2019-09-06, 01:53
Medlem
Vart tog taco-chipsen vägen?
Citera
2019-09-06, 16:53
Medlem
Polarvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abba01
Vanliga lättsaltade potatischips

Håller med! De är godast
Citera
2019-09-06, 22:02
Medlem
Mundurs avatar
Ranch
Citera
2019-09-16, 18:59
Medlem
TraXzmans avatar
Godaste Chipsen ?

Själv testar jag all färdigmat jag kommer över iaf en gång sen lagar jag gärna själv maten 80-90 % av tiden men...

Måste säga att ni snabbmats och stor fabrikats ätare på löpande band inte har många "trådar på er lyra". Det finns knappt en vettig tråd om potatis chips ?

Eftersom jag är en stor chipsälskare men föräter mig inte av det utan njuter av det i måttliga mängder ... helst på helgen, så har jag nog testat en hel del....

Nyheter Estrella

Nyskördad 2019: Kantarell, Vitlök & Chili....... 5/5
Nyskördad 2019: Fyra Lökar & Gräddfil........... 5/5

https://www.estrella.se/produktnyheter/

Betygsätt gärna alla Estrella chipssorter från 1-10 eller 1-5 eller vilket märke som helst OLW mm
Citera
2019-09-16, 19:02
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Själv testar jag all färdigmat jag kommer över iaf en gång sen lagar jag gärna själv maten 80-90 % av tiden men...

Måste säga att ni snabbmats och stor fabrikats ätare på löpande band inte har många "trådar på er lyra". Det finns knappt en vettig tråd om potatis chips ?

Eftersom jag är en stor chipsälskare men föräter mig inte av det utan njuter av det i måttliga mängder ... helst på helgen, så har jag nog testat en hel del....

Nyheter Estrella

Betygsätt gärna alla Estrella chipssorter från 1-10 eller 1-5 eller vilket märke som helst OLW mm

Går inte att säga vilka som är de godaste chipsen det är väldigt personligt vad man tycker är gott det du gillar hatar nån annan.

Dessutom (FB) Vilka chips är godast???
Citera
2019-09-16, 19:25
Moderator
Allaballawallas avatar
Färdigmat och halvfabrikat --> Godis, frukt och snacks
/Moderator
Citera
2019-09-16, 19:35
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman

Nyheter Estrella

(FB) Vilka chips är godast???
Citera
2019-09-16, 19:44
Medlem
OLWs ostbågar är läckrast.
Bland chips gillar jag alla lättsaltade chips + dip. Alla dipblandningar från Estrella och OLW är goda.
Rena chips?
OLW Sourcreme och onion är typ den enda smak som är god ”ren”. Annars känner man att det saknas något.

Pringles är för konstgjort.

Holiday är goda men de ska ha dip till.

Grillchips och chips med sötsur så är alltid äckligast. Dillchips är onödigt.
Citera
2019-09-16, 19:46
Medlem
Ryggradsluss avatar
Den med 4 lökar äter jag nu.
Faktum är att det chipset är jättegott.
Kanske blir mitt huvudchip uppgraderat nu då.

Annars vetefan. Inte cream cheese eller surkräm o lök. De går bort.

Äter inte mycket längre men olw's med svartpeppar knarkade jag ett tag. Till magens förfäran.

Tack för mig.
Senast redigerad av Ryggradslus 2019-09-16 kl. 20:39.
Citera
2019-09-16, 20:37
Medlem
Gårdschips - Havssalt från Atacama. Deras övriga smaksatta är inte lika goda men denna är de bästa jag smakat. Som lättsaltade chips fast mycket mera potatissmak.

Larssons chips är också ett tips, men de har en speciell smak som inte alla uppskattar. Sjukt dyra dock, så det är inget jag skulle köpa vanligtvis.
Citera
2019-09-16, 20:41
Medlem
Blueslave1s avatar
Bjäre chips - Parmesan och tryffel är goda, men inget man drar en hel påse till en film.
Chili Klaus styrka 8 är också goda men passar kanske bättre som tilltugg till en öl eller flera.
Citera
2019-09-16, 20:55
Medlem
funktioners avatar
OLW's dill och gräslök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in