger på, så har vi ju inga som helst möjligheter att ta reda på detta.
I de länder där det är lagligt att både köpa och sälja, och som anses civiliserade länder, verkar detta inte vara något större problem.
Hur många tror du att de är i exempelvis Thailand och Filippinerna?
Hur många miljoner? Dessa högst kapabla och hårt arbetande pojkar och flickor har rest landet från absolut asiatisk fattigdom till ett land som går som tåget och snart går om Sverige på flera områden på bara ett par årtionden. Till skillnad från oss, som sjunkit årtionde för årtionde sen det industriella uppsvinget efter krigen och nu lever på lånade pengar som något jävla "lyxfällan"-avsnitt.
Kommuner går bankrutt, folket är belånat upp över öronen och mindre än 20% av befolkningen förstår att den massiva invandringen kommer sänka hela skeppet på kortare tid än folk kan ana.

LAA LAA LAA LAA BINGO IGEN, skriker svenne, vi låtsas inte höra. Vi skickar makten vidare till Bryssel i stället, så kan ingen skylla på oss själva.
Citera
2019-09-17, 11:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Intressant tänk, du vill förbjuda X därför att du inte litar på att folk följer lagen när det gäller Y.

Får väl säga som Löfven, I Sverige är det faktiskt olagligt att begå brott. Du behöver inte en lag mot X för att du inte litar på att folk följer en lag om Y.
Citera
2019-09-17, 13:13
Medlem
Trollhunter42s avatar
Verkligen sorgligt att så många svenska män är deprimerade och desperata och betalar för sex. Vad hände? All snack om att utländska kvinnor inte har rättigheter och behöver jämlikhet, medans era feministiska kvinnor har gjort er till svaga män utan självförtroende som bara runkar eller betalar för sex Ta tag på era bollar och sluta vara så värdelösa. Bestäm över era kvinnor, kräv sex, eller gör som de flesta gör, åk till Thailand och köp en fru
Citera
2019-09-17, 13:51
Avslutad
Citat:
1) Men vanliga kvinnor har inga problem med att sälja sig mot betalning i relationer. Hur går det ihop?

2) Självklart är det många tjejer som fejkar. Precis som nästan alla tjejer fejkar i relationer. Du tror väl inte att Birgitta 40 år egentligen tycker om att ha sex med Bengt 45 år?

3) Skillnaden mellan horor och civila är att civila måste leva med torskarna efter att de har haft sex med dem.

1. Det är för att de är så jävla kåta hela tiden såklart.

2. Nej hon hatar det, det är därför hon röstar hit så många araber och svarta som hon knullar med vid sidan om, hon är ju så jävla kåt ju.

3. Årrrhhh ja det är jättetråkigt.
Citera
2019-09-17, 13:55
Avslutad
Citat:
Tänk att vara den där unga tjejen och gå på gatan för 200. Nu pirrar det till...

Dumpa mannen, förlåt torsken, och ungarna och bara kör hårt som fan!! Du kan ta prestationshöjande och suga kuk dygnet runt. The sky is the limit baby!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in