2019-09-16, 19:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollhunter42
Jo självklart är det dyrt om man vill ha tjejen som sin flickvän. Men en kostym, sköljmedel och en stor låda med tvättmedel är billigare.

1) Anta att det är sant,

a) kommer du att vara nöjd med att ha sex med samma kvinna för resten av livet? Om hon inte slutar med sex efter 30.

b) kommer du att kunna experimentera sexuellt? Kanske ha 3kant eller gruppsex?

c) kommer du fortfarande att vara attraherad av kvinnan efter 40? Hur blir det efter 50?

d) vad kommer en flickvän att kosta i tid och pengar jämfört med att köpa sex?

2) Om du tittar på de här faktorerna kan du se att det är en mycket sämre deal att köpa sex av en flickvän än av en hora.
Citera
2019-09-16, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Vem är i beroendeställning till vem i detta land? Är det omöjligt att se att horan utnyttjar och kapitaliserar på mannens sexualitet?

De flesta i detta gudsförgätna land kommer hamna i helvetet. När det nu ändå är så, varför inte ha lite kul innan?

När blir kvinnan ansvarig för sina val och handlingar? Är hon inte självständig och stark, som feministerna påstår?

Jo visst är hon självständig och stark och det skulle man väl bäst åstadkomma med att avkriminalisera sexmarknaden och införa regleringar som i andra branscher. Tex att den prostituerade kan tacka nej till kunder hon/han finner motbjudande/inte vill sälja till, en viss typ av kunder kan efterfrågas/släppas in, inga tunga missbruk/inga svåra psykiska sjukdomar hos de anställda osv. Och självklart skulle det vara en transparent bransch, inget mygel, ingen korruption, äkta makarna därhemma skulle enkelt kunna ta reda på om den andra hälften gått till bordell eller liknande, men jag antar att det inte skulle vara ett problem eftersom de lever i ett öppet förhållande redan. Väl fungerande företagshälsa och hjälp och stöd vid eventuellt önskat karriärsbyte, skatten blir som för alla andra osv.
Citera
2019-09-16, 19:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är inte människor som är till salu. Det är sex som är till salu. Du kan inte köpa en tjej och ta med henne hem.

1) Det är ett omoget sätt att se på sex. Att bara ligga med någon är ingen stor grej.

2) Till exempel att äta middag med någon är mer intimt än att ha sex för då lär man känna personen mycket mer.

Jag tycker att det är väldigt upphetsande när alla ligger med alla, speciellt när det är i samma rum, man kan byta mellan partners. Det är roligare.

1) Det finns en hel del tyska tjejer, så det är inte bara tjejer från fattiga länder.

2) Att det inte finns fler tjejer från rika länder beror på att de är sexuellt förtryckta av feminister.

Att både få sex och få betalt för det är ett drömjobb.

1) För att det är helt annorlunda från svenska kvinnor som åker till charterorter och knullar runt? De får ingen dålig syn på män och det är inga mellanhänder som tjänar pengar på deras sexturism?

2) Varför är det okay för västerländska kvinnor att knulla runt med män i fattiga länder men inte okay för kvinnor från fattiga länder att knulla runt i rika länder?

Men det här gäller inte svenska kvinnor som åker på sexresor till Gambia, eller Turkiet?

Det är trams. Män är väldigt tacksamma över att det finns kvinnor som är villiga att ha sex med dem.

Men du babben, då tycker jag att du ska ta arbete vid närmsta bordell. Du som talar så varmt om det. Det är ju viktigt att det är en person som verkligen vill jobba med sexförsäljning som sysslar med det.
Citera
2019-09-16, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Anta att det är sant,

a) kommer du att vara nöjd med att ha sex med samma kvinna för resten av livet? Om hon inte slutar med sex efter 30.

b) kommer du att kunna experimentera sexuellt? Kanske ha 3kant eller gruppsex?

c) kommer du fortfarande att vara attraherad av kvinnan efter 40? Hur blir det efter 50?

d) vad kommer en flickvän att kosta i tid och pengar jämfört med att köpa sex?

2) Om du tittar på de här faktorerna kan du se att det är en mycket sämre deal att köpa sex av en flickvän än av en hora.

