Citat:
Redan det att de båda ska vara några sorts illvilliga och ondsinta partners in crime är svårt att föreställa sig, men att de dessutom båda ska vara duktiga på att slira på sanningen i en så oerhört pressad situation som det måste vara att sitta häktad och att bli förhörd. Och att de därtill tillsammans ska lyckas ljuga konsekvent kring något de gemensamt har bestämt sig för att dölja kring en gemensam mordgärning... Det övergår mitt förstånd. Vad tusan är de för ena de där båda egentligen? Åtminstone en av dem borde väl ha lite generella drag som man kan identifiera sig med? Är det vanligt att psykopater, eller vad man nu ska hitta på för extrem personlighetstyp trivs ihop? Åtminstone någon av dem borde väl bryta ihop och sluta ljuga under hotet om att förlora sina barn?
Det blir bara så mycket lättare att ta in om SD är den våldsamme som tappar besinningen och/eller slirar sig ur anklagelserna i brist på bindande bevis (på grund av ren bondröta och/eller manipulativ fingerfärdighet) och att HD på sin höjd är anstiftare, att hon har försökt dölja sånt hon känner till eller att hon är rädd och drabbad. Jag vet att många postare här föraktar den ståndpunkten, men jag lyckas inte ta bäring på något annat. Seglar bara vilse när jag försöker.
Det blir bara så mycket lättare att ta in om SD är den våldsamme som tappar besinningen och/eller slirar sig ur anklagelserna i brist på bindande bevis (på grund av ren bondröta och/eller manipulativ fingerfärdighet) och att HD på sin höjd är anstiftare, att hon har försökt dölja sånt hon känner till eller att hon är rädd och drabbad. Jag vet att många postare här föraktar den ståndpunkten, men jag lyckas inte ta bäring på något annat. Seglar bara vilse när jag försöker.
Har de begått brottet ihop(vilket jag tror.. Hd anstiftare i så fall) är de i stånd till mycket.Att ta en annan människas liv.Fruktansvärt.
om hon inte håller truten.
) på sådana här piruetter.