Hur tänker du själv göra när du är 40+ eller 50+ och ingen man vill längre knulla dig?
Citera
2019-09-16, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jo visst är hon självständig och stark och det skulle man väl bäst åstadkomma med att avkriminalisera sexmarknaden och införa regleringar som i andra branscher. Tex att den prostituerade kan tacka nej till kunder hon/han finner motbjudande/inte vill sälja till, en viss typ av kunder kan efterfrågas/släppas in, inga tunga missbruk/inga svåra psykiska sjukdomar hos de anställda osv. Och självklart skulle det vara en transparent bransch, inget mygel, ingen korruption, äkta makarna därhemma skulle enkelt kunna ta reda på om den andra hälften gått till bordell eller liknande, men jag antar att det inte skulle vara ett problem eftersom de lever i ett öppet förhållande redan. Väl fungerande företagshälsa och hjälp och stöd vid eventuellt önskat karriärsbyte, skatten blir som för alla andra osv.
Vad får dig att tro att prostituerade inte tackar nej till kunder de inte vill ha idag?

Ska du ställa samma krav på lärare, vår mest deprimerade och sjukskrivna yrkeskår?

Varför ska vi ha ett fascistiskt totalitärt samhälle? Är du feminist? Vet din man om varje gång du flörtar och bjuder ut dig till andra män? Eller när du köper något onödigt, "som du förtjänar".

Prostitutionsmotståndare verkar fullständigt skvatt galna. Infantiliteten och gränslösheten cementeras.
Citera
2019-09-16, 19:26
Medlem
Citat:
Hur tänker du själv göra när du är 40+ eller 50+ och ingen man vill längre knulla dig?
Det är ju i princip varje kvinnas verklighet oavsett vad. Då får ni bli duvtanter ......
Citera
2019-09-16, 19:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Men du babben, då tycker jag att du ska ta arbete vid närmsta bordell. Du som talar så varmt om det. Det är ju viktigt att det är en person som verkligen vill jobba med sexförsäljning som sysslar med det.

Jag var och knullade på en bordell helt gratis förra veckan, här kan du läsa min recension av det, (FB) Sausage Hunt Berlin - Erlebniswohnung och Insomnia September 2019

Citat:

Jag tänker hålla mig i bra form så att jag fortfarande är knullbar. Plus erbjuda saker som yngre kvinnor inte är villiga att göra.
Citera
2019-09-16, 19:33
Avslutad
Citat:
Vad får dig att tro att prostituerade inte tackar nej till kunder de inte vill ha idag?

Ska du ställa samma krav på lärare, vår mest deprimerade och sjukskrivna yrkeskår?

Varför ska vi ha ett fascistiskt totalitärt samhälle? Är du feminist? Vet din man om varje gång du flörtar och bjuder ut dig till andra män? Eller när du köper något onödigt, "som du förtjänar".

Prostitutionsmotståndare verkar fullständigt skvatt galna. Infantiliteten och gränslösheten cementeras.

Jag tycker absolut att lärare ska kunna "tacka nej" till störda elever de varken har tid eller kunskap att ta hand om, de är ju inte utbildade till psykologer också.

Vad är fascistiskt med att driva bordeller som vilka andra företag som helst?

Vad har jag personligen med något som helst att göra? Varför blev du så jävla triggad? MansPMS eller?

Jaha så nu är det helt gränslöst att vilja avkriminalisera sexmarknaden och reglera den som alla andra branscher. Var det för att det var en kvinna som sa det som du blev så arg?
Citera
2019-09-16, 19:46
Medlem
Citat:
Jag tycker absolut att lärare ska kunna "tacka nej" till störda elever de varken har tid eller kunskap att ta hand om, de är ju inte utbildade till psykologer också.

Vad har jag personligen med något som helst att göra? Varför blev du så jävla triggad? MansPMS eller?

Jaha så nu är det helt gränslöst att vilja avkriminalisera sexmarknaden och reglera den som alla andra branscher. Var det för att det var en kvinna som sa det som du blev så arg?
Det var den där gräddelinakuvertideen som var fascistoid. Ska jag behöva hoppa in i din hjärna och tänka åt dig? Någon form av underförståelse avkräver jag en motdebattör. Stick nu fascistautisten.
Citera
2019-09-16, 19:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Finns ingenting som triggar dessa gossar som att en kvinna uttalar att hon är emot prostitition. De ser rött.
Citera
2019-09-16, 19:50
Avslutad
Citat:
Nej håller man sig fin och ställer upp kan man nog fortsätta vara populär.

Är det så du fått tjejer/kvinnor? Du håller dig fin? (Kvinnor går mycket mer efter utseende nu när de har egna pengar.)
Citera
2019-09-16, 19:54
Avslutad
Citat:
Det var den där gräddelinakuvertideen som var fascistoid. Ska jag behöva hoppa in i din hjärna och tänka åt dig? Någon form av underförståelse avkräver jag en motdebattör. Stick nu fascistautisten.

Vad fan snackar du om? Du är så jäävla butthurt och triggad nu att du "makes no sense". Du kan alltså inte förklara vad du menade med att du tyckte det var fascism att reglera sexmarknaden som alla andra branscher?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in